Page 5 of 11
Posted: 16.1.2007 17:13
by Pasi Häkli
Pikku Myy..
Pelkät eibachin jousetkin on ihan hyvät vakioiskareiden kanssa. Mikäli ne vaan on kunnossa.
Ja juu, 4motion on korkeempi kuin etuvetonen. Ja uskon että näyttää hassulta jos siinä on vakioalustan kera vielä 18" pyörät
Posted: 19.1.2007 15:58
by Janne79
mulla on eibachin -30mm jouset ja vakioiskarit...ja liian korkeelle jää...millä sarjalla sais alemmas...sopuhintaan?
Posted: 24.1.2007 0:36
by AjH
Golffi wrote:mulla on eibachin -30mm jouset ja vakioiskarit...ja liian korkeelle jää...millä sarjalla sais alemmas...sopuhintaan?
Huom! Jäsenet ja alustasarjaa haikailevat muutkin immeiset. Nyt kannattaa liittyä kerhoon hetimiten, sillä 29.1 mennessä katkeaa tilaus (tuona päivänä pitää olla tilaus sisässä) jossa säästää helposti useammankin vuoden jäsenmaksut samalla kertaa.
Lisää tietoa *Members only* alueella!
Posted: 16.2.2007 11:44
by Jari P
Laitetaanpa tännekin jotain... Nyt on supersportin korkeussäädettävä alla. Oon kerinny ajella joku 100km ja ihan hyvältä tuo tuntuu. Pientä totuttelua kyllä vaatii lässähtäneen vakioalustan jälkeen. Kierrettä oli alaspäin ihan reilusti, aluksi tuli vähän liian matalalle laitettua. Eturenkaat mahtu kääntymään ehkä sentin
. Jätin nyt talveksi tuommosen 30/20mm madalluksen, paljon sen ylemmäs ei kierrettä enää riitä. Kesäksi vois sitten tiputtaa lisää.
AGX ja H&R + IV GOLF -05 variant
Posted: 10.3.2007 21:41
by Tarkastaja
Tilasin viime perjantaina mulle iskarit AGX (säädettävät) ja niihin H&R:n jouset.
Onx jollain kokemuksia noista AGX:n iskareista?
Re: AGX ja H&R + IV GOLF -05 variant
Posted: 11.3.2007 0:18
by AjH
olijchr wrote:Tilasin viime perjantaina mulle iskarit AGX (säädettävät) ja niihin H&R:n jouset.
Onx jollain kokemuksia noista AGX:n iskareista?
200SX ja muistaakseni Eibachin tai sit Megan Racing jouset. On kyllä varsin pätevät iskarit, ja jäykkyyssäätö plussan puolella vielä lisäks.
Re: AGX ja H&R + IV GOLF -05 variant
Posted: 12.3.2007 19:21
by Tarkastaja
olijchr wrote:Tilasin viime perjantaina mulle iskarit AGX (säädettävät) ja niihin H&R:n jouset.
Onx jollain kokemuksia noista AGX:n iskareista?
No niin, tänään tuli paketti missä on jouset ja iskarit. Nyt se odottaa vielä asentajaa.
Posted: 24.4.2007 18:28
by Jami R
Nyt tuli odottamaton ongelma. Rengas on 225/40-18 alustana säädettävä supersport..
ongelma: säätöruuvit ottaa renkaaseen kiinni eli autoa ei saa läheskään niin alas kuin toivoisi nyt on varmaan 45mm tiputettu.
löytyykö muita ideoita kuin että uusi alustasarja tai renkaat.. mahtaisiko esim. pienet spacerit auttaa asiaa? kyseessähän on etupää G4:stä
Posted: 24.4.2007 19:46
by - Mikko -
Kyllähän ne spacerit auttaa. Tietysti yksi vaihtoehto on tiputtaa alustaa niin alas, että säätörengas menee vanteen reunan alapuolelle.
