(Sami tietää tän huumorin.)
Hitto sähän saat kohta ne maalattua

eli taitaa olla tuossa pihassa tuo volkki olla väärä kampe
 eli taitaa olla tuossa pihassa tuo volkki olla väärä kampe  

eilen oksennellu jonninverran eikä edes itte aiheutettua
 eilen oksennellu jonninverran eikä edes itte aiheutettua  

pian olis ylimääräsiä osia kaupan
 pian olis ylimääräsiä osia kaupan 

Niin ja kerhotarran liimaus
  Niin ja kerhotarran liimaus  
  Hirveällä hosumisella kerkisin edes yllä olevat tekemään joten kuten...
  Hirveällä hosumisella kerkisin edes yllä olevat tekemään joten kuten...

)
  )

Akun kanssa nou prob. kunhan ajaa yhtä kauan kuin ollut eberi päällä (paitti tupla-akkuportterikuskit joilla virtaa riittää koko kylällearihy wrote:Uusi akku Passattiin. Saa nähdä miten 70Ah riittää talvella... pitäisi kuitenkin olla Eberin kanssa paremmin kestävää mallia.
 ), tälläisen nyrkkisäännön itse aikoinaan sain eberi asentajalta.
 ), tälläisen nyrkkisäännön itse aikoinaan sain eberi asentajalta. 
  Sittä päivällä tarinoin vähän siitä, jos siäjettäs Friikin kans auto loppuun, kuhan se sua kaikki vermeet valamiiks virmallaan.
 Sittä päivällä tarinoin vähän siitä, jos siäjettäs Friikin kans auto loppuun, kuhan se sua kaikki vermeet valamiiks virmallaan.Pointtina mulla oli tuo virran riittäminen, eikös tupla-akkusissa oteta siitä "toisesta"akusta potku eberiin, jos sattuu imasemaan patterin tyhjäsi, on ykkösakku kuitenkin hengissä ja saa mopon vielä käyntiin, toisin kuin yksiakkuisilla...... tätä tarkoitin...Pasi Häkli wrote:Kyllä noissa tupla-akkusissa porttereissa enemmän ongelmia on kuin yhdellä akulla varustetuissaniksu99 wrote:Akun kanssa nou prob. kunhan ajaa yhtä kauan kuin ollut eberi päällä (paitti tupla-akkuportterikuskit joilla virtaa riittää koko kylälle