_oskun Passat 3B
_oskun Passat 3B
Syksyllä tuli hommattua tuollainen Passat Variant, 2 litran bensakoneella ja 195000 mittarissa. 20000km tullut rullailtua ilman ongelmia
Ostokunnossa:
Autoa piti muokata vähän omaan makuun sopivammaksi, joten pellit vaihtui 15" aluihin, merkit kontista ja lisäpakkivalo saivat kyytiä, ja kun ei tuo kromi oikein napannut niin kokomusta maski tuli keulille. Lisäksi tuli asennettua vakionopeudensäädin, mukavuusvilkku ja xenonit lyhkäsiin. Lisäpakkivalon poiston jälkeen tuolla ei nähnyt pimeässä peruuttaa, joten orkkispakkien tilalle tuli 7W teholedit, suosittelen kaikille!
Humppapuolelle vaihdoin Alpinen soittimen ja Hertzin erkkasarjat joka oveen. Subikin löytyy kontista, vähän turhan ison tilan vie kontista mutta näillä mennään toistaiseksi..
En tiedä minkä happokylvyn auto oli saanut, mutta ikkunoissa oli ikävän värinen kalvo, ja näytti kun niihin olisi palanut auringossa vesipisaran muotoisia jälkiä. Luulin ettei tuo korjaudu kuin lasien vaihdolla. Lisäksi muutamassa paikkaa korissa (mm. sivulistojen ja kattokaiteiden päädyissä) oli samanlaista "sateenkaariefektiä", jotka eivät lähteneet pesussa pois. Tarkempaa kuvaa ei noista ole, mutta sivulasit näyttivät tietyssä valossa hopeansinisiltä. Meguiarsin Ultimate Compoundilla kävin auton läpi, ja sillä lähtikin korista kaikki tuollainen pinttymä. Päätin kokeilla ainetta pieneen kohtaan sivuikkunaan ja perhana, sehän lähtee! Ikkunoille myös UC käsittely ja ne näyttävät taas normaalilta
Takajouset olivat aika kuolleet, joten pari viikkoa sitten vaihtui eibachin 30mm madaltavat jouset alle. Isompia vanteitahan tuo kaipaa, katsotaan nyt..
Kuvat ovat valitettavasti kännykkälaatuisia.
Nykykuosi:
Ostokunnossa:
Autoa piti muokata vähän omaan makuun sopivammaksi, joten pellit vaihtui 15" aluihin, merkit kontista ja lisäpakkivalo saivat kyytiä, ja kun ei tuo kromi oikein napannut niin kokomusta maski tuli keulille. Lisäksi tuli asennettua vakionopeudensäädin, mukavuusvilkku ja xenonit lyhkäsiin. Lisäpakkivalon poiston jälkeen tuolla ei nähnyt pimeässä peruuttaa, joten orkkispakkien tilalle tuli 7W teholedit, suosittelen kaikille!
Humppapuolelle vaihdoin Alpinen soittimen ja Hertzin erkkasarjat joka oveen. Subikin löytyy kontista, vähän turhan ison tilan vie kontista mutta näillä mennään toistaiseksi..
En tiedä minkä happokylvyn auto oli saanut, mutta ikkunoissa oli ikävän värinen kalvo, ja näytti kun niihin olisi palanut auringossa vesipisaran muotoisia jälkiä. Luulin ettei tuo korjaudu kuin lasien vaihdolla. Lisäksi muutamassa paikkaa korissa (mm. sivulistojen ja kattokaiteiden päädyissä) oli samanlaista "sateenkaariefektiä", jotka eivät lähteneet pesussa pois. Tarkempaa kuvaa ei noista ole, mutta sivulasit näyttivät tietyssä valossa hopeansinisiltä. Meguiarsin Ultimate Compoundilla kävin auton läpi, ja sillä lähtikin korista kaikki tuollainen pinttymä. Päätin kokeilla ainetta pieneen kohtaan sivuikkunaan ja perhana, sehän lähtee! Ikkunoille myös UC käsittely ja ne näyttävät taas normaalilta
Takajouset olivat aika kuolleet, joten pari viikkoa sitten vaihtui eibachin 30mm madaltavat jouset alle. Isompia vanteitahan tuo kaipaa, katsotaan nyt..
Kuvat ovat valitettavasti kännykkälaatuisia.
