Puhelimen asennus Passatin MFD2:een

Autohifi-jutut
Hilleri
Viestit: 187
Liittynyt: 7.3.2010 17:51

Puhelimen asennus Passatin MFD2:een

Viesti Kirjoittaja Hilleri »

Aikomus asentaa sarja autoon.
Viimeksi muokannut Hilleri, 29.7.2014 20:52. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
mla
Admin
Viestit: 421
Liittynyt: 3.1.2004 19:11
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja mla »

Muistelisin, että otin aikanaan sytytysvirran eli IGN tuosta -\ UB+ liittimestä eli 'pätkitty virta'.

Jatkuvan virran voit ottaa siitä UB+ liittimestä eli 'jatkuvasti virrasta', jollei sitä jaksa akulta vetää.

Itse jouduin käyttämään Nokian omaa kaiutinta sillä auton omista ääni meni puuroksi.
VW Sharan -12 4Motion 2.0l TDI BlueMotion Highline
Hilleri
Viestit: 187
Liittynyt: 7.3.2010 17:51

Viesti Kirjoittaja Hilleri »

Päivitin tuohon ekaan postiin, TODO-listaa.
Alkaa hieman selkiintymään nämä kytkennät. Pitää kyllä olla pirun varma miten kytkennät menee, koska muuten voi kosahtaa koko NAVIlaite :) Ja sitähän minä en halua..
mla
Admin
Viestit: 421
Liittynyt: 3.1.2004 19:11
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja mla »

Sulake siitä ensimmäisenä palaa, ei se ihan helpolla koko laite kärähdä - mutta kait siinäkin onnistuu jos oikein yrittää :)
VW Sharan -12 4Motion 2.0l TDI BlueMotion Highline
Hilleri
Viestit: 187
Liittynyt: 7.3.2010 17:51

Viesti Kirjoittaja Hilleri »

Yritin, yritin ja yritin. Sain airbag fault -ilmoituksen. Varasin ajan ammatilaisasentajalle. Tulen olemaan tyytyväinen.
mla
Admin
Viestit: 421
Liittynyt: 3.1.2004 19:11
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja mla »

Airbag fault tulee siitä kun irroitit reunapanelista airbagin johdon (on siihen valoon menevä) ja auton virtalukossa taisi olla avain paikallaan - varminta on ottaa akku irti sähköasennuksen ajaksi.
Airbag faultin saa pois vikakoodien poistolla testerillä, jos vika oli tuossa panelin johdon irroituksessa.
VW Sharan -12 4Motion 2.0l TDI BlueMotion Highline
Hilleri
Viestit: 187
Liittynyt: 7.3.2010 17:51

Viesti Kirjoittaja Hilleri »

Jep vika oli juurikin siinä airbag-valon anturissa. Eli rykäsin liittimen irti, ja ennen kuin olin kytkenyt sen takaisin iskin avaimet virtalukkoon. Voila. Nyt on faultti poissa, testeri teki tehtävänsä. Parempi jättää sähkökytkentäaasiat ammattilaisille, totesin sen siinä vaiheessa kun yritin ujuttaa pieniä johtoja mahdollisesti oikeisiin liittimiin.
Vastaa Viestiin