Page 3 of 7
					
				
				Posted: 29.4.2011 20:48
				by Sami Jalonen
				Itte hain Basulta sillä ylimääräisenä olleen sarjan, iipeistähän noita varmaan löytää. Periaatteessa johtoihin tuleva kikkare, mikä antaa jatkuvaa virtaa vilkulle ja ohittaa sen sillon kun vilkun laittaa päälle.
			 
			
					
				
				Posted: 1.5.2011 11:57
				by Karim
				niin justiinsa, ei kuullosta hirveen vaativalta hommalta, kunhan vaan löytää oikeat vehkeet 

 
			
					
				
				Posted: 19.5.2011 9:38
				by Sami Jalonen
				Juu eli kaarista lähti ruosteet, kattoteipeistä lähti palasia ja korkeudesta lähti vähän pois, sekä helman tunkin kohdan palanen meinaa lähteä. Tilalle on tullu vähän maalia, likaa ja pohjakosketuksia 
 
 
Toi avainhan on 6cm korkea.. 

 
			
					
				
				Posted: 19.5.2011 10:27
				by Ari-Matti Aho
				Maasturi!  

 
			
					
				
				Posted: 19.5.2011 16:15
				by Sami Mäkinen
				Kirahvit juoksee alitte  

 
			
					
				
				Posted: 19.5.2011 18:16
				by Sami Jalonen
				Eikä tarvii ees kumartua 

 
			
					
				
				Posted: 21.5.2011 18:32
				by Sami Jalonen
				16,328/139,59 oli päivän paras aika.
			 
			
					
				
				Posted: 21.5.2011 20:59
				by JukkaA
				Juu ihan linjassa tuntuu olevan toi aika ku miettii teho/painosuhdetta. Aika samoja aikoja ajelin silloin 165hv(180 mainosheppaa) pololla.
			 
			
					
				
				Posted: 21.5.2011 21:09
				by Sami Jalonen
				Täytyy käydä koittamassa Hyvinkään Streetslidessa peltivanteilla ja ilman takapenkkiä yms, että pääsee 15s puolelle 

 
			
					
				
				Posted: 21.5.2011 22:21
				by Sami Mäkinen
				^  

 
			
					
				
				Posted: 21.5.2011 22:27
				by Sami Jalonen
				Ja täytyy vielä selitellä että oli TOOOOSI kova vastatuuli 

 
			
					
				
				Posted: 10.6.2011 18:21
				by Sami Jalonen
				Ja tämä näyttää tällä hetkellä tältä:
 
6h töitä takana taloyhtiön parkkiksella, vielä pitäis johdotukset selvittää ja lisätä nesteet, ni pääsee kattomaan toimiiko ilmastointi vielä vai tyhjenikö. Kenno vähän mutkalla yläreunasta, mutten huomannu et olis tyhjentyny.
 
			
					
				
				Posted: 10.6.2011 21:52
				by AjH
				Helppo testata onko painetta, täyttöliittimessä on rengasventtiilin tapanen venttiili jota painamalla voi päästää painetta ulos. Jos ei pihahda ei ole painettakaan 

 Luulis että jos se vuotaa niin se olis nyt jo tyhjä.
 
			
					
				
				Posted: 11.6.2011 8:28
				by Sami Jalonen
				Hyvä tietää! Illalla olis tarkoitus saada ajoon.
			 
			
					
				
				Posted: 11.6.2011 18:08
				by Sami Jalonen
				Koeajolla lähti alavesiletku irti, ilmeisesti ei ollut ihan pohjassa kun sokan oon laittanu paikalleen. Ilmastoinnissa oli painetta ja kylmääkin työntää.
Ostoslistalla vielä konepelti (rytyssä, ei mene kiinni kun tuulihakaan), jakohihnan ylempi suojamuovi, uudet umpiot ellen saa kiinnikkeitä korjattua ja maalia puskuriin ja listaan, kunhan lista Slamitilta tulee.
Yllättävän helpolla pääsin, ilmastoinnin flekti, puskuri, etukehikko, törmäyspalkki ja toisen puolen valon pesuri lätkineen uusittu. Tosin tossa tarvikepuskurissa ei ollu reikiä pesurille, joten voi olla etten niitä laitakaan..
			 