Nykykuosi:
Last edited by _osku on 1.5.2014 22:31, edited 2 times in total.
Re: _oskun Passat 3BG -01
Mikä kone ja mikä varustelutaso?
Vakiomaski takaisin
Vakiomaski takaisin
Re: _oskun Passat 3BG -01
AZM koneella ja karvalakkivarusteilla eli Firstline. Vakiomaskista tykkään muuten mutta kromi ei siihen sovi kun sitä ei muuallakaan ole. En tiedä oisko se parempi jos teippais mustaksi..
Re: _oskun Passat 3BG -01
Sopii paremmin toi merkitön maski. Pidä se.
Re: _oskun Passat 3BG -01
Juu se saa olla
Re: _oskun Passat 3BG -01
Ovenkahvat saapuivat Saksasta kun olivat melko huonossa kunnossa
Kuskin ovessa jotain häikkää, aluksi auto ei tunnistanut oven aukaisua ollenkaan, eli sisävalot ym. eivät reagoineet oven aukaisuun. Tämä kesti kuitenkin vain hetken, ja nyt sisävalotkin tunnistaa taas oven aukaisun, MUTTA, kun esim. aukaiset ovet, eikä kerkeä laittaa avainta virtalukkoon, menee ovet lukkoon ja hälyt päälle.. Lisäksi sisävalon kuuluisi syttyä kun avaimen ottaa virtalukosta, joskus se syttyy ja joskus vain välähtää nopeasti..? Oliskohan perus mikrokytkin vai jotain muuta? Haitarikumin otin irti ja nyin johtoja mutta ei vaikutusta.
Vikakoodiksi antaa:
00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)
27-00 - Implausible Signal
Kuskin ovessa jotain häikkää, aluksi auto ei tunnistanut oven aukaisua ollenkaan, eli sisävalot ym. eivät reagoineet oven aukaisuun. Tämä kesti kuitenkin vain hetken, ja nyt sisävalotkin tunnistaa taas oven aukaisun, MUTTA, kun esim. aukaiset ovet, eikä kerkeä laittaa avainta virtalukkoon, menee ovet lukkoon ja hälyt päälle.. Lisäksi sisävalon kuuluisi syttyä kun avaimen ottaa virtalukosta, joskus se syttyy ja joskus vain välähtää nopeasti..? Oliskohan perus mikrokytkin vai jotain muuta? Haitarikumin otin irti ja nyin johtoja mutta ei vaikutusta.
Vikakoodiksi antaa:
00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)
27-00 - Implausible Signal
Re: _oskun Passat 3BG -01
MikroKytkin juu lukkomekanismissa sökö. Tekee silloin juuri tuota.
Re: _oskun Passat 3BG -01
No voihan perhana, eipä millään tekisi mieli tuota lukkoa alkaa purkamaan ovesta..
Re: _oskun Passat 3BG -01
http://www.ffp-motorsport.com/bb/viewto ... 2fb0d5b4d8" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuolla juttua mikrokytkimen vaihtamisesta..
Pitäisi itsekkin jossain välissä käydä lukot läpi ja vaihtaa tuo oven "asentotunnistin"mikro..
Mielestäni paras vaihtoehto on tuo viiksellinenmalli eli 1/lukko ja osa on "cherry DC1CC3LC"
Vähän tuo teettää askartelua
Tuolla juttua mikrokytkimen vaihtamisesta..
Pitäisi itsekkin jossain välissä käydä lukot läpi ja vaihtaa tuo oven "asentotunnistin"mikro..
Mielestäni paras vaihtoehto on tuo viiksellinenmalli eli 1/lukko ja osa on "cherry DC1CC3LC"
Vähän tuo teettää askartelua
EX Vw Passat 3BG Variant 1.8t (AWT) Trendline -01 2011-2016
Re: _oskun Passat 3BG -01
Tulipa hommattua kakkosautoksi tuo 3B farkku, pitäis näin alkuun pari vikaa korjailla
1. Kuskin oven lukitus ei toimi keskuslukituksesta eikä myöskään avaimella kääntämällä, onko vika siis oven lukossa? Vikakoodiksi antaa:
00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
2. Takaovi on täysin kuollut, eli ikkuna ei nouse/laske, ja on kokoajan lukossa eikä aukea millään. Pikaisella googlauksella totesin että todennäköisesti johdot haitarikumin sisältä poikki, mutta millä saan tuon oven auki että vikaa pääsee tutkimaan?
