Jännä juttu. Mulla on Teboilin öljyistä ihan toisenlainen kokemus.
Kakkiksessa (KR) käytin ennen Diamondia, ja öljyä kulu kymppitonnilla reilusti yli tikun näyttämän, ja se kärys ihan silmin nähden! Otin viisaamman neuvosta vaarin ja tein koneelle Delvac-käsittelyn. Eli Delvacit myllyyn ja tuhannen kilometriä mittariin. Ölpät vaihtoon ja ulos tuli mustaa, lähes dieselin öljyä muistuttavaa jankkia.

Rally Formulat koneeseen kera uuden filsun

Käryäminen loppu ja mittatikussakin riittää taas asteikot.
Portterissa (ACV) käytin ennen joko Gold S:ää tai Diamond Dieseliä. Muuten ihan ok, mutta kone kävi ku sepelimylly! Vaihto Shellin Helixeihin kaverin vinkistä, ja kone hiljeni ku taikaiskusta!
Tuo meidän Passatti (AWT) pyyteli kans kymppitonnilla lisää voitelua, ku ajelin Diamondilla. Otimme kakkiksesta tutun Delvac-käsittelyn käyttöön, ja perään Rally Formulat koneeseen. Kohta on kahdeksantuhatta ajettu liemillä, eikä vieläkään tarvi jatkaa tikkua!
Tutkimattomat ovat.......