			
					
				
				Posted: 12.6.2011 22:36
				by Pasi Häkli
				Niitä pesurinreikiä ei oo useimmissa alkuperäisissäkään puskureissa. Siis tehtaalta tullessa uutena on, mutta varaosana kun tulee puskuri niin ne reijät täytyy ite tehdä. Useimmiten.
Mullakin lähti silloin aikoinaan ajossa vesiletku syyläristä irti, tosin ylempi. Kerkes tosin olemaan paikoillaan monta viikkoa ennen ku irtos.
			 
			
					
				
				Posted: 14.6.2011 14:10
				by JL
				minne Sami ajattelit kilven laittaa jos japsi listan laitat? vai värkkäätkö samaan paikkaan ilman sitä tausta muovia? juu, ja terve vaan kaikille! Pitkään sivusta jo foorumia seurannu, nyt viimein rohkastuin itsekkin kirjautumaan 

 
			
					
				
				Posted: 14.6.2011 16:45
				by Sami Mäkinen
				^ ja vielä ulvilasta  

 
			
					
				
				Posted: 14.6.2011 19:47
				by Sami Jalonen
				Porin poppoo sen kun kasvaa 

 Ei oo vielä varmuutta, varmaankin siihen listan alle niin kuin normaalisti, ellen keksi tyhmempää paikkaa 
 
 
Slamitilta oli loppu ajovalot 

 Ja spacerit. Ja listassa menee ens keskiviikkoon. Kaikki kusee 

 
			
					
				
				Posted: 8.7.2011 19:48
				by Sami Jalonen
				Nyt olis puskin ja Jaappanin lista maalattuna, suuret kiitokset Antille 

Eteen sain tänään alle Falkenin FK452:set koossa 215/40 edellisten Naimakankien 215/35 tilalle, eli alustan laskua tiedossa kun profiili kasvaa. Tällä viikolla PITI tulla Slamitille mustat valot ja eteen spacerit, muttei kuulunut.. Jospa ne sais ens viikolla, ja jotenkin junailis konepellin Porista tänne ni alkaa olemaan auto taas ennen kolaria-kunnossa.
 
			
					
				
				Posted: 10.7.2011 14:26
				by Sami Jalonen
				
			 
			
					
				
				Posted: 11.7.2011 16:04
				by ToniVW
				Moi, varsin näyttävä Passatti sulla.
Mutta mistä ihmeestä olet löytänyt tuohon Rekisterikilven alaosaan noin hienon mainoksen 

 
			
					
				
				Posted: 11.7.2011 16:16
				by osoners
				Hieno toi etukilven kiinnitys  

 
			
					
				
				Posted: 11.7.2011 19:07
				by Sami Jalonen
				ToniVW wrote:Moi, varsin näyttävä Passatti sulla.
Mutta mistä ihmeestä olet löytänyt tuohon Rekisterikilven alaosaan noin hienon mainoksen 

 
Joskus jäsenille tilattu tommoisia, tällä hetkellä ei löydy.
Osoners, kiitos. Arvasin että joku mainitsee 
 
 
Finnittömät kilvet odottelee jo konttorilla noutamista.
 