Vikakoodi:
01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)
49-00 - No Communications
3. Kuskin puolen peilin sähkösäätö lakkasi toimimasta, tästä en ole vielä vikakoodia kerennyt lukemaan. Täytyy vielä ajaa auto lämpimään ettei ole pakkasen takia jäässä.
1. Kuskin oven lukitus ei toimi keskuslukituksesta eikä myöskään avaimella kääntämällä, onko vika siis oven lukossa? Vikakoodiksi antaa:
00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
2. Takaovi on täysin kuollut, eli ikkuna ei nouse/laske, ja on kokoajan lukossa eikä aukea millään. Pikaisella googlauksella totesin että todennäköisesti johdot haitarikumin sisältä poikki, mutta millä saan tuon oven auki että vikaa pääsee tutkimaan?
Vikakoodi:
01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)
49-00 - No Communications
3. Kuskin puolen peilin sähkösäätö lakkasi toimimasta, tästä en ole vielä vikakoodia kerennyt lukemaan. Täytyy vielä ajaa auto lämpimään ettei ole pakkasen takia jäässä.
Re: _oskun Passatit
Nyt vasta hokasin et tuo takaoven haitarikumihan näkyy kun avaa etuoven
Tällaista paljastui sisältä:
Muutama johtohan siellä oli poikki ja eristeet hankautuneet puhki, joku sähkömies koittanut teipillä korjatakin
Pistin pienet pätkät uutta piuhaa ja tarjosin tinaa & kutistesukkaa niskaan ja kappas, lukko lähtikin pelaamaan, samoin sähköikkuna ja kaiutin. Huomasin samalla et vasemmankaan takaoven kaiuttimesta ei kuulu mitään, pitänee sama homma kattoo toiselta puolelta.
Kuskin puolen sivupeilin säätö toimii vieläkin välillä tosi hitaasti, välillä ei juuri ollenkaan, liekköhän sit jäässä vaiko säätömoottori menossa..
Tällaista paljastui sisältä:
Muutama johtohan siellä oli poikki ja eristeet hankautuneet puhki, joku sähkömies koittanut teipillä korjatakin
Pistin pienet pätkät uutta piuhaa ja tarjosin tinaa & kutistesukkaa niskaan ja kappas, lukko lähtikin pelaamaan, samoin sähköikkuna ja kaiutin. Huomasin samalla et vasemmankaan takaoven kaiuttimesta ei kuulu mitään, pitänee sama homma kattoo toiselta puolelta.
Kuskin puolen sivupeilin säätö toimii vieläkin välillä tosi hitaasti, välillä ei juuri ollenkaan, liekköhän sit jäässä vaiko säätömoottori menossa..
Re: _oskun Passatit
Kuvahan on kuin omasta, eli samoja johtoja poikki oli minullakin. Ja korjauskin on sama kuin itselläni.
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
Re: _oskun Passatit
Juu, on "pikkasen" kovettuneita nuo johdot, ihmekään jos menee poikki.
Re: _oskun Passatit
Tuli tehtyä pikainen kiillotus ja vahaus tuohon vanhempaan, oli nimittäin maalipinta aika karmeessa kunnossa.
Konepelti ennen kiillotusta:
50/50:
Tämmönen siitä tuli:
Onhan se vähän parempi, värikin muuttu ihan erilaiseks
Uudemmassa on kilsoja tällä hetkellä 225000, ei oo vielä tarvinnut korjailla kuin pari huohotinputkea ja vilkkurele
Konepelti ennen kiillotusta:
50/50:
Tämmönen siitä tuli:
Onhan se vähän parempi, värikin muuttu ihan erilaiseks
Uudemmassa on kilsoja tällä hetkellä 225000, ei oo vielä tarvinnut korjailla kuin pari huohotinputkea ja vilkkurele
Re: _oskun Passatit
Onko tulossa Pesukintaan puolelle enemmänkin kiillotusturinaa?
Tuohon vois kokeilla jotain kevyttä savukalvoa ajovaloihin, mukavan tummalta näyttää keula muuten.
Tuohon vois kokeilla jotain kevyttä savukalvoa ajovaloihin, mukavan tummalta näyttää keula muuten.