Sulla täytyy olla aika suurella ET:llä vanteet.
Posted: 24.4.2007 22:11
by Jami R
ET 35
täytyy varmaan sitten harkita spacereita..
Posted: 24.4.2007 22:20
by karlssonmika
Minkä kokoiset vanteet (Leveys)sul muuten on, mul on tiputettu noin 50mm eikä ota säätörenkaat silti kiinni. Viime kesänä pyöri alla 8*19 et35 235/35 renkailla ja tämän talven 8*18 muistaakseni nekin on et35 tai 38 225/40 renkailla.
Posted: 25.4.2007 16:29
by Jami R
perus 8*18".. toi 45mm madallettu on pelkkä arvio eli saattaa hyvinkin olla enemmän.
vakaaja ei ota kuitenkaan vielä vetariin kiinni..
Posted: 7.5.2007 20:31
by Matsoni
Mitenkäs olisikos noiden einbach pro kit jousien kavereiksi jotain parempia iskareita, kun nuo vakio tolpat? Onko kukaan asennellu?
Mistäs joutuu kun vakioiskarit pitää "narinaa" esim kanttareiden yliajettaessa?
Posted: 7.5.2007 20:36
by DJDH
Matsoni wrote:Mistäs joutuu kun vakioiskarit pitää "narinaa" esim kanttareiden yliajettaessa?
Luultavasti siitä että etuvakaajan puslat ovat kuivat. Tunkkaa etukulma ilmaan, ota pyörä pois ja ruiskuta jotain rasvaa siihen vakaajan puslaan. Ensiapuna menee tuo, mutta parempi on suoraan vaihtaa ne puslat. Maksaa n.12€/pari marmoritiskillä.
Posted: 8.5.2007 7:26
by Pasi Häkli
Ne puslat yksinään on jotain reilu 5 euroa kappaleelta, mutta saatat joutua uusimaan ne metallisen pannat, mitkä pitää niitä puslia paikallaan, koska uusissa puslissa on sellanen ura, mikä ei sovi vanhaan pantaan. Niin kalliita ne ei ole, etteikö niitä pantoja kannattaisi laakista ottaa mukaan, varmuuden vuoksi.
Posted: 8.5.2007 11:57
by Matsoni
Pasi H. wrote:Ne puslat yksinään on jotain reilu 5 euroa kappaleelta, mutta saatat joutua uusimaan ne metallisen pannat, mitkä pitää niitä puslia paikallaan, koska uusissa puslissa on sellanen ura, mikä ei sovi vanhaan pantaan. Niin kalliita ne ei ole, etteikö niitä pantoja kannattaisi laakista ottaa mukaan, varmuuden vuoksi.
Selvä juttu, onko tuo millainen operaatio vaihtaa? Selviääkö ilman hikeä
Posted: 8.5.2007 12:15
by Pasi Häkli
Ekana tietty etupyörät irti. Sitten vakaajantangon koiranluut alapäästään auki alatukivarsista. (Helpottaa hommaa vähän kun vakaajalla on enempi tilaa liikkua.)
Sitten ne puslien kiinnityspannat on yhdellä 13mm kannalla olevalla pultilla kiinni, ne auki. Paineilmaräikkä helpottaa tossa hommassa. Sitten vaan vanhat puslat pois ja uudet tilalle.
Ainoa "vaikea" osuus on saada sen metallipannan kiinnityspultti menemään takaisin kierteilleen. Nyt kun noita on tossa vaihdellut useampia, niin 15 minuutissa vaihtaa molemmat puolet, mutta silloin ensimmäisillä kerroilla aikaa meni paljon enemmän. Joskus ensimmäisillä kerroilla laitoin pidemmät pultitkin, kun ei meinannut mitenkään saada sitä alkuperäistä pulttia menemään kierteilleen. Liian pitkää ei saa laittaa, ottaa apurunkoon kiinni muistaakseni.
