VW Golf IV Variant vikalista
-
- Posts: 19
- Joined: 14.9.2012 17:18
- Location: Espoo
Re: VW Golf IV Variant vikalista
Ainakaan viellä en ole huomannu puuttuvia paloja, toisaaltaan en kyl varmaan huomais paikalla oleviakaan mutta pitää tarkastaa.
1.9 tdi Passat variant 96kw -04
1.9 tdi Golf variant -06
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
V**ut tekniikasta, voimalla väärin.
1.9 tdi Golf variant -06
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
V**ut tekniikasta, voimalla väärin.
Re: VW Golf IV Variant vikalista
Mulla sellainen ongelma: avovaimollaani on Golf IV ja autokoulun 2-vaiheen jälkeen hanttarin puolen etujarru reistaillu. Abs-anturi tai joku abs-härpäke sytytti EPC-valon. Työkaverin koneella katottiin vikakoodi ja ilmoitti jotain abs:ään suuntaan. Nyt tänää 13.12.2012 avokkini soitti ja selitti, että hanttarin etupyörä pitää räminää (on kuulemma neljä päivää rämissyt, aluksi silloin tällöin, nyt jatkuvasti, kuulemma ääni kuuluu eniten kiihdyttäessä) ja tuntuu kuin se laahaisi. Onko kellään tietoa missä vika?
Re: VW Golf IV Variant vikalista
kannattaa sitä anturia kattoo että onko ihan kohallaan. Tai onko sen liitin lähteny pidikkeestä irti jne. Paljon selviää kun ottaa renkaan pois ja kattoo sinne taakse. Mitä siinä vikakoodissa luki tarkalleen? Vikakoodin numero?
Re: VW Golf IV Variant vikalista
Räminä ja jarrujen toimimattomuus voisi viitata esim loppuun ajettuihin jarrupaloihin jokka pääsee pois paikaltaan tai muuten elää omiaan. Tai vaikka irtomassa oleva satula. Kannattaisiko sinne renkaan taakse vähän kurkistella ja tutkia miltä siellä osat näyttää? Vaikea sitä näin nettifoorumilla on ratkoa mikä rämisee.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
-
- Posts: 13
- Joined: 13.3.2011 19:26
Re: VW Golf IV Variant vikalista
40tkm takana ja lista. Katkenneet takajouset, väljät etuvakaajan puslat, väärin asennettu etujarrupala, jumiutunut laturin vapaapyörä, merkkihuollossa pieleen mennyt jakohihnan vaihto, kuoriutunut sammutinsolenoidin piuha ja käsijarrua jumittava takajarrusatula josta selvittiin vaijerin vaihdolla, hehkuillekin tuli sahaukset täyteen.
Last edited by utobictune on 18.4.2013 21:15, edited 4 times in total.
Re: VW Golf IV Variant vikalista
Vaikuttaa melkoselta maanantai yksilöltä
-
- Posts: 13
- Joined: 13.3.2011 19:26
Re: VW Golf IV Variant vikalista
Maanantaikappale toivottavasti, tai sit nää on kaikki tälläsiä.3AHG wrote:Vaikuttaa melkoselta maanantai yksilöltä
Last edited by utobictune on 31.3.2013 13:20, edited 1 time in total.
Re: VW Golf IV Variant vikalista
Hei
Missähän on vika kun VW Golf Variant 2003 tyhjäkäynti välillä vaeltaa.
Tyhjäkäynti on välillä epätasainen, vähenee kun ilmastointilaitteen sammuuttaa.
Onko moottorin ilmasuodatin tukkeessa. vaikuttaako vanhat öljyt ?`
Onko Golfissa enää polttoaine suodatinta ennen moottoria, kun välillä ajaessa hyytyy niin kuin ei saisi tarpeeksi bensaa
Vaihdettu vuosi sitten kaikki tulpan hatut, yhden tulpanhatun viallisuuden takia.
Katsastuksessa ilmoitti OBD- mittauksessa vikakoodin P02135
Missähän on vika kun VW Golf Variant 2003 tyhjäkäynti välillä vaeltaa.
Tyhjäkäynti on välillä epätasainen, vähenee kun ilmastointilaitteen sammuuttaa.
Onko moottorin ilmasuodatin tukkeessa. vaikuttaako vanhat öljyt ?`
Onko Golfissa enää polttoaine suodatinta ennen moottoria, kun välillä ajaessa hyytyy niin kuin ei saisi tarpeeksi bensaa
Vaihdettu vuosi sitten kaikki tulpan hatut, yhden tulpanhatun viallisuuden takia.