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
Re: _oskun Passatit
Eipä oo vielä tullut rekisteröidyttyä pesukintaan puolelle Ajattelin jos jossain vaiheessa hommais xenon-umpiot, mut voishan sitäkin kokeilla.
Re: _oskun Passatit
Ei muistaaksee oo iha plug'n play homma laittaa halojen tilalle senonumpiot.. töpseli erilaine??
Re: _oskun Passatit
Kyllä se on, ballastilta tulevat + ja - johdot kytketään alkuperäiseen liittimeen, ja ballastilta lähtee sitten toiset johdot xenonpolttimolle.
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Re: _oskun Passatit
Puhuuko nyt toinen vaan muutossarjasta ja toinen oikeasta umpion ja alkuperäisen xenonin käytöstä?
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Re: _oskun Passatit
Nimenomaa aluperäsistä xenonumpioista puhuin.. muutos sarja on plug'n play.. ittellä oem bixenonit+H7 muutossarja lisäpitkis, ja vielä kaipaa kattiloita keulalle..
Re: _oskun Passatit
Niin joo tarkoitin muutossarjaa, eli tarvikeumpiot ja muutossatsi varmaan helpoin vaihtoehto.
BTW, yllättäen tuossa 3B:ssä on reilusti paremmat valot kuin 3BG:ssä, molemmat siis orkkiksena halogeenit. Varsinki BG:n pitkät on aivan onnettomat.
BTW, yllättäen tuossa 3B:ssä on reilusti paremmat valot kuin 3BG:ssä, molemmat siis orkkiksena halogeenit. Varsinki BG:n pitkät on aivan onnettomat.
Re: _oskun Passatit
Nii onko BG:n umpiot jo nii kuluneet vaiko muuten vaa uutta umpiota hakusessa?? Ittekkii epäilin et parantuuko pitkät tuolla xenon sarjalla ku on nii pien heijastinpinta mut kappas kehveliä, kyllä se vaan parantu.. mut on kyl liian pistemäine kuvio omaa silmää.. Onko B:ssäkii alkuperäset umpiot??
Re: _oskun Passatit
On niissä vähän kiveniskeymää ym. mutta tuskin siitä johtuu. Mahtaako pitkille olla erkiseen korkeussäätöä, minusta ne näyttää vähän turhan alas? Ja siis tuohon vanhempaan meinasin ne seenonumpiot, kun siihen ei tarvii vielä automaattista korkeussäätöä
Re: _oskun Passatit
Mun käsityksen mukaa haloumpioissa heijastinpinnat on aina yhtäpuuta? Eli korkeuden säätö vaikuttaa sekä pitkiin että lyhkäsiin. Xenoneissa on sitten tietenkii eriksee halopitkille säädöt kun on automaattine säätö lyhkäsillä.
Ja suosittelen ihan ensimmäisenä hiomaa ne umpioitten "lasit" DIY osion ohjeilla!! Valoteho paranee huomattavasti (jos umpio sisältä ok)
Ja suosittelen ihan ensimmäisenä hiomaa ne umpioitten "lasit" DIY osion ohjeilla!! Valoteho paranee huomattavasti (jos umpio sisältä ok)
aaa juujuu.. no 3B:n töpselistä en sitte tiiä..Ja siis tuohon vanhempaan meinasin ne seenonumpiot, kun siihen ei tarvii vielä automaattista korkeussäätöä
Re: _oskun Passatit
Niin arvelinkin, pitää koittaa joskus hioa
Re: _oskun Passatit
Tuli äsken tehtyä heräteostos
Re: _oskun Passatit
Hyvännäköiset perusvanteet. Talveksi vai kesäksi?
Re: _oskun Passatit
Kesäksi meinasin, pitää vielä uudet renkaat vetästä päälle.
Re: _oskun Passatit
Mä oon kans aina tykänny 5-puolasista vanteista. Hienot on!
Re: _oskun Passatit
Mulla kesti vähä aikaa tajuta et ostit vaan renkaat, et koko autoa... mut siistit vanteet!!
Re: _oskun Passatit
Hahhah, thänx Kumeiksi meinasin Nankang NS-20:t, lieköhän muilla kokemuksia ylipäätään kiinankumeista?
Re: _oskun Passatit
Nankangit on ihan hyvät. Märällä kannattaa olla vähän kuivaa varovaisempi.