Posted: 8.5.2007 21:24
by kotka
Pasi H. wrote:Ekana tietty etupyörät irti. Sitten vakaajantangon koiranluut alapäästään auki alatukivarsista. (Helpottaa hommaa vähän kun vakaajalla on enempi tilaa liikkua.)
Sitten ne puslien kiinnityspannat on yhdellä 13mm kannalla olevalla pultilla kiinni, ne auki. Paineilmaräikkä helpottaa tossa hommassa. Sitten vaan vanhat puslat pois ja uudet tilalle.
Ainoa "vaikea" osuus on saada sen metallipannan kiinnityspultti menemään takaisin kierteilleen. Nyt kun noita on tossa vaihdellut useampia, niin 15 minuutissa vaihtaa molemmat puolet, mutta silloin ensimmäisillä kerroilla aikaa meni paljon enemmän. Joskus ensimmäisillä kerroilla laitoin pidemmät pultitkin, kun ei meinannut mitenkään saada sitä alkuperäistä pulttia menemään kierteilleen. Liian pitkää ei saa laittaa, ottaa apurunkoon kiinni muistaakseni.
Onko täällä tapana liitää selventävää kuvaa, että "tyhmempikin" valaistuu ja ymmärtää asian oikein..
Tuli nimittäin omaanikin tuo natina, kun tuli heitettyä alusta paikoilleen (supersport, nyt 75/60 madallusta).
t:Aloitteleva Passatisti (ex Nissanisti <- jossa noita etupäitä kyllä korjailtiin)
E: saatu jo nopeasti vastaus..
Posted: 8.5.2007 21:36
by Pasi Häkli
Passatissa niiden vakaajankumien vaihto/rasvaus on törkyhelppo, kunhan auton etupäätä saat sen verran ylöspäin että saat pohjalevyn pois. Heti sen jälkeen näkyykin vakaajatanko, jossa on kiinnityspannat kahdella mutterilla kiinni per puoli. Ihan piis of kake.
Kuva mulla löytyy passatin vakaajasta. Tuossa
punaisella ympyröity tuo vakaajankumin kohta.
Posted: 9.5.2007 17:03
by Matsoni
Muutes, voiko tuo pusla myös aiheuttaa kolahtelua montuissa? Oikealta puolelta tulee kolinaa/kumahtelua kun ajaa kuoppaan.
Posted: 9.5.2007 17:14
by Pasi Häkli
Golffit ja borat kyllä kolisee ajossa, jos tuo vakaajanpusla on vähänkin väljä. Niissä puslien reiän halkaisijassa on ihan järkyttävä kokoero vanhan ja uuden puslan välillä. Kun näet sen, niin et enää ainakaan ihmettele, että miksi se kolisee
Golffeissa kaikista yleisin syy kolahteluihin on juuri nuo puslat. Seuraavana tulee alapallonivelet.
Posted: 9.5.2007 20:41
by Matsoni
Pasi H. wrote:Golffit ja borat kyllä kolisee ajossa, jos tuo vakaajanpusla on vähänkin väljä. Niissä puslien reiän halkaisijassa on ihan järkyttävä kokoero vanhan ja uuden puslan välillä. Kun näet sen, niin et enää ainakaan ihmettele, että miksi se kolisee
Golffeissa kaikista yleisin syy kolahteluihin on juuri nuo puslat. Seuraavana tulee alapallonivelet.
Loistavaa, kiitoksia sinulle Pasi
Posted: 7.6.2007 9:45
by shoebox
Ens maanantaina pitäs sitten vihdoin laitella Golfin alle vähän matalampaa alustaa..Jousina toimii auton oston mukana tulleet, mutta ei kiinni olleet, Eibachin (vissiin -30mm) madallusjouset. Olin jo vaihtamassa niitä tällä hetkellä kiinni oleviin vakioiskareihin, mutta sitten huomattiin, että molemmat etuiskarit hieman vuotaa..Rupesin sitten kattelemaan uusia iskareita, mutta uudet vakioiskarit marmoritiskiltä maksoi vaatimattomat 148€/kpl!!!