Katsastuksessa ilmoitti OBD- mittauksessa vikakoodin P02135
-
- Posts: 13
- Joined: 13.3.2011 19:26
Re: VW Golf IV Variant vikalista
utobictune wrote:"Nyt meni äänikin"
40tkm takana ja lista....
Last edited by utobictune on 18.4.2013 21:16, edited 2 times in total.
- Karkulainen
- Posts: 142
- Joined: 17.7.2012 0:14
- Location: Iisalmi/Sonkajärvi
Re: VW Golf IV Variant vikalista
Parempi kai tuokin kuin penkin perusteellinen pesu, pitää etsiä jotain positiivista.utobictune wrote:Hän oli vain ollut ilmeisesti noroviruksen kourissa ajellut eikä ollut ehtinyt pysähtymään niin mittaristo, kojelauta ja ovipahvi oli saanut uuden verhoilun! Auto oli sillä hetkellä pesussa..
Noista ovivaloista, ne ei ole toiminut koko aikana mitä tuo on meillä ollut. Tai no, viimekesänä apparin puolella vilahti pieneksi hetkeksi päälle, siihen se on sitten jäänytkin. Muut sisävalot toimii, myös ovien aukomisen mukaan, mutta ovivalot ei. Onko vielä joitain tarkistettavia kohteita ennenkuin epäillään mikrokytkimiä? Polttimot näytti ehjältä ja toimihan se silloin viimekesänä sen kerran.
Mitenkäs siitä kattovalosta se keskimmäinen iso putkipolttimo? Sitä en ole saanut syttymään kertaakaan vaikka siinä on varmasti ehjä polttimo, onko se yhteyksissä ovivaloihin vai erillinen ongelma?
Ford Focus stw -04 1.6
Ex: VW Passat 3BG Variant 1.9TDI AVF -03
Ex: VW Golf IV Variant 1.9TDi AGR -99
Ex: VW Passat 3BG Variant 1.9TDI AVF -03
Ex: VW Golf IV Variant 1.9TDi AGR -99
Re: VW Golf IV Variant vikalista
Morjens kohtalotoverit, eli Golf IV Variantin omistajat/haltijat!
Ajattelin kysäistä, josko täältä löytyisi vinkkiä joltakin Golf-asiantuntijalta ääni-ilmiöön, joka tuli esiin jo viime vuoden puolella, kun talvi teki tuloaan.
Heti alkuun täytyy sanoa, että kokeilin myös palstan hakupalvelua, mutta koska ongelma on hieman vaikeasti selitettävissä, on myös hakukriteereillä kirjoitusten rajaaminen vaikeaa.
Niin, itse ongelmaan, eli "klonksahtavaan" ääneen tai kolahdukseen, joka kuuluu kun nostaa kytkintä ja pyörät alkavat vetämään, esim. vaihdettaessa vaihteelta toiselle. Pakilla tai liikkeelle lähdettäessä kolahdusta ei kuulu, mutta jo 1-vaihteelta 2:lle vaihdettaessa klonksahdus kuuluu, kun kytkinpoljin nostetaan. Sama kolahdus kuuluu myös 2:lta 3:lle vaihdettaessa, tai vaikka silloinkin, kun kytkin painetaan vauhdissa pohjaan ja sitten taas nostetaan, jolloin pyörät alkavat vetämään.
Ääni on pikkuhiljaa voimistunut, mutta kun olen jo 3 kertaa käyttänyt autoa merkkihuollossa (Jyväskylän Autotarvike), ei huollon mukaan väljää löydy pyörien kiinnityksistä, vetonivelistä, moottorin tai pakoputken kiinnityksistäkään.
Ääni on varsin ikävää kuultavaa varsinkin, kun ajetaan esim. kaupungilla autoletkassa hitaalla nopeudella nykivää ajoa, jolloin vaihteistoa ja kytkintä joutuu käyttämään enemmän. Kolahdus kuuluu lähestulkoon aina, vaikka kytkintä yrittäisi käyttää hyvinkin "pehmeästi".
Golfilla 1.6 (vm. -02) on ajettu n. 85000 km, ja määräaikaishuollot teetetty pääsääntöisesti merkkihuollossa, muutamia öljynvaihtoja lukuunottamatta.
Vaikka auto toimii muuten moitteetta, on hieman alkanut jo pelottamaan koko autolla ajo, kun ei tiedä milloin peli hajoaa tien päälle. Silloin luulisi kyllä vian olevan helppo paikallistaa...