Re: _oskun Passatit
Juu Nankang on ainakin meikäläisen "luottomerkki". Sadekelillä saattaa tosiaan supattaa vähän herkemmin, mutta normaaliajossa toimivat oikein hyvin.
Re: _oskun Passatit
^ Mutta eihän se enää haittaa, eihän?
Niin ja hienot perus vanteet, joku komia väri vielä..
Niin ja hienot perus vanteet, joku komia väri vielä..
EX Vw Passat 3BG Variant 1.8t (AWT) Trendline -01 2011-2016
Re: _oskun Passatit
Sadekelin ominaisuuksista olikin varoiteltu jossain saksalaisten lehtien palstoilla Semmoset sitten tilaukseen.. Valkonen passaa ainaki vielä minun silmään
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Re: _oskun Passatit
Miks NS-20? Miksei perus NS-2? Onko kokona 225/45r17?
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Re: _oskun Passatit
Ei. Ainakaan vielä..Monkelo wrote:^ Mutta eihän se enää haittaa, eihän?
Niin tosiaan NS2 ennemmin kuin 20.. Kakkonen on paremman mallinen.
Re: _oskun Passatit
215/45 meinasin, 7,5 tuumaa on vanteen leveys. Ite tykkään enemmän 20:n mallista, mut sit kakkosta sais vannesuojalla. Vielähän tässä kerkee pähkäillä
Re: _oskun Passatit
Vanteethan passaa hyvin. Kuvista vasta älysin et Joensuussa asut vaikka lukeehan tuo paikkakunta tuossa->
Touran -06 1.9Tdi
Re: _oskun Passatit
Haha Hyvin on noi Nankangitkin toimineet, nähtäväksi jää vielä minkä aikaa kestäävät.
Re: _oskun Passat 3B
Päivitellääs tätäkin välillä..
BG Passatti meni lunastukseen, joten käyttiksen virkaa hoitaa nykyään toi vanhempi.
3B:n lähtötilanteesta ei ole kuvia mutta kunto ei ollut ihan sieltä siisteimmästä päästä, mm. etupuskurin toinen alaritilä puuttui kokonaan, maski oli tärvelty jollain lisäpitkillä ja maalipintakin aika kulahtanut. Renkaanvaihdon yhteydessä vilkaisin takaiskareita ja siellä näytti tältä:
Pientä siistimistä siis vaatinut ja tähän mennessä laitettu:
- uusi maski sekä puskurin ritilä
- TA Technix säädettävä alusta
- vanteet jäivät entisestä Passatista
- DEPO umpiot
- xenonit nopeasti syttyvillä ballasteilla lyhkäsissä ja pitkissä (F3 35W 5000k + F7 70W 4300K)
- Alpine soitin
- takalasinpyyhkijä poistettu
- ym. pientä...
Pari viikkoa sitten oli aika laittaa auto taas kevään kunniaksi kiiltämään, tällä kertaa hieman paremmilla aineilla ja välineillä
Esipesu ja pesu Pinelinellä + raudanpoisto, pienpoisto ja clay bar
Kiillottelut Meguiar's 101:llä ja karvalla, viimeistely epäkeskolla 3M + Hex sininen laikka
Välipesu, jonka jälkeen pintojen pyyhintä Bilt Hamber Cleanser Fluidilla ja lopuksi vaha, Collinite 476's.
Ja sitten kuvia:
Ja vielä pari kuvaa valmiina:
Sellaista tällä kertaa. Passatti kaipais vielä spaceria taakse ja hieman pudotusta, tällä hetkellä intin takia tulee matka-ajoa +600km viikkoon joten ei ole kehdannut heittää ihan tonttiin
Laitetaan lopuksi kuva uusimmasta pitkäkatosta.
BG:n tilalle täytyi saada jotain, joten kävin hakemassa Tampereelta emännälle auton.
Eli Golf Variant 2.0TDI 140hp, ajettu 100000. Tämä on tarkoitus pitää ihan orkkis kuntoisena, niin hyvä ajaa ettei kehtaa pilata hirveellä tontituksella
BG Passatti meni lunastukseen, joten käyttiksen virkaa hoitaa nykyään toi vanhempi.
