
Sana vapaa
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Posts: 3092
- Joined: 11.11.2003 0:19
- Location: Kouvola
- Contact:
Voin kertoa. Oli muuten aivan mahtava fiilis ku pääs "pitkästä" aikaa golffin ratin taakse, on nimittäin viimiset 2 viikko tullu väännettyy Toi ota variksella!
Golf 1.6TDI -10
Exät;
BMW 320d xDrive e91 -10, BMW 525d e61 -08, BMW 320d e90 -08, Passat 2.0 FSI -06, Golf 1.6 16V BCB -04, Passat 1.8 20V -99
Exät;
BMW 320d xDrive e91 -10, BMW 525d e61 -08, BMW 320d e90 -08, Passat 2.0 FSI -06, Golf 1.6 16V BCB -04, Passat 1.8 20V -99
Käytin isännän IV Golffin aamulla katsastuksessa ja hylky tuli ensimmäisestä paikasta. Syy: kaikki jarrulevyt ja -palat kuluneet alle rajan. Ensimmäisessä paikassa katsoi minimi paksuuden Autodatasta. Myös toisesta (tulkinnanvaraisesta) asiasta päteminen sai verenpaineen hieman kohoamaan.
Menin sitten toiselle konttorille, jossa tuli vaan suullinen korjauskehotus, että kannattaa vaihtaa seuraavassa määräaikaishuollossa jarrulevyt ja -palat, koska on vielä sallitussa arvossa (takalevyt 8mm, muita arvoja en muista).
Joten, mikä on virallinen paikka josta jarrulevyjen paksuus selviää konttoreille? Vai voiko ne katsoa vaikka satukirjasta ne? Ei siinä, tän kuun puolivälissä vaihtuukin uusiin osiin, mutta ihan mielenkiinnosta...
Menin sitten toiselle konttorille, jossa tuli vaan suullinen korjauskehotus, että kannattaa vaihtaa seuraavassa määräaikaishuollossa jarrulevyt ja -palat, koska on vielä sallitussa arvossa (takalevyt 8mm, muita arvoja en muista).
Joten, mikä on virallinen paikka josta jarrulevyjen paksuus selviää konttoreille? Vai voiko ne katsoa vaikka satukirjasta ne? Ei siinä, tän kuun puolivälissä vaihtuukin uusiin osiin, mutta ihan mielenkiinnosta...
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
Ikinä missään ei ole mitattu levyjä kun kerran Riihimäellä ja katsoi myös autodatasta. Oli minimissä ja meni läpi mutta pomppas käkkäristä muutenkin (v70).Basu wrote:Käytin isännän IV Golffin aamulla katsastuksessa ja hylky tuli ensimmäisestä paikasta. Syy: kaikki jarrulevyt ja -palat kuluneet alle rajan. Ensimmäisessä paikassa katsoi minimi paksuuden Autodatasta. Myös toisesta (tulkinnanvaraisesta) asiasta päteminen sai verenpaineen hieman kohoamaan.
Menin sitten toiselle konttorille, jossa tuli vaan suullinen korjauskehotus, että kannattaa vaihtaa seuraavassa määräaikaishuollossa jarrulevyt ja -palat, koska on vielä sallitussa arvossa (takalevyt 8mm, muita arvoja en muista).
Joten, mikä on virallinen paikka josta jarrulevyjen paksuus selviää konttoreille? Vai voiko ne katsoa vaikka satukirjasta ne? Ei siinä, tän kuun puolivälissä vaihtuukin uusiin osiin, mutta ihan mielenkiinnosta...
- Arto Vikiö
- Posts: 238
- Joined: 29.8.2010 12:51
- Location: Siikajoki
- Contact:
tuossa se on vajaan 3km päässä..pronty wrote:Jos olet Siikatörmästä kuullut niin siinä vieressä.Arto Vikiö wrote:Missä päin Siikajokea mökki on?pronty wrote: Minä lähen vasta huomenna mökille (Siikajoelle).
Mutta hyvät juhannukset myös kaikille!