Eli, jos joku on törmännyt IV Golffissa samansuuntaiseen ilmiöön, olisi vinkki äänen paikallistamiseen tarpeellinen.
Terveisin, Jokke
Ajattelin kysäistä, josko täältä löytyisi vinkkiä joltakin Golf-asiantuntijalta ääni-ilmiöön, joka tuli esiin jo viime vuoden puolella, kun talvi teki tuloaan.
Heti alkuun täytyy sanoa, että kokeilin myös palstan hakupalvelua, mutta koska ongelma on hieman vaikeasti selitettävissä, on myös hakukriteereillä kirjoitusten rajaaminen vaikeaa.
Niin, itse ongelmaan, eli "klonksahtavaan" ääneen tai kolahdukseen, joka kuuluu kun nostaa kytkintä ja pyörät alkavat vetämään, esim. vaihdettaessa vaihteelta toiselle. Pakilla tai liikkeelle lähdettäessä kolahdusta ei kuulu, mutta jo 1-vaihteelta 2:lle vaihdettaessa klonksahdus kuuluu, kun kytkinpoljin nostetaan. Sama kolahdus kuuluu myös 2:lta 3:lle vaihdettaessa, tai vaikka silloinkin, kun kytkin painetaan vauhdissa pohjaan ja sitten taas nostetaan, jolloin pyörät alkavat vetämään.
Ääni on pikkuhiljaa voimistunut, mutta kun olen jo 3 kertaa käyttänyt autoa merkkihuollossa (Jyväskylän Autotarvike), ei huollon mukaan väljää löydy pyörien kiinnityksistä, vetonivelistä, moottorin tai pakoputken kiinnityksistäkään.
Ääni on varsin ikävää kuultavaa varsinkin, kun ajetaan esim. kaupungilla autoletkassa hitaalla nopeudella nykivää ajoa, jolloin vaihteistoa ja kytkintä joutuu käyttämään enemmän. Kolahdus kuuluu lähestulkoon aina, vaikka kytkintä yrittäisi käyttää hyvinkin "pehmeästi".
Golfilla 1.6 (vm. -02) on ajettu n. 85000 km, ja määräaikaishuollot teetetty pääsääntöisesti merkkihuollossa, muutamia öljynvaihtoja lukuunottamatta.
Vaikka auto toimii muuten moitteetta, on hieman alkanut jo pelottamaan koko autolla ajo, kun ei tiedä milloin peli hajoaa tien päälle. Silloin luulisi kyllä vian olevan helppo paikallistaa...
Eli, jos joku on törmännyt IV Golffissa samansuuntaiseen ilmiöön, olisi vinkki äänen paikallistamiseen tarpeellinen.
Terveisin, Jokke
- Arto Vikiö
- Posts: 238
- Joined: 29.8.2010 12:51
- Location: Siikajoki
- Contact:
Re: VW Golf IV Variant vikalista
Oisko sisempi vetonivel ??
A6 3.0BiTdi avant quattro S-Line
A3 1.9 tdi (8V vm-14)
Vw Kupla -72 1300 Weltmeister
Vw Caravelle T3 Syncro -86 1,9TD (AAZ)
A3 1.9 tdi (8V vm-14)
Vw Kupla -72 1300 Weltmeister
Vw Caravelle T3 Syncro -86 1,9TD (AAZ)
Re: VW Golf IV Variant vikalista
Kiitokset tästä vinkistä! Klonksaus kuuluu lähes aina, kun siirrytään vaihteelta toiselle ja kytkin nostetaan. Myös moottorijarrutuksen jälkeen, kun kaasua painetaan, tuo klonksahdus kuuluu riippumatta siitä, mikä vaihde on päällä.Arto Vikiö wrote:Oisko sisempi vetonivel ??
Kuulostelen vielä hieman, jos muitakin hyviä vinkkejä tulisi, ja menen näiden vihjeiden kanssa vielä kerran käymään merkkihuollon juttusilla.
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Re: VW Golf IV Variant vikalista
Moottorin tukityynyt voi joskus myös kolista.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
Re: VW Golf IV Variant vikalista
Saman tekstin laitoin pari viikkoa sitten jo toiseenkin ketjuun, muttei juuri keskustelu herännyt... Elikkäs...
Mulla kuuluu IV golf TDi: stä narinaa/kurnutusta tyhjäkäynnillä. Ääni häviää jos nostaa kierroksia tai kääntää rattia.
