Suosituksia MP3-mankaksi Golf IV:en?

Autohifi-jutut
Mazzi
Viestit: 4
Liittynyt: 5.4.2009 12:00

Suosituksia MP3-mankaksi Golf IV:en?

Viesti Kirjoittaja Mazzi »

Hei

Oliskos suosituksia autosoittimeksi IV Golfiin?
Olen nyt jo tunteja tutkiskellut netistä, mutta kun ei ole kokemuksia noista MP3:sia soittavista.


Valintakriteerit:

1. Näyttö pitäisi olla sellainen, josta näkee hyvin MP3:en tiedot ja myöskin niiden selailu olisi sujuvaa.

2. USB-liitäntä. Mielellään soittimen takaosassa.

3. Hinta mielellään maks. 300e. Jos saisi mankan suht edullisesti vois ostaa uudet etukajarit.

4. AUX-in liitäntä plussaa

5. Väriteema sopii Golfiin.


Olen katsellut tällä hetkellä näitä:

Alpine CDA-9886R - 379 €


+++ Tässä ilmeisesti hyvä näyttö ja hyvä MP3-toisto ja selailu.
--- Vähän turhan kallis. Ominaisuuksiakin minulle ehkä turhan paljon, koska ainakin tällä hetkellä tulee orkkis kajareihin kiinni.
--- optioita bluetooth, Imprint ym. jotka turhan kalliita, joten tuskin tulen ostamaan.



BLAUPUNKT MP-57 HAMBURG - n.200-250€ TAI BLAUPUNKT MP-68 HAMBURG n.300€


+++ Näytössä 3-riviä ja vaikuttaa OK käytettävyydeltään.
+++ Menee hintarajoihin.
+++ Bluetooth.

--- Joutuu ostamaan erikseen johtoja, jos sattuu tarvitsemaan lisäkytkentöjä.


Pioneer DEH-P5100UB - n.250€

+++ Näyttö vaikuttaisi hyvältä ja värikin sopinee Golfin väreihin.
--- Näyttö kuitenkin pienen oloinen.
--- USB soittimen edessä, vanhemmassa mallissa DEH-P6000 tuo oli fiksusti soittimen takana.


Eli oliskos suositella jotain muita samantyyppisiä koneita?

Ja jos näistä jo mainituista on kokemuksia, hyviä tai huonoja ei muuta kuin kertomuksia kehiin.

Tarkoitus olisi siis ettei tarvitse maksaa ominaisuuksista, joita en tule käyttämään.
Markus V
Viestit: 266
Liittynyt: 4.3.2007 21:59
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Markus V »

Passaa hyvin golfin väreihin.
Ei Usb-liitäntää!
Budjettiisi sopiva.
Ainut huonopuoli että suomessa ei taida olla enää Kenwoodin myyntiä, itse tilasin pixmaniasta.

Klik Klak
Yamaha r6r '06
Audi A6 2006
Tunturi Duke Varastettu!
Nishiki Bushwacker Xc
Avatar
DJDH
Viestit: 1796
Liittynyt: 31.7.2006 21:38
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja DJDH »

Ja omien kokemuksieni mukaan pixmaniastahan ei kannata tilata yhtään mitään.
Passat 3C Variant -08 2.0 TDI Highline Individual
Kale
Viestit: 972
Liittynyt: 23.4.2004 8:11
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Kale »

Olisin ehdottanut Beckeriä mutta ei taida löytyä usb-tukea. Ipodin saa kyllä kiinni lisäkaapelilla.
http://www.caraudio24.de/Autoradios/Bec ... 15577.html
http://www.kaikale.kalsarit.net/kuvat/muut/becker.jpg
Avatar
Por
Viestit: 256
Liittynyt: 21.11.2008 19:22
Paikkakunta: Turkhauta

Viesti Kirjoittaja Por »

Jälestin 2din-soitinta tuossa talvella, suomesta kun ei tahtonut löytyä sopivaan hintaan niin tilasin saksan amazonista sen. Toimitusaika oli n. 1,5 viikkoa ja onpahan sellanen soitin mistä ite tykkää. Hintatasokin oli hyvä verrattuna muihin,
mm. tuo kenwoodin kdc-w 808 on amazon.de:ssä 201,42€.
Pioneerihan on hyvä ja kaikki kehuu mutta mulle aina sopivammat on ollut kenwoodi ja jvc.
Vw New Beetle 2.0 -99
Vw Golf Variant 1.4TSI -14
Yamaha XV1100 -98
Mazzi
Viestit: 4
Liittynyt: 5.4.2009 12:00

Viesti Kirjoittaja Mazzi »

Pixmaniasta katselin Zenec ze-mc172 1din näyttösoitinta 375e, mutta tuossa ei usbi-paikkaa.
Muuten varmaankin näkyisi biisit ja muut tiedot hyvin näytöltä.

Kale:n ehdottama Becker tosiaan sopii hyvin tuon automaagisen ilmastoinnin pariksi.
Ei tosin ole sitä USBia ja muutenkin ehkä turhankin pelkistetyn näköinen vaikka en tosiaan mitää valo- ja animaatioshowta haluakkaan.
Ipod-liitäntää en varmaankaan tarvitse, koska ei ole ikänä ollut edes mietinnässä Ipodin osto.