			
					
				
				Posted: 22.8.2011 18:07
				by Sami Jalonen
				Katsastuksessa pomppas iskareista, jotka tosin vuotikin ihan nähtävästi.. Budjettivajeesta johtuen joutu tilailemaan Jomin lullan alle, kun sai koko alustan halvemmalla kun eteen tolpat. Saapi nähdä millanen ajaa, parempi luultavasti kun vuotavat FK:t 

 Missähän vois mitata jousien jäykkyyksiä jos soveltais noita kahta alustaa yhdessä?
Nyt on sit kilpi paikallaan kulmaraudoilla suurinpiirtein vanhalla paikalla mut ilman näkyviä reikiä (ei kuvassa) ja katsastusrenkaat oli alla, tosin vuotivat ni joutuu vaihtelemaan taas uusintanäytölle. Ah, 6,5" et45 <3
Kysyin eri inssiltä saako korkeutta muuttaa kun on muutoskatsastettu alusta, sen mielestä sai mut toi jolla kävin laittoi otteeseen et perä alempana kun vanhat lukemat. Keulan nostin vanhoihin että tuli tarpeeks maavaraa, tosin kevennin lähti silti mukaan.. Perää pitää nostaa uusintaan tai muutoskatsastaa uudelle korkeudelle 
 

 
			
					
				
				Posted: 11.9.2011 21:42
				by Juhizz
				Meikäläisellä katastussälli sano että "nosta keulaa vähän" kun ei mennyt nosturin tunkki runkopalkin alle..
Mitat keskiöistä kaariin samat kuin otteessa mutta kun ei mennyt niin ei mennyt. Täytyyhän se sitten pari rundia ruuvata ylöspäin. Ja uudestaan konttorille..
			 
			
					
				
				Posted: 12.9.2011 19:19
				by Moksu
				Karim wrote:Siis minkäslainen systeemi on noi jenkkiparkit? tekis mieli itsekkin laittaa tommoset  
 
 
btw. on kyl maukkaan näkönen pasuuna sulla  

 
http://www.nopokemonshit.com/t3854-jenkkiparkkimoduulit 
			
					
				
				Posted: 16.9.2011 19:59
				by Sami Jalonen
				Uutta fitmenttiä (mikä muotisana)
300mm kaarimitta
 
8" et22
 
9" et20
 
Tarratuuninkia lissää
 
Katsastusrengastus edessä, olihan pirtee kun puolet kevyemmät vanteet 
 
 
Takaata täytys taikoa alemmas jotenki.. 

 
			
					
				
				Posted: 16.9.2011 21:15
				by Sami Mäkinen
				tuun hesaan 14-16.10... joko hierotaan kansikauppaa 

 
			
					
				
				Posted: 17.9.2011 10:02
				by Sami Jalonen
				Mahdollisesti, jotenki silmä tottunu jo tohon et se on vähä auki 

 
			
					
				
				Posted: 15.10.2011 9:26
				by Sami Jalonen
				 
Tossa olis perä halutulla korkeudella, ei vaadi ku reilu 100kg tavaraa konttiin..  

 Mulla on ylimääräiset jouset ni täytyy miettiä talven aikana käyttää niitä vaikka Vallilassa lyhennettävinä jos auttais. Eteen hain vielä 15mm spaceri edellisten viritysten tilalle, tänään pääsee tallille niin sisälokasuojien muokkaus ettei raavi koko ajan ja pientä kunnossapitoa. Toinen takavalokin oli ottanu vettä sisäänsä, pitäis tiivistellä sekin.
 
			
					
				
				Posted: 14.11.2011 20:57
				by Sami Jalonen
				Talvivanteet alle, alko sataa ni en jaksanu nostaa autoa vielä. Täytynee tehä se pikapuoliin ku rengaskoon muutoksen takia keula 8mm alempana ku kesärenkailla 

 Mut ei raavi kaariin ainakaa. Taakke laitoin 15mm lätyt eli siellä 9" et15.
Pari huonoa kännykkäkuvaa uudesta väristä, ei oikeen näy..
 
 
Ei ihan sitä mitä hain, mut menkööt. Oli niin monta vaihtoehtoa maalikaupassa..  

 
			
					
				
				Posted: 14.11.2011 21:28
				by Sami Jalonen
				 
Tossa vielä kun joku sitä kilven kiinnitystä kyseli.
 
			
					
				
				Posted: 22.11.2011 21:12
				by Sami Jalonen
				 
Joo eiku nii, jos nostais talveks..
 
