Passat 3.2 V6 4motion Variant

Esittele kärrysi tai kerro projekteista täällä
vleivo
Viestit: 8
Liittynyt: 11.7.2011 14:02

Passat 3.2 V6 4motion Variant

Viesti Kirjoittaja vleivo »

Tervehdys kaikille! Olen uusi tällä foorumilla ja ensimmäinnen volkkari itsellä tämä Passatti. Olen jonkin aikaa täällä jo muiden autoja katsellut ennenkuin liityin itse, paljon hienoja autoja täällä!
Autoja olen itse harrastellut jo muutaman vuoden, ennen tätä ollut pääasiassa vain bemareita, edelleenkin on pihassa e34 M5nen ja e30 320i cabrio. On ollut erittäin positiivinen tapaus tämä 3c passatti, selvästi mukavampi auto omiin tarpeisiin kuin entinen e90 325ia sedani.

Tämä auto on otettu käyttöön loppuvuodesta 06. Kilometrejä on kertynyt tähän päivään mennessä vähän alle 70tkm.
Varusteita tähän on ruksittu Highline paketti, Parkkitutka ja Mocca Anthrazite helmiäisväri. Sisältä tämä on Pure Beige puolinahka alcantara sportti jakkaroilla. Vaihdelaattikko on tietysti DSG niin kuin näissä 3.2sissa aina.

Sen verran on tullut laitettua että asennettiin uusi ohjelma minkä jälkeen pitäisi olla 275hp ja 360nm, eihän sitä tiedä kun ei penkissä ole ajettu mutta hyvinhän tämä liikkuu.

Alusta on Eibach sportline jousilla varustettu eli 30mm pudotettu. Sopivan jäykkä.

Vanteina toimii Abt Sportsline vanteet jotka on valmistanut OZ Racing, eli 3 osaset valssit. Edessä 18x8 et35 ja takana 18x9.5 et35. Renkaat 225/40 koko matkan takana kivasti venytetty.

Kuvissa perä on normaali korkeamalla koska tuo on juuri alustan asennuksen jälkeen nyt vähän matalampi kauttaaltaan.

Toivottavasti pidätte. :)


Kuva

Kuva
osoners
Viestit: 1447
Liittynyt: 30.1.2011 21:46
Paikkakunta: Veikkola (Kirkkonummi)

Viesti Kirjoittaja osoners »

Tervetuloa.
Kyllähän tollasella kehtais ajella. Ei vaan ole tolla koneella ihan edullisin ajettava.
Toi väri on kyl hyvä. Vanteiden puolat samaan väriin niin mä tykkään vielä enemmän :)
Kaarimankeli lainaksi? Nouto Veikkolasta. Viestiä yv:llä jos tarvetta.

Passat 3bg Variant
Avatar
Sami Jalonen
Viestit: 3129
Liittynyt: 18.3.2007 19:13
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sami Jalonen »

Tosi siisti väri jo noissa kuvissa, ei oo tullu vastaan aiemmin. Moottori on just hyvä painavaan farmariin, pääsee rekasta ohi tarvittaessa :) Yhdyn oson ideaan vanteista, vois sopia korin värisellä keskiöllä. Onko kuvia sisältä? Missä ohjelmoitu?
Avatar
Pia
VCF Member
Viestit: 2910
Liittynyt: 2.8.2006 20:19
Paikkakunta: Kauhava

Viesti Kirjoittaja Pia »

Hieno peli!

Ja mä kun luulin et mun vanteet tulee yli lokareiden. :D
Uncle Hank Fan Club

VinkuWaunu -06 1.9 TDI Trendline BKC Mikä viheltäen tulee, se vinkuen menee.
Avatar
Pasi Häkli
Viestit: 5784
Liittynyt: 13.7.2006 17:50
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Pasi Häkli »

Heti alkuun, tervetuloa foorumille!

Takapyörät näyttää jo jotenkin överiltä :D Johtuukohan korkeudesta, en tiedä. Mut hieno auto, kyllä mä tolla kehtaisin ajella :) Tekniikasta iso plussa, vaikka osoners jo herjasikin taloudellisuudesta :wink:
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
osoners
Viestit: 1447
Liittynyt: 30.1.2011 21:46
Paikkakunta: Veikkola (Kirkkonummi)

Viesti Kirjoittaja osoners »

Köyhät täällä vaan huutelee :) Kyllähän toi kutonen olis poikaa jos olis varaa ajella... siis mulla.
Kaarimankeli lainaksi? Nouto Veikkolasta. Viestiä yv:llä jos tarvetta.

Passat 3bg Variant
mla
Admin
Viestit: 421
Liittynyt: 3.1.2004 19:11
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja mla »

Ei itsellä ainakaan 3.2l 4Motion DSG nyt niin paljoa menovettä litkinyt. Maantiellä pääsi 7,5l/100km ja talvisin nurkka-ajossa meni hieman alle 10l/100km. Auton tehoon nähden se oli mielestäni maltillista ja ajotyylini oli kaukana taloudellisesta :)
VW Sharan -12 4Motion 2.0l TDI BlueMotion Highline
vleivo
Viestit: 8
Liittynyt: 11.7.2011 14:02

updatea

Viesti Kirjoittaja vleivo »

Joo eli vähän olis tarkotus vielä laitetella autoa tummat lasit, oem sumuvalot ja R36 takavalot olis kyllä asiaa.

Kulutus on mulla liikkunut siinä 8-9L hujakoilla.
Kuva
Avatar
Juhizz
Viestit: 1218
Liittynyt: 16.11.2009 22:39
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: updatea

Viesti Kirjoittaja Juhizz »

Siisti wankkuri! Hieno väri ja hyvännäköiset nuo ABT:in vanteet.

Pieni sävytys taka-akkunoihin ja semmosta pientä ;)
vleivo kirjoitti:Kulutus on mulla liikkunut siinä 8-9L hujakoilla.
Eihän se oo sen enempää ku mullakaan.. :?
Vastaa Viestiin