No, en nyt olis muutenkaan vakioita ostanu uutena, mut tulipahan kysyttyä..Osui sitten silmään käytettyjen (n. 1000-5000km ajetut) iskareiden myynti-ilmoitus, jossa tuli myös vakiojouset kaupan päälle (olisi muuten kaupan halvalla, jos jostain kiinnostaa
)..
Olisin tietysti ostanut jotkut laadukkaat, esim. KW:n säädettävän sarjan, mutta kun tuo rahapussi huuti Hoosiannaa jo pelkästä ehdotuksesta (vaimon lisäksi)...
Juttu on se, että iskarit ovat V6 4-Motion Golfista..Käykö ne nyt sitten tuohon minun TDI 4-Motioniin..? Se, keneltä ne ostin, oli ostanut kyseisen paketin tarkoituksenaan laittaa ne juurikin samanlaiseen autoon, kuin minulla on, mutta myikin sitten autonsa..Ostin sitten paketin pois, ja nyt pitäisi laittaa kiinni, mutta koska en ole pätevä TSI-mies, niin joudun tuon alustan laitattamaan kaverilla, niin olisi hyvä tietää etukäteen, että käykö iskarit, ennenkuin kaikki on purettu ja sitten todetaan, että "Ei ei...Ei nää käy tänne ollenkaan.."
Tietoa otetaan vastaan..
Posted: 12.6.2007 8:46
by shoebox
Vastaan itse itselleni (kun Harri kävi FFP:n puolella vastaamassa..
), että kyllähän ne iskarit kävi..
Koppasin tämän oman kirjoituksen tuolta Päivän projektista tänne, niin jatkuu oikeassa paikassa:
Eli alusta nyt asennettu.. Oli pikkasen kiire aikataulu asentajalla (kaverilla), kun meillä oli 2 tuntia aikaa olla hallissa..Etuiskarit ja jouset ja takajouset saatiin vaihdettua, mutta takaiskarit ja suuntaus jäi toiselle kerralle..
Katseltiin samalla niitä vakaajanpuslia, mutta ehjiltä ne näytti..Ei ois niitä muutenkaan ehditty vaihtaa eikä ees ehditty suihkauttaa niihin mitään..Vähän veikkailivat sitten alapalloja, josko ääni niistä johtuisi..
Koitan vielä tällä viikolla päästä uudemman kerran käymään siellä, niin sais hommat loppuun.. Ainakin ne etuiskareiden ylätukilaakerit (vai mikä on oikea termi) oli suhteellisen päreenä molemmilta puolilta (ja lisäksi molemmat etuiskarit vuoti), et voinu vähän vaikuttaa narinaan..Kun lähti ajamaan pajalta, niin tuntu, ettei ihan niin paljoa narissu, mutta en sitten tiedä..Tänä aamuna ei sitten narissu ollenkaan, johtuen tietysti tuosta sateen määrästä..
Toivottavasti vielä tällä viikolla on lisää kerrottavaa narinan syyhyn..Ja kulmat ois kans hyvä saada katottua..
Posted: 12.6.2007 9:31
by jmr
Noista omista punaisista Koneista muuten tippuu maalit todella hyvin päältä 4 vuodessa...joutuu varmaan hiomaan ja maalaamaan ne jossakin välissä...
Posted: 19.7.2007 20:50
by Jari P
Kävin tänään koeajolla pikkuveljen astra GSi:llä. Oli laittanut 50/30 G&M jouset ja bilsteinin sprintit. Ja damn, kun oli mahtavat kyytit
. Ei voi tuosta mun supersportista puhua edes samana päivänä. Seuraavaan kerran kun tarvii omiin autoihin iskareita uusia, niin bilsut tulee ehdottomasti
.