Kun päästää irti ratista, alkaa narina uudestaan. Ohjaustehostimen nesteet oli max!
Missähän vika?
T.
Mulla kuuluu IV golf TDi: stä narinaa/kurnutusta tyhjäkäynnillä. Ääni häviää jos nostaa kierroksia tai kääntää rattia.
Kun päästää irti ratista, alkaa narina uudestaan. Ohjaustehostimen nesteet oli max!
Missähän vika?
T.
Re: VW Golf IV Variant vikalista
Heipat,
onko kellään kokemuksia vastaavasta: Maantienopeudessa 80-100 km/h välillä moottorin veto loppuu yhtäkkiä ja palautuu takaisin noin sekunnin päästä. Samalla kun veto katoaa, kierroslukumittari ehtii tipahtaa jonnekkin 1000 rpm tienoille (ei ehdi näkemään kunnolla). Vuoden aikana tehnyt muutaman kerran tuon maantieajossa.
Olisikohan syyllinen käyntinopeusanturi? Vikakoodeja ei jää ja muutenkin auto on kunnossa. BCB 1,6 16v kone.
onko kellään kokemuksia vastaavasta: Maantienopeudessa 80-100 km/h välillä moottorin veto loppuu yhtäkkiä ja palautuu takaisin noin sekunnin päästä. Samalla kun veto katoaa, kierroslukumittari ehtii tipahtaa jonnekkin 1000 rpm tienoille (ei ehdi näkemään kunnolla). Vuoden aikana tehnyt muutaman kerran tuon maantieajossa.
Olisikohan syyllinen käyntinopeusanturi? Vikakoodeja ei jää ja muutenkin auto on kunnossa. BCB 1,6 16v kone.
VW Golf Variant IV 03 1.6 16V BCB ERT OMG!
Re: VW Golf IV Variant vikalista
itellä teki samaa, jakopäänremontti tehtiin ja tulpat vaihettiin niin loppui, vauhti tosin oli kaupunkinopeuksissa.oh4hlo wrote:Heipat,
onko kellään kokemuksia vastaavasta: Maantienopeudessa 80-100 km/h välillä moottorin veto loppuu yhtäkkiä ja palautuu takaisin noin sekunnin päästä. Samalla kun veto katoaa, kierroslukumittari ehtii tipahtaa jonnekkin 1000 rpm tienoille (ei ehdi näkemään kunnolla). Vuoden aikana tehnyt muutaman kerran tuon maantieajossa.
Olisikohan syyllinen käyntinopeusanturi? Vikakoodeja ei jää ja muutenkin auto on kunnossa. BCB 1,6 16v kone.
Re: VW Golf IV Variant vikalista
Laitetaampa vähän tuosta kotterosta pientä vikalistaa. 2001 1.4 16V AXP IV Variant 260tkm.
- Ikkunahissi petti, vaihettu mävönetin mielestäni parempi hissi.
- Etuiskarin ylälaakerit väljät/jumii välissä.
- Takapöntön sisukset lähtenyt vaeltelemaan.
- Huohotin jääty ja pukkas öljyt mittatikun kautta pihalle.
- Apparin puolen laakeri/vetari? alkaa ''humisemaan'' ajaessa maantienopeuksia, kun kääntää vasemmalle. Varmaan jollaki kokemusta kyseisestä ''huminasta''?
Tämmöstä pientä harmia ollu puolen vuoden aikana. Niin ja tuossa vaihtelin (yritin vaihtaa) vaihteistoöljyjä, mutta se vaihdelaatikon pohjassa oleva tyhjennysroppu alako mulkkaantumaan eikä lähteny aukeamaan, niin se homma jäi siihen. Saakohan nuita roppuja jostakin kappaleina, ei ole ainakaan itellä sattunu silmään täällä internetin ihmeellisessä maailmassa.
Kiitos nam
- Ikkunahissi petti, vaihettu mävönetin mielestäni parempi hissi.
- Etuiskarin ylälaakerit väljät/jumii välissä.
- Takapöntön sisukset lähtenyt vaeltelemaan.
- Huohotin jääty ja pukkas öljyt mittatikun kautta pihalle.
- Apparin puolen laakeri/vetari? alkaa ''humisemaan'' ajaessa maantienopeuksia, kun kääntää vasemmalle. Varmaan jollaki kokemusta kyseisestä ''huminasta''?
