Radion heräte kuollut?

Autohifi-jutut
Wescu
Viestit: 19
Liittynyt: 12.7.2010 12:20

Radion heräte kuollut?

Viesti Kirjoittaja Wescu »

Irrottelin tuossa Golf IV variantistani Pioneerin (DEH-7000UB) soitinta (irroittamatta akkua luonnollisesti... :? ) ja irroittaessa irtosi ISO-adapterista radion herätejohto radion pään liittimestä. Aikani tuon adapterin kanssa puljasin ilman suurempaa menestystä ja lopulta noudin sitten uuden adapterin. Mutta eipäs käynnistykään raadio enää uudellakaan ISO-adapterilla.

Kokeilin auton alkuperäistä blaupunktin soitinta ja sehän lähti iloisesti soimaan. Kuitenkin siten, että se ei reagoi auton virta-avaimeen lainkaan, eli ei käynnisty autoa käynnistäessä eikä sammu, kun avaimen ottaa virtalukosta. Järkeilin tästä, että olen onnistunut polttamaan jotain herätevirtapiiristä pioneeria irroittaessani ja pinohiiri ei vain suostu käynnistymään ilman herätettä. Olisiko kellään valistuneita arvauksia mistä kannattaisi aloittaa metsästys? Itse ajattelin tsekata ensimmäisenä matkustamon sulakerasian sulakkeet, mutta jos ne ovat ehjät niin mitähän seuraavaksi? :(

Edit: Äh, tuli vielä vahingossa Tekniikka-alueelle vaikka Autohifillehän tämä olisi kuulunut...
Wescu
Viestit: 19
Liittynyt: 12.7.2010 12:20

Re: Radion heräte kuollut?

Viesti Kirjoittaja Wescu »

Itse itselleni vastaten: Olihan sieltä matkustamon sulakerasiasta yksi moottorin ohjauselektroniikan sulake palanut. Uutta stotsia sisään ja taas soi. Komiasti kuitenkin auto käy ja kukkuu ilman tuotakin sulaketta. :wink:

Pääsinpähän jakamaan tuskani kanssanne...
Avatar
Dubsonic
VCF Member
Viestit: 569
Liittynyt: 6.9.2009 22:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Radion heräte kuollut?

Viesti Kirjoittaja Dubsonic »

Hyvä, että selvis. Kyllä se ensiksi on yleensä noissa sulakkeissa vika.
Kesäpirssi GIV -05 ATD
Vastaa Viestiin