3B:n lähtötilanteesta ei ole kuvia mutta kunto ei ollut ihan sieltä siisteimmästä päästä, mm. etupuskurin toinen alaritilä puuttui kokonaan, maski oli tärvelty jollain lisäpitkillä ja maalipintakin aika kulahtanut. Renkaanvaihdon yhteydessä vilkaisin takaiskareita ja siellä näytti tältä:
Pientä siistimistä siis vaatinut ja tähän mennessä laitettu:
- uusi maski sekä puskurin ritilä
- TA Technix säädettävä alusta
- vanteet jäivät entisestä Passatista
- DEPO umpiot
- xenonit nopeasti syttyvillä ballasteilla lyhkäsissä ja pitkissä (F3 35W 5000k + F7 70W 4300K)
- Alpine soitin
- takalasinpyyhkijä poistettu
- ym. pientä...
Pari viikkoa sitten oli aika laittaa auto taas kevään kunniaksi kiiltämään, tällä kertaa hieman paremmilla aineilla ja välineillä
Esipesu ja pesu Pinelinellä + raudanpoisto, pienpoisto ja clay bar
Kiillottelut Meguiar's 101:llä ja karvalla, viimeistely epäkeskolla 3M + Hex sininen laikka
Välipesu, jonka jälkeen pintojen pyyhintä Bilt Hamber Cleanser Fluidilla ja lopuksi vaha, Collinite 476's.
Ja sitten kuvia:
Ja vielä pari kuvaa valmiina:
Sellaista tällä kertaa. Passatti kaipais vielä spaceria taakse ja hieman pudotusta, tällä hetkellä intin takia tulee matka-ajoa +600km viikkoon joten ei ole kehdannut heittää ihan tonttiin
Laitetaan lopuksi kuva uusimmasta pitkäkatosta.
BG:n tilalle täytyi saada jotain, joten kävin hakemassa Tampereelta emännälle auton.
Eli Golf Variant 2.0TDI 140hp, ajettu 100000. Tämä on tarkoitus pitää ihan orkkis kuntoisena, niin hyvä ajaa ettei kehtaa pilata hirveellä tontituksella
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Posts: 3367
- Joined: 5.6.2006 22:46
- Location: Ulvila-City
Re: _oskun Passat 3B
Pitkästä aikaa siis jotain erilaistaniin hyvä ajaa ettei kehtaa pilata hirveellä tontituksella
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Re: _oskun Passat 3B
Niin ei siis sillä ettäkö entiset ois viiltäny maata, mut jos siistin haluis.. Menköön tollasena traktorina.
Re: _oskun Passat 3B
Jäikö merkitön maski 3bg:stä talteen lunarin jälkeen kun näkyi olevan vakio maski paikoillaan. Monella rahalla irtoais. Sopineekohan hopeiseen, kromia kyllä ikkunoissa ja jos listat maalais korin väriin.
Passat 8b -15 1.4 TSI
Ex: Passat 3C Variant -10 CAYC
Ex: Golf V Variant -08 BKD
Ex: Passat 3BG Variant -02 AVB
Ex: Vectra 2.0 GL -96
Ex: Passat 3C Variant -10 CAYC
Ex: Golf V Variant -08 BKD
Ex: Passat 3BG Variant -02 AVB
Ex: Vectra 2.0 GL -96
Re: _oskun Passat 3B
Kyllä se pitäisi tallessa olla, jos löytyy niin se joutaa ihan taskurahalla. Yv:llä lisää!
Re: _oskun Passat 3B
Jaahas, "valtion hommista" päästy eroon joten vihdoin on ehtinyt huoltamaan autoa. Kevään mittaan vaihdettu/tehty:
- Kaikki raidetangonpäät (sisemmät ja uloimmat)
- Kuskin puolen vetonivel
- Jarrujen huolto + uudet levyt ja palat joka nurkkaan
- Nelipyöräsuuntaus
- 15mm spacerit taakse
- Takaa alustan kierteet tappiin ja edestäkin vähän pudotusta
TA-technix ollut muuten n. vuoden alla, ja toistaiseks alusta vielä yhtä tikissä kuin uutena. So far so good!
- Kaikki raidetangonpäät (sisemmät ja uloimmat)
- Kuskin puolen vetonivel
- Jarrujen huolto + uudet levyt ja palat joka nurkkaan
- Nelipyöräsuuntaus
- 15mm spacerit taakse
- Takaa alustan kierteet tappiin ja edestäkin vähän pudotusta
TA-technix ollut muuten n. vuoden alla, ja toistaiseks alusta vielä yhtä tikissä kuin uutena. So far so good!