Tämmöstä pientä harmia ollu puolen vuoden aikana. Niin ja tuossa vaihtelin (yritin vaihtaa) vaihteistoöljyjä, mutta se vaihdelaatikon pohjassa oleva tyhjennysroppu alako mulkkaantumaan eikä lähteny aukeamaan, niin se homma jäi siihen. Saakohan nuita roppuja jostakin kappaleina, ei ole ainakaan itellä sattunu silmään täällä internetin ihmeellisessä maailmassa.
Kiitos nam
Re: VW Golf IV Variant vikalista
Hellurei!
Lueskelin listoja läpi, mutta en huomannu ko asian tiimoilta vinkkejä/tietoa mahdolliseen ongelmaani
Ongelmana siis, että kun käännyn vasemmalle ja painaa kaasua, niin kuskinpuolen pyörästä
Kuuluu suhkot kova hankausääni/rutina.
Kuulemma olisi sisempi vetonivel menossa mäsäksi, kun taas toinen korjaaja sanoi, että ne ovat
elämänikäisi osia.
Autoa käytetty tutulla nosturilla ylhäällä ja pyöriteltyä rattia kaasulla kuin ilmankin. Eikä tällöin mitään ääniä lähtenyt, eikä mitään näkyvää ollut. Suojakumitkin olivat ehjiä.
No kävin Oulun tarviketorilla ko osaa kysymässä, niin ei kuulemma ole erikseen, vaan koko nivel menisi vaihtoon.
Onko homma tosiaan näin? Koko nivel kustantaa tosiaan +400e, joka on atm työttömälle isoppaukku.
Niin ja autona puolivuotta sitten ostettu(yksityiseltä) vw golf variat IV (-04) 260k ajettu.
Mikä siis avuksi?
Kiitos jo etukäteen vinkeistä/neuvoista.
Lueskelin listoja läpi, mutta en huomannu ko asian tiimoilta vinkkejä/tietoa mahdolliseen ongelmaani
Ongelmana siis, että kun käännyn vasemmalle ja painaa kaasua, niin kuskinpuolen pyörästä
Kuuluu suhkot kova hankausääni/rutina.
Kuulemma olisi sisempi vetonivel menossa mäsäksi, kun taas toinen korjaaja sanoi, että ne ovat
elämänikäisi osia.
Autoa käytetty tutulla nosturilla ylhäällä ja pyöriteltyä rattia kaasulla kuin ilmankin. Eikä tällöin mitään ääniä lähtenyt, eikä mitään näkyvää ollut. Suojakumitkin olivat ehjiä.
No kävin Oulun tarviketorilla ko osaa kysymässä, niin ei kuulemma ole erikseen, vaan koko nivel menisi vaihtoon.
Onko homma tosiaan näin? Koko nivel kustantaa tosiaan +400e, joka on atm työttömälle isoppaukku.
Niin ja autona puolivuotta sitten ostettu(yksityiseltä) vw golf variat IV (-04) 260k ajettu.
Mikä siis avuksi?
Kiitos jo etukäteen vinkeistä/neuvoista.
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Re: VW Golf IV Variant vikalista
Ite veikkaisin kyllä ulompaa vetoniveltä, jos kääntäessä kaasuttaessa rutisee kuskinpuolelta.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
Re: VW Golf IV Variant vikalista
Meillä on vuoden 2002 Volkswagen Golf TDI Variant, ongelmana on keskuslukitus temppuilee, ovet menevät itsestään lukkoon, missä vika, osaisiko joku kertoa syyn? Mitä tarvitsisi tehdä ja mikä olisi halvin ratkaisu, sillä itse en osaa ongelmaa korjata.
Re: VW Golf IV Variant vikalista
Jokohan urski on kadonnut foorumilta, vaikuttaa selvältä mikrokytkin vialta
Re: VW Golf IV Variant vikalista
Lokasuojien ja sisälokasuojien välissä on "sadevesikaivo", johon kertyy helposti kaikkea pas... roskaa. Kun roskaa on tarpeeksi, syntyy tukos. Kun viemäri on tukossa, etsii vesi toisen reitin. Noi on helppo putsata; kolme ruuvia pois, sisälokarin palanen irti ja lusikoimaan...sami78 wrote: Kolmas probleema on ollut kuskin jalkatilaan joskus rankkasateella vuotava vesi. Foorumin perusteella tein erilaisia veden blokkaus- & ohjailuja estämään veden tulon raitisilmasuodattimen kautta. Auttoi joihinkin rankkasateisiin, muttei kaikkiin. Auton pysäköimisasento (lievä kallistus milloin mihinkin suuntaan kadunvarressa) muuten vaikuttaa tähän. Nyt sitten huomasin, että tuulilasin alanurkkien tiivisteet oli sen verran irti, että lasin reuna näkyi. Tähän ongelmaan öljysprayta en kuitenkaan käyttänyt vaan jotain rautakaupan tiivistysainetta. Toistaiseksi ei ole vettä tullut enää.