Posted: 29.7.2007 15:53
by Önä
Kävisköhän tohon farkkuun toi perus G4 säädettävä fk alusta satsi??
Onkohan niissä muuta eroo ku et farkkuun ilmeisesti jäykemmät jouset vai??
Posted: 29.7.2007 16:23
by Ari-Matti Aho
Etupää käy, takapää ei.
Posted: 29.7.2007 20:46
by piritek
Eikö Hatchbackissa ja Variantissa ole jouset erillään iskarista molemmissa.
Posted: 29.7.2007 21:32
by Pasi Häkli
On ne erillään molemmissa, takapäässä siis.
Posted: 29.7.2007 22:40
by Önä
Tai siis itse asiassa tuo setti mitä kattelin oliki 4-motion farkkuun.
Mitenhän passaakohan se tohon mun Tdi Farkku golffiin?
Posted: 29.7.2007 23:19
by Vesa-Matti Luoma
Önä wrote:Tai siis itse asiassa tuo setti mitä kattelin oliki 4-motion farkkuun.
Mitenhän passaakohan se tohon mun Tdi Farkku golffiin?
En usko. Luulisin että 4motionissa on McPherssonit ja sulla jousi ja iskari erillään.
Posted: 29.7.2007 23:29
by Pasi Häkli
Ei oo 4motionissa McPherssoneita, vaan erillään on siinäkin.
Kuva TT:n alustasta, sama setti löytyy nelosgolffistakin... :
Posted: 30.7.2007 6:38
by Önä
Pasi H. wrote:Ei oo 4motionissa McPherssoneita, vaan erillään on siinäkin.
Kuva TT:n alustasta, sama setti löytyy nelosgolffistakin... :
Joo niin mäki arvelin et erillään on molemmissa,ja varmaan yks ero mikä tuli itelle mieleen on varmaan toi et nelikkon sarjassa varmaan pitää toi takapään kantavuus max. olla hiukan korkeempi ku rompetta takana painona enepi ku mun etuvetosessa, mut eikai se haittaa??
jos etuvetosen sarjaa oisin kyselly nelikkoon ni ois ollu pahempi homma.
Täytyypi ajella tänään töistä autovaruste.net:n kautta ja kysästä Hannulta
Posted: 30.7.2007 10:22
by Pasi Häkli
Joo eikä se nelikon sarja sovi muutenkaan etuvetoiseen. Iskarin kiinnityskohdatkin on erilaiset takapäässä. Etupäähän sopisi kyllä.
Posted: 30.7.2007 20:20
by Önä
Pasi H. wrote:Joo eikä se nelikon sarja sovi muutenkaan etuvetoiseen. Iskarin kiinnityskohdatkin on erilaiset takapäässä. Etupäähän sopisi kyllä.
Tuomio oli juurikin tuo, että EI sovi takapää...No unohretaan se sarja sitten ja mietitään asiaa uudestaan ens kesänä josko hommais sitte säädettävän uutena ja 18" taI 19" Pyörät:)
Jäi tuolta autovaruste.net:n myymälästä sentään tolla set lexus-takavalot käteen ja paikallakin jo,sekä tuli laitettua tilaukseen punapohjaiset enkelin katseet, eli "rapulaumpiot eteen"
Posted: 30.7.2007 20:27
by DJDH
No eipä nuo säädettävät uutena aivan maltaita maksa. Omastakin golfista oli iskarit ihan loppu kun alustaa ruuvattiin alle, niin ei sitten niin pahalle tuntunut kun oikeasti tuli parannettua auton liikenneturvaiisuutta.
Posted: 30.7.2007 20:51
by Önä
DJDH wrote:No eipä nuo säädettävät uutena aivan maltaita maksa. Omastakin golfista oli iskarit ihan loppu kun alustaa ruuvattiin alle, niin ei sitten niin pahalle tuntunut kun oikeasti tuli parannettua auton liikenneturvaiisuutta.
