Miten on? Sopiiko Passat 3C:hen kromiset kahvankuoret, jos on avaimeton avausjärjestelmä autossa?
Kuorissa ei ole aukkoja laisinkaan.
Toivottavasti joku osaa infota ja kertoa teknisen ratkaisun...
Ei niissä kahvankuorissa ole alkuperäsenäkään mitään lukkopatruunan reikiä(autoissa joissa ei ole keyless entry -lisävarustetta)... Eli tuskin niissä on mitään eroa siltäosin. Vai mitä tällä kysymyksellä nyt haetaan takaa... Vaikka olis minkälainen avaimeton järjestelmä niin sama lukkopatruuna siellä kuskin ovenkahvan päätypalan alla on kuin kaikissa muissakin.
Uskallan väittää, että se antenni mikä sitä avainta haistelee, ei sijaitse kahvassa. Eli siis näköyhteyttä ei tarvita, avaimen täytyy vaan olla tarpeeks lähellä autoa että ovet saa auki.
Kokeiltiin tuota avaimen tunnistimen kantavuutta joskus, auton sai käymään napista vielä kun avainta piti avoimesta ikkunasta kädellä ulkona autosta, mutta ei tarvinnut paria metriä kauemmas autosta avaimia jättää niin ei enää startannut.
Himpun verran jo OT, miten toi toimii jos auton käynnistää ja sit avain menee "alueen" ulkopuolelle? Tyyliin avain katolle, ovi auki ja kiinni, auto käymään ja ajamaan ja sit ekassa mutkassa avain jorpakkoon.
Eihän meistä kukaan koskaan ole ajamaan lähtenyt niin että jotain tavaraa katolla on mutta kunhan nyt kyselen
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.