PÄIVITYS: TÄmäkin ongelma palasi. Purin jalkatilan muoveja ja karvamattoa vähän enemmän sieltä polkimien takaa. Löytyi moottoritilan puolelta jalkatilaan porattu ruuvi, jonka reiästä vettä oli valunut reilusti sisään. Ruuvin ympärille yritin ensin spray-maalia, ei tarttunut näkyvästi. Sitten samaa tiivistysainetta kun yllä. Lopulta vedin vielä alustamassaa päälle. Eipä ole sittemmin vuotanut. PRKL, mitä suunnittelua tuommoiset vuotoreiät.
PÄIVITYS 2013: Rankkasateella tuli taas vettä jalkatilaan. Vuotoreitti olikin ylempänä, josta oli pudonnut vesi tuohon viimeksi havaittuun kohtaan. Vesi taisi tulla piuhojen läpivientiä pitkin. Ohjailtu veden valumisreittejä ja tiivistetty silikonilla siellä pyyhinmekanismikaukalossa.
-----------------------
Janne Siukkola
-----------------------
Janne Siukkola
-----------------------
Re: VW Golf IV Variant vikalista
Tämä olikii hyvä muistutus itelle. Auto sopivasti tallissa nii mentäväkii tämä tekeen samatien.Siukkola wrote:
Lokasuojien ja sisälokasuojien välissä on "sadevesikaivo", johon kertyy helposti kaikkea pas... roskaa. Kun roskaa on tarpeeksi, syntyy tukos. Kun viemäri on tukossa, etsii vesi toisen reitin. Noi on helppo putsata; kolme ruuvia pois, sisälokarin palanen irti ja lusikoimaan...
Re: VW Golf IV Variant vikalista
Puolen vuotta nyt ajeltu VW Golf IV1.9 TDI PwD:llä (74kW). Ostettaessa kilometrejä 342 000 ja nyt 356 500.
Vikoja:
-ABS-anturi pelkääjän puolelta
-ei meinaa nostaa lämpöjä yli 80, lienee termostaatti
-kuskin puolen kallistuksenvakaajan pusla oli väljä
-EGR-venttiiliin jakopään puolelta tulevan paksun letkun kiinnitys petti
-tyhjäkäynnillä kuuluu epämääräistä kolinaa, loppuu kun kytkimen painaa pohjaan
Muuten pätevä peli kyllä, ainakin noille kilometreille
Vikoja:
-ABS-anturi pelkääjän puolelta
-ei meinaa nostaa lämpöjä yli 80, lienee termostaatti
-kuskin puolen kallistuksenvakaajan pusla oli väljä
-EGR-venttiiliin jakopään puolelta tulevan paksun letkun kiinnitys petti
-tyhjäkäynnillä kuuluu epämääräistä kolinaa, loppuu kun kytkimen painaa pohjaan
Muuten pätevä peli kyllä, ainakin noille kilometreille
Re: VW Golf IV Variant vikalista
Morjes!
Iha mielenkiinnosta availin kaasuläppää ja egr vettiiliä
Sitä ilmeisesti ei edelliset ole aiemmin availleet kun kunto aika järkky...
https://www.flickr.com/photos/183648159 ... ed-public/
Nopeet putsailut ja läpän optimointi ni toimii taas
Vw golf IV variant 1.6 16V BCB
Iha mielenkiinnosta availin kaasuläppää ja egr vettiiliä
Sitä ilmeisesti ei edelliset ole aiemmin availleet kun kunto aika järkky...
https://www.flickr.com/photos/183648159 ... ed-public/
Nopeet putsailut ja läpän optimointi ni toimii taas
Vw golf IV variant 1.6 16V BCB
-
- Posts: 1
- Joined: 19.6.2022 9:32
Re: VW Golf IV Variant vikalista
Ko. auto menikin heti myyntiin Ei ole yhdessäkään autossa aikaisemmin ollut minkäänlaisia sähkövikoja, vaikka ovat vanhempia (2000- luvulta kuitenkin) ja merkkikin on ollut toinen (saksalainen kuitenkin)