Totta tuo juurikin.Tuntuu et tossa riiselissä tuo alusta löystyy melkosen nopiaan, ja joku sitä tossa jossain aiheessa puhukin.
Ja vaikka alustasatsilla auto madaltuu tietty, niin loppuu tuo töyssyissä nyökkiminen ainaki
Ei ota keula ainakaan nii herkästi maahan.
onko porukalla noista Fk:n säädettävistä satseista millasii kokemuksia??Ite kuullu hyvää ja huonoa:/
Posted: 30.7.2007 20:56
by piritek
Sopiiko Hatchbackin ja Variantin sarjat keskenään.
Posted: 31.7.2007 0:20
by Kale
Ei sovi takapää.
Posted: 31.7.2007 0:41
by AjH
Önä wrote:onko porukalla noista Fk:n säädettävistä satseista millasii kokemuksia??Ite kuullu hyvää ja huonoa:/
Kaksi FK sarjaa Silverlinenä ilman säädettäviä iskareita omistan ja molemmat on kyllä olleet ihan jees. Säädöt pelaa kuin unelma rosterin ansiosta ja muutenkaan toiminnassa ei valittamista. Passatin sarjassa takaiskarien sovitus jousiin ei ehkä ole ihan optimaalinen vaan vähän tönkkö/pompauttava, mutta tämä ilmenee vain tietynlaisissa töyssyissä. Tarkkaan miettien kyllä toisessakin sarjassa vähän samaa vikaa on. Etupää molemmissa sarjoissa toimii kyllä just eikä melkeen.
Posted: 11.10.2007 22:56
by syko
Saa nähä miten käy:roll: ... Tuli tilattua Eibachin jouset ja Bilstein B8 sprint (monotube) iskarit.
Weitekistä (40/40) sen verran että kesti vähän päälle 120tkm/5V ja jouset edestä täysin finiitto.
Posted: 11.10.2007 23:00
by Pasi Häkli
syko wrote:Saa nähä miten käy:roll: ... Tuli tilattua Eibachin jouset ja Bilstein B8 sprint (monotube) iskarit.
Ei pitäis olla huono setti ainakaan.
Posted: 11.10.2007 23:06
by syko
Pasi H. wrote:syko wrote:Saa nähä miten käy:roll: ... Tuli tilattua Eibachin jouset ja Bilstein B8 sprint (monotube) iskarit.
Ei pitäis olla huono setti ainakaan.
Toivotaan... Pikkasen lisää niin olisi saanut coilit mutta aattelin että olen tuolla kiinteellä pärjänny tähänkin asti niin satsataan kunnolla laatuun.
Posted: 29.11.2007 18:25
by Matias Suominen
Olisi kevääksi hakusessa alustasarjaa -94 Passat Variant 2.0 GL. Saakos noin 400 euroon minkäänlaista alusasarjaa? Kaverilla Seat Leonissa weitecin satsi, joka kelpaisi kyllä myös minullekkin. Suosituksia?
Posted: 29.11.2007 19:18
by kotka
Smigel wrote:Olisi kevääksi hakusessa alustasarjaa -94 Passat Variant 2.0 GL. Saakos noin 400 euroon minkäänlaista alusasarjaa? Kaverilla Seat Leonissa weitecin satsi, joka kelpaisi kyllä myös minullekkin. Suosituksia?
Katoppa Kitupiikistä korkeussäädettävää Premium settiä. Onko siellä sinulle passelia?
On tuo setti ainakin omassa Passatissa toiminut ja jopa sain säädettyä auton talvikorkeuteenkin (melkein vakiokorkuiseksi, ehkä -30mm.) Tonttiin tuolla saa ainakin, jos haluaa. Omassa ei anna sisälokarit niin paljon myötä, mitä tuo sarja antaa..