Minulla oli pitkään tuo Nokia N810 MP3-soittimena autossa ja matkassa mukana. Nyt kun auto vaihtui en ole tuolle telineelle hyvää paikkaa ja nättiä asennusta vielä keksinyt.

2din-koneitakin olen hieman katsellut, mutta asennus vaatisi varmaankin hieman säätöä.

Lisää vain ehdotuksia kehiin...
Avatar
Nixu
Viestit: 399
Liittynyt: 4.10.2007 10:32
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Kenwoodilta testivoittaja,jossa mm.bluetooth,DSP !! ym.Väritkin pitäisi sopia volkkareihin aika hyvin :wink:
Ja hinta ei todellakaan paha,kun kyseessä vielä Dsp soitin !

http://www.autostudio.fi/product_info.p ... ts_id=7511
Chevrolet Suburban 6.5TD 2500 Heavy Duty LT 4x4 1996

Golf IV Variant 1.6 2002

Touran 2.0 EcoFuel 2008

Ex: Passat variant 2.8 V6 4Motion 2000
Satelite
Viestit: 625
Liittynyt: 8.12.2008 16:41
Paikkakunta: Muurame
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Satelite »

Jos halpaa etit niin jätä suosiolla JVC väliin... mulla on ghettoblasterissa JVC käytös ja passatissa. Kummassakin usb paikka ja tikkuja saa aina välillä vekslata kun ei tahdo suostua lukemaan niitä jos virrat on ollu pois.

Koitan jos tänään jaksais ottaa siitäkin häkkyrästä kuvia.
-98 3B Passat Sedan 1.9tdi AHU Black Pearl Comfortline
-69 1300 1600cc Kupla "Projekti"
Avatar
Por
Viestit: 256
Liittynyt: 21.11.2008 19:22
Paikkakunta: Turkhauta

Viesti Kirjoittaja Por »

^ Mulla löytyy passatista jvc:n avx800 ja ei ole ollut mitään ongelmia usbin, muistikortin tai levyjen kans. Kaikki lukenut moitteetta ja jopa 8gb:n tikun yllättävän nopeasti verrattuna joihinkin aikaisempiin soittimiin. Edellisessä passatissa oli joku normi jvc:n soitin jossa oli etupaneelissa usbi ja ei ollut senkään kans mitään ongelmia.
Vw New Beetle 2.0 -99
Vw Golf Variant 1.4TSI -14
Yamaha XV1100 -98
kotka
Viestit: 1246
Liittynyt: 26.3.2007 21:50
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja kotka »

Noista vaihtoehdoista kallistuisin Blaupunktin MP-68 kannalle. Ainakin värimaailma toimii ja radio taitaa olla parhaita mitä voi olla. Näyttöä voi säätää monipuolisesti (kirkkaus, katselukulma jne..) ja äänensävytkin hoituu kohtalaisesti.Soittaa melkein vaikka näkkileipää ja toimii hätätilassa puhelimen hansfreenä. Asennussyvyyskin pitäisi olla passeli, joten oiva valinta.
Huonoahan noissa on noi lisäliitäntöjen vaatimat piuhat ja hiukka omalaatuinen asetusvalikko.

Ihme kyllä en tullut suositelleeksi Pioneeriä, kun nykyinen musta värimaailma ja olemattomat näytön ominaisuudet eivät kiehdo, muuten ovat hyviä ja helppoja käytettäviä. :oops:
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
Joona
Viestit: 248
Liittynyt: 21.8.2005 22:09

Viesti Kirjoittaja Joona »

En sitten uutta threadia viitsinyt tehdä joten kysytään täällä. Tilanne on nyt tämä että 6 vuotta vanha ja luotettava Sony blackpanel soittimeni osoittaa väsymisen merkkejä joten uuden soittimen hankinta on edessä. Mitäs mieltä arvon foorumilaiset olisi näistä vaihtoehdoista:

Sony CDX-GT930U

Alpine CDA-105Ri

Alpine CDE-9880R

Mitään subbaria nuo ei tule näkemään, korkeintaan vaihdan uudet erillissarjat eteen ja taakse. Itse en noista ominaisuuksista niin hirveästi ymmärrä joten jos vähän apua saisi niin hyvä olisi :)
Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI PD quattro
Audi A4 B6 2.0
Avatar
Sami Mäkinen
VCF Member
Viestit: 3400
Liittynyt: 5.6.2006 22:46
Paikkakunta: Ulvila-City

Viesti Kirjoittaja Sami Mäkinen »

Ite ostin kesällä tämmesen ja oon ollu tyytyväinen.

Äänen laadussa ainakin huomattava ero entiseen sonyn xplödiin verrattuna, eikä tarvii levyjä rontata autossa...
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Basu
VCF Member
Viestit: 1458
Liittynyt: 20.10.2005 9:39
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Basu »

Valitset kumman Alpinen tahansa, et tule menemään pahasti metsään. ;) Itseltä löytyy noista vaihtoehdoista tuo 9880 ja ihan asiallinen kapistus kaikinpuolin hintaisekseen.
VW Golf VI Comfortline Plus 1.2 TSI CBZB 2012 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
Avatar
Juhizz
Viestit: 1218
Liittynyt: 16.11.2009 22:39
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Juhizz »

Itse asentelin juuri eilen Golffiini Blaukkarin New Jersey MP68:n (2-din). :)
Vastaa Viestiin