Passat Variantin -98 takaovien vakio kaiuttimien vaihto..

Autohifi-jutut
Ande
Viestit: 2
Liittynyt: 19.5.2007 14:23
Paikkakunta: Karkkila

Passat Variantin -98 takaovien vakio kaiuttimien vaihto..

Viesti Kirjoittaja Ande »

Löytyykö kokemusta? Kurkkasin nopeasti ovipahvin alle ja huomasin että vakio kaiutin oli laitettu niiteillä kiinni! WTF!
Onko jotain hyviä vinkkejä miten se vaihto onnistuu helposti??
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Re: Passat Variantin -98 takaovien vakio kaiuttimien vaihto.

Viesti Kirjoittaja AjH »

Ande kirjoitti:Löytyykö kokemusta? Kurkkasin nopeasti ovipahvin alle ja huomasin että vakio kaiutin oli laitettu niiteillä kiinni! WTF!
Onko jotain hyviä vinkkejä miten se vaihto onnistuu helposti??
Porakone jollain ~4mm terällä. Popparit pois ja siihen sopiva korokerengas, jos tarvii. Sitten uusi kaiutin paikalleen.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Ande
Viestit: 2
Liittynyt: 19.5.2007 14:23
Paikkakunta: Karkkila

Re: Passat Variantin -98 takaovien vakio kaiuttimien vaihto.

Viesti Kirjoittaja Ande »

AjH kirjoitti:
Ande kirjoitti:Löytyykö kokemusta? Kurkkasin nopeasti ovipahvin alle ja huomasin että vakio kaiutin oli laitettu niiteillä kiinni! WTF!
Onko jotain hyviä vinkkejä miten se vaihto onnistuu helposti??
Porakone jollain ~4mm terällä. Popparit pois ja siihen sopiva korokerengas, jos tarvii. Sitten uusi kaiutin paikalleen.
Kiitoksia vastauksesta. Niin mä vähän ajattelinkin, se täytyy sit ilmeisesti niiteillä laittaa kiinnikkin, vai miten on yleensä hoidettu?
Avatar
AjH
Viestit: 3166
Liittynyt: 31.8.2006 14:36
Paikkakunta: Nokia

Re: Passat Variantin -98 takaovien vakio kaiuttimien vaihto.

Viesti Kirjoittaja AjH »

Ande kirjoitti:Kiitoksia vastauksesta. Niin mä vähän ajattelinkin, se täytyy sit ilmeisesti niiteillä laittaa kiinnikkin, vai miten on yleensä hoidettu?
No jos kehität puisen korotusrenkaan niin sitten voit sen pultata vaikka M5 ruuveilla ja muttereilla ensin paikalleen ja siihen sitten puuruuveilla elementti.

Tossa mallisuoritus: http://www.kalliojarvi.net/ibiza/asennukset/d-17.jpg
Sillä maininnalla että tohon päälle tuli vielä toinen puulevy, mutta periaate selvinnee.

Ja jos oikein hifistelisi niin puulevyyn laittaa reiät elementtiä varten valmiiksi ja iskumutterit niin voi koneruuveilla laittaa elementinkin. ;)
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Vastaa Viestiin