Talvihan tuon sarja kestämisen vasta ilmi antaa, mutta ainakin vielä tyytyväisenä mennään. (n.10 tkm takana..)
Posted: 29.11.2007 19:23
by Matias Suominen
kotka wrote:Smigel wrote:Olisi kevääksi hakusessa alustasarjaa -94 Passat Variant 2.0 GL. Saakos noin 400 euroon minkäänlaista alusasarjaa? Kaverilla Seat Leonissa weitecin satsi, joka kelpaisi kyllä myös minullekkin. Suosituksia?
Katoppa Kitupiikistä korkeussäädettävää Premium settiä. Onko siellä sinulle passelia?
On tuo setti ainakin omassa Passatissa toiminut ja jopa sain säädettyä auton talvikorkeuteenkin (melkein vakiokorkuiseksi, ehkä -30mm.) Tonttiin tuolla saa ainakin, jos haluaa. Omassa ei anna sisälokarit niin paljon myötä, mitä tuo sarja antaa..
Talvihan tuon sarja kestämisen vasta ilmi antaa, mutta ainakin vielä tyytyväisenä mennään. (n.10 tkm takana..)
Eipä näytä ainakaan noita Premiumeita olevan suoraan tuohon passattiin, mutta mahtaako jonkin muun mallin iskarit käydä myös?
Posted: 30.11.2007 13:06
by ylipaila
Itselläni on Passat -95 2.0GL variantti ja tilasin JOM:in tehtaalta saksasta ihan kiinteän -60/-40 sarjan.
Makso kotiin tuotuna 170€.
Itse ollut ainakin ihan tyytyväinen.
Ei ole liian jäykkä mutta on kumminkin jäykempi kuin orkkis.
Kestävyydestä ei vielä tietoa kun ollut vasta kuukauden alla ja noin 2000km.
Kaveri tilasi Opel Vectra B farmariin säädettävän samasta paikasta mutta tuli kaksi kappaletta vasemman puoleisia etu iskareita. Pieniä ongelmia saada vaihdettua mutta onnistuttiin kumminkin.
Se makso noin 350€ kotiin tuotuna. Ja vaikuttaa myös ihan hyvältä. Takapää laitettiin jo ja korkeimmassa asennossa nousi noin 1.5-2.0cm entisestä. Ja sopivan jäykkä. Ei liian kova sekään.
Posted: 30.11.2007 14:43
by Matias Suominen
ylipaila wrote:Itselläni on Passat -95 2.0GL variantti ja tilasin JOM:in tehtaalta saksasta ihan kiinteän -60/-40 sarjan.
Makso kotiin tuotuna 170€.
Itse ollut ainakin ihan tyytyväinen.
Ei ole liian jäykkä mutta on kumminkin jäykempi kuin orkkis.
Kestävyydestä ei vielä tietoa kun ollut vasta kuukauden alla ja noin 2000km.
Kaveri tilasi Opel Vectra B farmariin säädettävän samasta paikasta mutta tuli kaksi kappaletta vasemman puoleisia etu iskareita. Pieniä ongelmia saada vaihdettua mutta onnistuttiin kumminkin.
Se makso noin 350€ kotiin tuotuna. Ja vaikuttaa myös ihan hyvältä. Takapää laitettiin jo ja korkeimmassa asennossa nousi noin 1.5-2.0cm entisestä. Ja sopivan jäykkä. Ei liian kova sekään.
Saiskos pasuunasta kuvia? Olikos pahakin homma tilata suoraan tehtaalta? =)
Posted: 30.11.2007 15:31
by ylipaila
www.nettiauto.com/1570506
Viimeisessä kuvassa alustasarja juuri asennettu.
Pudonnut vielä lisää tuosta.
Ihan jom.de sivulta tilasin. Ei ollut paha homma.
Kesti tasan kuukauden tilauksesa että tuli.
Kaverilla kesti kaksi viikkoa tilauksesta.