Laitellaan parit kuvatukset omista kohonsiirtovälineistä. Kaikki on melkolailla alkuperäis kuosissaan, ei ole tullut tuunattua.
Varsinainen käyttöauto:
Passat 3A VR6 syncro Exlusiv -95
Kakkos pirssi:
Corrado ADY -95
Poistuva laitos:
Passat 35i -91
Sit löytyy ykköskoppanen Golffi, ollut muutaman vuoden projektina.
Matahon Kulkineet.
Matahon Kulkineet.
Se on ihmisen tekemä
Passat Variant 3A VR6 syncro Exclusiv -95
Passat Variant 3A VR6 syncro Exclusiv -95
- Pasi Häkli
- Viestit: 5784
- Liittynyt: 13.7.2006 17:50
- Paikkakunta: Ulvila
Re: Matahon Kulkineet.
Tuli viime keväällä mitta täyteen bensan oston kanssa...
Tuli hommattua ensimmäinen "lamppuöljypoltin"
Keksintö on 1.9 AFN Sportline -98
Edullisia on kilometrit, verrattuna VR6 syncroon. Käyttömaksujen ja vakuutusten yhteen ynnäilyn jälkeen, jäi tapettavaksi n.70€ polttoainekuluissa. Ei montaa tankillista tarttee polttaa, että alkaa tulla edullisemmaksi
Vajaavetoisuus on suurin miinus, toisena on onnettomat ajovalot Miten voi olla näin p*skat valot autossa
Tuli hommattua ensimmäinen "lamppuöljypoltin"
Keksintö on 1.9 AFN Sportline -98
Edullisia on kilometrit, verrattuna VR6 syncroon. Käyttömaksujen ja vakuutusten yhteen ynnäilyn jälkeen, jäi tapettavaksi n.70€ polttoainekuluissa. Ei montaa tankillista tarttee polttaa, että alkaa tulla edullisemmaksi
Vajaavetoisuus on suurin miinus, toisena on onnettomat ajovalot Miten voi olla näin p*skat valot autossa
Se on ihmisen tekemä
Passat Variant 3A VR6 syncro Exclusiv -95
Passat Variant 3A VR6 syncro Exclusiv -95