A6 3.0BiTdi avant quattro S-Line
A3 1.9 tdi (8V vm-14)
Vw Kupla -72 1300 Weltmeister
Vw Caravelle T3 Syncro -86 1,9TD (AAZ)
A3 1.9 tdi (8V vm-14)
Vw Kupla -72 1300 Weltmeister
Vw Caravelle T3 Syncro -86 1,9TD (AAZ)
Joutuu vissiin uuden puhelimen ostamaan. Edellinen Nokian e51 koki eilen pienen vesivahingon mökillä. Saunomaan oltiin menossa ja uimashortsit jalassa olin ja puhelin sit toki taskussa, no kaveri yllytti mennemään kokeilee että onko vesi kylmää ja no minä aattelin että kahlaan vaan siinä vähän, sit se yllytys jatkui ja tovin päästä olinkin jo uimassa. Saunaan mennessä huomasin että puhelin taskussa. Asiasta oltiin vielä juuri aikasemmin puhuttu että pitää muistaa ottaa puhelin pois taskusta kun saunaan menee, mut sinne se nyt kuitenkin jäi... Eikä ainakaan vielä ole suostunut päälle lähtemään.
Muuten ees harmita, mutta puhelin numeroita jäi puhelimen muistiin ja ehkä joitan kalenterimerkintöjä. Voikohan niitä saada millään ulos puhelimesta ilman että puhelinta saa käyntiin?
Oliskos hyviä ehdotuksia uudeksi luuriksi? Nokian C7 luuria olin jo tänään ostamassa, mut myyjä ei löytänyt puhelinta mistään vaikka kone kertoin niitä jossain olevan.
Muuten ees harmita, mutta puhelin numeroita jäi puhelimen muistiin ja ehkä joitan kalenterimerkintöjä. Voikohan niitä saada millään ulos puhelimesta ilman että puhelinta saa käyntiin?
Oliskos hyviä ehdotuksia uudeksi luuriksi? Nokian C7 luuria olin jo tänään ostamassa, mut myyjä ei löytänyt puhelinta mistään vaikka kone kertoin niitä jossain olevan.
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Semmosta että se tummanpunaisen Golf V-variantin kuski joka kääntyi 6-tieltä Luumäen kohdalla tänään viiden aikaan, jos luet tätä, voi laittaa osoitetietojaan tulemaan. Tuun mielelläni henkilökohtaisesti kertomaan mitä oon mieltä siitä kun ohittavan auton kaistalle takaisin pääsy blokataan, mutkan tullessa vastaan ja edessä on auto. Varsinkin kun mulla on kyydissä koko perhe. Onneks oli tällä kertaa auto jolla pääsi JUST vielä siitä yhdestä ohi, vaikka olinkin letkan vauhtiin jo jarruttanu kun yritin eteesi (jossa oli tilaa) tulla. Vähän meni läheltä se avolava joka tuli vastaan.
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
- Antti Hartikainen
- Posts: 134
- Joined: 9.10.2007 1:56
- Location: Hyvinkää
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
-
- Posts: 2
- Joined: 29.6.2011 4:52
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Tänään soitti sitten Vianorin "Veijo", uusi lukkopultti on kuulemma hävinnyt johonkin McGardin tehdas - Suomi välillä... kukaan ei tiedä (tai ainakaan halua tietää) mistään mitään. Tänään sitten tilailemaan uudestaan, onneksi asiakaspalvelu toimii kyseisessä puljussa. Olis saanut jo kyllä prkl tulla, että sais kaveri kaks omaa vannetta takasin Bugrun reissun lainasta...Basu wrote:Jos autossasi on lukkopultit, sen avain kannattaa laittaa _heti_ käytön jälkeen sellaiseen paikkaan autossa, josta itse tarvittaessa löydät sen. Ettei käy kuten mulla, että viime hetken alustan korkeuden säätö ennen Bugrunia, vanne takasin kiinni autoon. Avain olikin mukamas autossa mutta oikeasti oli hävinnyt johki Järvenpää - Ruotsin satama välillä...
Noh, jos on McGardin pultit niin uuden saa kahden viikon toimitusajalla ja 30e siittä joutuu maksamaan.
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style BusinessLine 2020 (käyttöauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
VW Jetta Flair 1.8 RP 1990 (kesäauto)
Mietin vain tuossa, että kelpaakohan lie virallisesti tänne Variant -foorumille seuraavanlainen ajoneuvos?

