Radio kuuluu huonosti Passatissa

Autohifi-jutut
marinnek
Viestit: 3
Liittynyt: 10.1.2010 0:08
Paikkakunta: Vaasa

Radio kuuluu huonosti Passatissa

Viesti Kirjoittaja marinnek »

Terve.

Minulla on -05 Passat farmari. Ongelmani on sellainen, että jotkut radiokanavat kuuluvat huonosti, esim. Voice. Jostain foorumilta luin, että soittimeen pitäisi ostaa joku lisäosa, jotta radio kuuluisi moitteettomasti. Minulla on Pioneerin soitin. Millainen osa siihen pitäisi tarkalleen ottaen ostaa? Voisiko joku antaa linkin johonkin verkkokauppaan.

Kiitos jo etukäteen.
Riku
Viestit: 247
Liittynyt: 25.12.2007 16:32
Paikkakunta: Huittinen

Viesti Kirjoittaja Riku »

itse kärsin samasta ongelmasta. Turun alueella juuri nyt jotkut paikalliset kanavat kuuluvat mutta noi erikoisenmat, voice, nrj, klf jne. ei kuulu oikeastaan ollenkaan. Joskus ottanut tuon oman soittimen irti ja sinne edellinen omistaja on laittanut sellaisen ns. vahvistimen jo väliin mutta eipä näytä omassa autossa sekään auttavan =)

Itse en suoraan osaa linkittää nyt heti vastausta sulle. Jos tulee vastaan nettiä selatessa palaan asiaan.
VW Passat variant Highline -04 1.8T
Avatar
narri
Viestit: 197
Liittynyt: 22.3.2009 9:09
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja narri »

Taitaa olla yksi tyyppivika volkeissa.. Mutta tällaisia mun on käsketty laittaa ja ainakin tähän asti ovat olleet tyytyväisiä kenen autoihin näitä olen laittanut.. Tulee siis vain antennijohdon väliin tämä mokkula ja virran vaan ryöstää mankan virroista.. Itselläkin tuollainen makaa hyllyssä kuhan jaksan asennella 8)
VW Passat Variant 1.9 TDI -03
Kale
Viestit: 972
Liittynyt: 23.4.2004 8:11
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Kale »

Jos tuo mokkula jo löytyy niin toinen vikapaikka on antennin jalassa oleva elektroniikka. Siellä on saattanut kosteus tehdä tuhojaan.
Vastaa Viestiin