			
					
				
				Posted: 22.11.2011 21:42
				by Sami Mäkinen
				Joo ja jos et nosta ni älä ainakaan etupuskuria kolhi, semmosta ei löyvy. Takapaksin ja puskurin voisit kolhia ja tulla ostamaan toiset 

 sais tavaraa pois hyllyiltä 

 
			
					
				
				Posted: 30.12.2011 18:35
				by Sami Jalonen
				Tätä vaan rääkätty, 300tkm tuli täyteen, ens viikolla tulee keulakuuleri ja putket, konepellin sain asettumaan melko hyvin, vieläkää en oo nostanu, pohjapanssari kuluu kohta puhki, ja jos en saa myytyä näyttää ehkä ens kesänä tältä:
 
Ja kyllä, kuvankäsittely 10+ 

 
			
					
				
				Posted: 31.12.2011 17:00
				by Mikko.P
				Otstitko noi vanteet? Kattelin et oli tos vähän aikaa sit myynnissä...
			 
			
					
				
				Posted: 31.12.2011 17:07
				by Juhizz
				Eipä tässä oo tarttenu itekkään noston kanssa hötkyillä kun on noi hanget pysyny suht maltillisina (vielä) 
 
Vai Holstenit. Sillälailla 

 
			
					
				
				Posted: 31.12.2011 17:37
				by Sami Jalonen
				En oo löytäny vanteita, oon vaa rakastunu niihi. Tosiaan jos ei tää kaupaks käy ni kattoo keväällä mihin suuntaan lähdetään, alaspäi tekis mieli 

 Toinen vaihtoehto on mk3 pakuna, jos saan myytyä tän hyvään (yli)hintaan 

 
			
					
				
				Posted: 31.12.2011 18:27
				by Sami Mäkinen
				ite tässä räknäilly et jos tosta lyhkäkattosesta G3sesta menee mosa niin laitan 1.9TD ja rekkaan 5oviseks pakuks 

 notulit löytyy otteesta  

 
			
					
				
				Posted: 31.12.2011 22:15
				by Sami Jalonen
				Tommoset paperit omaavan ku löytäs ni kävis vallan mainiosti, olis taas vähä painoa vähemmän. Pitää tehopainosuhde olla reilusti enemmän ku nykyisessä.
			 
			
					
				Re: Passat Variant TDI -00
				Posted: 7.3.2012 20:54
				by Sami Jalonen
				IA:t myyty, tilalle tulossa jotain Mersulta. Renkaiks tulee Nankangilta 225/35r18..
			 
			
					
				Re: Passat Variant TDI -00
				Posted: 27.3.2012 17:54
				by Sami Jalonen
				Kolme kotona, viikonloppuna kuvia alla. Tässä pikku tiiseri..

 
			
					
				Re: Passat Variant TDI -00
				Posted: 27.3.2012 18:08
				by JL
				doddii! Paljos leveyttä? Allround leveys x vai tuleeko eteen kapeempaa?
			 
			
					
				Re: Passat Variant TDI -00
				Posted: 27.3.2012 18:16
				by Sami Jalonen
				Kaikki 9,5".
			 
			
					
				Re: Passat Variant TDI -00
				Posted: 27.3.2012 18:26
				by JL
				
 Sovitus kuvia odotellessa. 

 
			
					
				Re: Passat Variant TDI -00
				Posted: 27.3.2012 20:24
				by Juhizz
				Ihan kun ois pikku venytys.. 
 
Kuvia lisää..
 
			
					
				Re: Passat Variant TDI -00
				Posted: 27.3.2012 21:36
				by Sami Mäkinen
				Komjaa  

  mut älä vaan lipsauta lisää kuvia ennen kuin saat alle 

 
			
					
				Re: Passat Variant TDI -00
				Posted: 27.3.2012 22:26
				by Sami Jalonen
				Pakkohan se oli käydä testaamassa Antin kanssa yhtä 
rengasta alle.
 
			
					
				Re: Passat Variant TDI -00
				Posted: 27.3.2012 22:29
				by osoners
				Söpö!  
