Olisko ideoita mistä vesi tullut sisään? Etujalkatila on ihan kuiva.
Jännä paikka kuiteski. Luulis et etujalkatilassaki ois vettä mut ei.
Pitääkö jatkossa ruveta ajamaan kahluusaappaat jalassa ja kasvattaa jalkatilassa karppeja

Nuokin on niin perseestä ottaa pois. Itsellä on nuo pyyhkijät niin jumissa että en saa sitä muovista palaa tuulilasin alareunasta irti... Koitin ulosvetäjällä samalla kun hakkasin sitä, eikä lähde... En varmasti vaihda akkua tuohon autoon kyllä itse...Monkelo wrote:Tarkista nämä ja poista. 2kpl akkukaukalossa.Sami Jalonen wrote:Akun alla olevat kumit tukossa.
Akun saa vaihdettua ilman että siihen muoviin koskee...Mehtäkonekuski wrote:Nuokin on niin perseestä ottaa pois. Itsellä on nuo pyyhkijät niin jumissa että en saa sitä muovista palaa tuulilasin alareunasta irti... Koitin ulosvetäjällä samalla kun hakkasin sitä, eikä lähde... En varmasti vaihda akkua tuohon autoon kyllä itse...Monkelo wrote:Tarkista nämä ja poista. 2kpl akkukaukalossa.Sami Jalonen wrote:Akun alla olevat kumit tukossa.
Jos kerrot miten niin tästä miljoonat kiitokset, en viitsinyt repiä akkua hirveästi kun näytti siltä että siinä hajoaa se muovinen osa.Zeussii wrote: Akun saa vaihdettua ilman että siihen muoviin koskee...
Vähän nykäsee sitä tulipeltiä keulaanpäin, että saa muutaman millin lisätilaa, kiipeet koneen päälle ja tiukka ote ja vedät sen pois, kaveri on tässä operaatiossa hyvä olla apuna kattomassa mistä se kanittaa millonkii.Mehtäkonekuski wrote:Jos kerrot miten niin tästä miljoonat kiitokset, en viitsinyt repiä akkua hirveästi kun näytti siltä että siinä hajoaa se muovinen osa.Zeussii wrote: Akun saa vaihdettua ilman että siihen muoviin koskee...
Ne kumit saa pois ilman akun poistoa, muistaakseniMehtäkonekuski wrote:Nuokin on niin perseestä ottaa pois. Itsellä on nuo pyyhkijät niin jumissa että en saa sitä muovista palaa tuulilasin alareunasta irti... Koitin ulosvetäjällä samalla kun hakkasin sitä, eikä lähde... En varmasti vaihda akkua tuohon autoon kyllä itse...Monkelo wrote:Tarkista nämä ja poista. 2kpl akkukaukalossa.Sami Jalonen wrote:Akun alla olevat kumit tukossa.
Joo saa, mutta jos mehtäkonekuski ei pysty vaihtamaa pitkän polttimoa käsien koon takia, en ees mainitsis tuota.Monkelo wrote: Ne kumit saa pois ilman akun poistoa, muistaakseni![]()
^ibel wrote:Joo saa, mutta jos mehtäkonekuski ei pysty vaihtamaa pitkän polttimoa käsien koon takia, en ees mainitsis tuota.Monkelo wrote: Ne kumit saa pois ilman akun poistoa, muistaakseni![]()
Meinaan on aika pien rakone mihi käsi pitää tunkea. Akun alla olevan saa kyllä kokonaan pois, mutta sitä jarrutehostajan allaolevaa ei saa kokonaan. Pois paikaltaan kyllä, mut siitä menee joku letku läpitte, joten ilman teurastusta se ei lähe.
Siirtoleuka pihdeilläkin voi pyyhkijäitä vängätä. Mulla ne ulosvetäjät ei pysyny yhtää kiinni.