Kyseessä siis Polo ja vuosimalli 1983. Tuommoinen tuli vahingossa pihaan, tulevaisuus hieman auki vielä, ehdotuksia otetaan vastaan. Katsastettu ja pelaava peli siis ja jopa apupoljin ja lisäpeili löytyy.

Kyseessä siis Polo ja vuosimalli 1983. Tuommoinen tuli vahingossa pihaan, tulevaisuus hieman auki vielä, ehdotuksia otetaan vastaan. Katsastettu ja pelaava peli siis ja jopa apupoljin ja lisäpeili löytyy.

VW Polo '83
Volvo 740GLE 2.3i '88
Chevy Van G20 Starcraft
Volvo 740GLE 2.3i '88
Chevy Van G20 Starcraft
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
-
- Posts: 1
- Joined: 11.7.2011 21:56
Tervehdys kaikille
Rekisteröidyin tälle foorumille, koska haluaisin tavoittaa erään punaisella, uusikoppaisella Golf Variantilla ajaneen henkilön. Olin tulossa lauantai-iltana 9.7.2011 Lapista ja Viitasaarelta etelään, hieman ennen Konginkangasta kyseinen Golf ohitti minut tuplakeltaisen viivan kohdalla, ylämäessä ja mutkassa. Omalle kaistalle palautuksen tämä herra teki siten, että ilman väistöliikettäni olisi kolissut. Oma nopeuteni oli n. 105 km/h (nopeussäädin päällä) ja rajoituksena oli 100. En kunnolla ehtinyt huomata taakse ilmestynyttä autoa ennen kuin se oli jo heilahtanut rinnalle.
Olisin muuten antanut asian olla, mutta väläytettyäni pitkiä valoja huomautuksena törkeästä ohituksesta edellä ajanut jantteri laittoi jarrut pohjaan ja hiljensi lähes pysähdyksiin. Ilmiselvästi tarkoitus oli saada minut törmäämään perään. Luulin, että pääsisimme selvittämään asiaa, kun herra avasi ovea ja pysähdyin tien reunaan. Tämän jälkeen herra lähti kaasu pohjassa menemään ja ehdin nähdä vielä seuraavan ohituksen, keltaisen viivan kohdalla tietenkin.
Pelästykseltäni en osannut ottaa rekisteriä ylös enkä tajunnut soittaa poliiseille (olisivatkohan mitään tehneetkään). En usko hänen olleen selvinpäin ja sen takia on ollut lievä moraalinen krapula ilmoittamatta jättämisestä. Siispä, jos ko. herra lukee tätä foorumia ja hänessä on yhtään miestä, ottakoon minuun yhteyttä asian selvittämiseksi. Sähköpostiosoitteeni on processcont(a)hotmail.com.
Rekisteröidyin tälle foorumille, koska haluaisin tavoittaa erään punaisella, uusikoppaisella Golf Variantilla ajaneen henkilön. Olin tulossa lauantai-iltana 9.7.2011 Lapista ja Viitasaarelta etelään, hieman ennen Konginkangasta kyseinen Golf ohitti minut tuplakeltaisen viivan kohdalla, ylämäessä ja mutkassa. Omalle kaistalle palautuksen tämä herra teki siten, että ilman väistöliikettäni olisi kolissut. Oma nopeuteni oli n. 105 km/h (nopeussäädin päällä) ja rajoituksena oli 100. En kunnolla ehtinyt huomata taakse ilmestynyttä autoa ennen kuin se oli jo heilahtanut rinnalle.
Olisin muuten antanut asian olla, mutta väläytettyäni pitkiä valoja huomautuksena törkeästä ohituksesta edellä ajanut jantteri laittoi jarrut pohjaan ja hiljensi lähes pysähdyksiin. Ilmiselvästi tarkoitus oli saada minut törmäämään perään. Luulin, että pääsisimme selvittämään asiaa, kun herra avasi ovea ja pysähdyin tien reunaan. Tämän jälkeen herra lähti kaasu pohjassa menemään ja ehdin nähdä vielä seuraavan ohituksen, keltaisen viivan kohdalla tietenkin.
Pelästykseltäni en osannut ottaa rekisteriä ylös enkä tajunnut soittaa poliiseille (olisivatkohan mitään tehneetkään). En usko hänen olleen selvinpäin ja sen takia on ollut lievä moraalinen krapula ilmoittamatta jättämisestä. Siispä, jos ko. herra lukee tätä foorumia ja hänessä on yhtään miestä, ottakoon minuun yhteyttä asian selvittämiseksi. Sähköpostiosoitteeni on processcont(a)hotmail.com.
