Tämmösen näkösenä se pihaan saapui:
![Kuva](http://patkii.net/t4/bussi.jpg)
Eli 2.4d voimakoneella varustettu kapistus. Alunperin taksina ollut joten sisältä löytyy Regon sisusta toimivasta sähkösestä sivuovesta lähtien. Ei ehkä kylän nätein T4, mutta kyllä sillä kaikki ajot hoitaa.
Portteria en olisi ikinä pihaan ottanut ellei se tosiaan olisi rekisteröity linja-autoksi ihan parin syyn takia:
- Vuosittaiset verot 0 euroa
- Ei pysäköintiongelmia kun joka paikasta löytyy ilmaista pysäköintitilaa linja-autoille
- Vetokoukku ja tilaa löytyy joten isompien romujen kuljetuksessa ei ongelmia
Tällä hetkellä mittarissa pikkasen päältä 615 000 km ja hyvin tuntuu pelaavan. Naftaa palaa motariajosssa n. 9.5 litraa sataselle mikä lienee noinkin painavalle ja tehottomalle autolle ihan ok?
Heti oston jälkeen tuli vaiheltua termostaatti kun tupa ei oikein lämmenny ja startti kun käyntiinlähtö oli aina vähän niin ja näin
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tehtävälistalla:
- Webaston asennus
- Takaosaston ikkunoiden tummentaminen
- Kesän koittaessa auton ylimaalaus
- Kojelaudan toimimattomat valot. Ainoastaan mittariston ja ajovalokatkasijan valot pelaa
- Perseenlämmitin ei pelaa
- Lämppärin kenno vuotaa pikkasen nestettä