Posted: 2.1.2010 20:33
				
				Seinäjoella -23'C
			VW Variant Club of Finland
https://www.variantclub.fi/phpbb/
 )
  )


 
 
 
 
Eli tähän liittyen niin muistakaa vaihtaa jarrunesteenne.anne wrote:Muistakaa tarkistaa isoilla pakkasilla JOKA kerta jarrunne!
Itse sain muistutuksen kun kotoa lähdin aamulla töihin silloin parinkymmenen asteen pakkasilla.
Luojalle kiitos, että jarrut palautuivat ja auto pysähtyi puoleen väliin tietä eikä toinen auto ollut ihan kohdilla.
Matka olisi muuten jatkunut tien yli tosi alas ojaan pellon reunalle
Pakkanen teki myös autostani discon, sisävalo vilkkui kun palasin töistä parkkikselle.
Pääasia, että on lunta



 Ihmettelin kun auton lämpömittari ei nouse oikein ollenkaan, sitten pankin näyttötaulusta hoksasin syyn
 Ihmettelin kun auton lämpömittari ei nouse oikein ollenkaan, sitten pankin näyttötaulusta hoksasin syyn  Turun "lähistöllä."  Nyt on paljon maltillisemmin,  -13.
    Turun "lähistöllä."  Nyt on paljon maltillisemmin,  -13.
 Piti sitten mennä aikaisemmin töihin neuvomaan miten ne saa tulille. Tuo uus vetäjäkin on joku hemmetin neekerimalli. Lämmöt saa pitää koko ajan täysillä ja puhallus jalkatilaan. Muuten paleltuu varpaat. Sitten kun laittaa webaston tulille niin meinaa grillaantua. Webasto on "kevyehkö" 9kW malli.
 Piti sitten mennä aikaisemmin töihin neuvomaan miten ne saa tulille. Tuo uus vetäjäkin on joku hemmetin neekerimalli. Lämmöt saa pitää koko ajan täysillä ja puhallus jalkatilaan. Muuten paleltuu varpaat. Sitten kun laittaa webaston tulille niin meinaa grillaantua. Webasto on "kevyehkö" 9kW malli.  Muuten kyllä ihan hyvin pärjäilee pihalla oleskella. Vaatetus vaan kelin mukaan. Intin nallepuku on ihan oikeasti hyvä. Tosin en käytä siitä kun sitä yläosaa, housut kun laittaa niin hukkuu jo hikeen. Tähän asti on pärjäty ihan rukkan/craftin kerrastolla ja kesämallin työhousuilla 30 pakkasasteeseen asti. Sillon jokunen vuosi sitten yli 30 astetta pakkasessa laitoin kyllä jo talvimallin työhousutkin
 Muuten kyllä ihan hyvin pärjäilee pihalla oleskella. Vaatetus vaan kelin mukaan. Intin nallepuku on ihan oikeasti hyvä. Tosin en käytä siitä kun sitä yläosaa, housut kun laittaa niin hukkuu jo hikeen. Tähän asti on pärjäty ihan rukkan/craftin kerrastolla ja kesämallin työhousuilla 30 pakkasasteeseen asti. Sillon jokunen vuosi sitten yli 30 astetta pakkasessa laitoin kyllä jo talvimallin työhousutkin  Tekee hemmetin hyvää kävellä aamulla hetken aikaa kunnon pakkasessa. Herää ihan eri tavalla.
 Tekee hemmetin hyvää kävellä aamulla hetken aikaa kunnon pakkasessa. Herää ihan eri tavalla.Mulle riittää aamusti pelkkä sanomalehden hakureissu postilaatikolta näillä pakkasillaDJDH wrote:Tekee hemmetin hyvää kävellä aamulla hetken aikaa kunnon pakkasessa. Herää ihan eri tavalla.

 
  
  Taitaa olla kalvo vähän jäykkänä näillä lämpötiloilla.
 Taitaa olla kalvo vähän jäykkänä näillä lämpötiloilla.
 
 Koska ne on vaihdettu putkissa makoilevaa myöten uusiin? En tiedä miten se aine on mitattu mutta jos säiliössä olevaa on mitattu niin se varmaan onkin vielä ihan ok. Ainakin jos sinne on lisätty tuorettaanne wrote:Pitääpä sitten tarkistuttaa jarrunesteen kylmyyden kestävyys uudelleen.
Loppukesästä ne on tarkistettu ja piti olla hyvässä kunnossa
Ei tullut mieleenkään, että ne voisivat olla syynä..
 
 






Sellasia ne Tojotat on, ei suunniteltu tänne Suomen talveenBlackPassat wrote:Ei tyttökaverin Corolla käynistyny

 Ei se Toyotan vika oo ku Vartan
 Ei se Toyotan vika oo ku Vartan 