-
- Posts: 195
- Joined: 29.12.2008 21:23
- Location: Tampere
^ Ikävä kuulla tuollaisesta törttöilystä, vielä noin törkeästä. Vahingot liikenteessä voi ymmärtää, vaikkei niitäkään saisi tulla mutta tuo on silkkaa typeryyttä. Muistakaahan kaikki, kenellä on vaikka näkyvä kerhon kilventausta tai tarrat, että edustatte mainoksillanne koko foorumia liikenteessä. Ensivaikutelma kun on niin helppo tehdä, ja yleistäminen kuuluu asiaan.
Tällaisia täysin järjettömiä ohitustilanteita näen töissäkin lähes päivittäin, mikä on todella ikävää. Kumpa kaikki malttaisivat odottaa kunnon ohituspaikkaa ohittaessa esimerkiksi yhdistelmäajoneuvoa.. 60-tonnisella on varsin pelottava kokemus painaa rajummin jarrua talviliukkailla. Ne ketkä näitä ohituksia harrastaa, niin ajakaa rekkakortti ja menkää liukkaan radan koulutukseen kokeilemaan, voi olla että jatkossa valitsette vapaan suoran ja kunnon näkyvyyden.
Tällaisia täysin järjettömiä ohitustilanteita näen töissäkin lähes päivittäin, mikä on todella ikävää. Kumpa kaikki malttaisivat odottaa kunnon ohituspaikkaa ohittaessa esimerkiksi yhdistelmäajoneuvoa.. 60-tonnisella on varsin pelottava kokemus painaa rajummin jarrua talviliukkailla. Ne ketkä näitä ohituksia harrastaa, niin ajakaa rekkakortti ja menkää liukkaan radan koulutukseen kokeilemaan, voi olla että jatkossa valitsette vapaan suoran ja kunnon näkyvyyden.
Volvo S80 -02
Buell XB-12S -07
+ muutama vanha VesiWehje
Buell XB-12S -07
+ muutama vanha VesiWehje
-
- Posts: 362
- Joined: 1.12.2009 9:04
- Location: Dead city
onko mitään muita tuntomerkkejä autosta? vanteet ym ym ym?Electrolytic wrote:Tervehdys kaikille
Rekisteröidyin tälle foorumille, koska haluaisin tavoittaa erään punaisella, uusikoppaisella Golf Variantilla ajaneen henkilön. Olin tulossa lauantai-iltana 9.7.2011 Lapista ja Viitasaarelta etelään, hieman ennen Konginkangasta kyseinen Golf ohitti minut tuplakeltaisen viivan kohdalla, ylämäessä ja mutkassa. Omalle kaistalle palautuksen tämä herra teki siten, että ilman väistöliikettäni olisi kolissut. Oma nopeuteni oli n. 105 km/h (nopeussäädin päällä) ja rajoituksena oli 100. En kunnolla ehtinyt huomata taakse ilmestynyttä autoa ennen kuin se oli jo heilahtanut rinnalle.
Olisin muuten antanut asian olla, mutta väläytettyäni pitkiä valoja huomautuksena törkeästä ohituksesta edellä ajanut jantteri laittoi jarrut pohjaan ja hiljensi lähes pysähdyksiin. Ilmiselvästi tarkoitus oli saada minut törmäämään perään. Luulin, että pääsisimme selvittämään asiaa, kun herra avasi ovea ja pysähdyin tien reunaan. Tämän jälkeen herra lähti kaasu pohjassa menemään ja ehdin nähdä vielä seuraavan ohituksen, keltaisen viivan kohdalla tietenkin.
Pelästykseltäni en osannut ottaa rekisteriä ylös enkä tajunnut soittaa poliiseille (olisivatkohan mitään tehneetkään). En usko hänen olleen selvinpäin ja sen takia on ollut lievä moraalinen krapula ilmoittamatta jättämisestä. Siispä, jos ko. herra lukee tätä foorumia ja hänessä on yhtään miestä, ottakoon minuun yhteyttä asian selvittämiseksi. Sähköpostiosoitteeni on processcont(a)hotmail.com.
Itte ajelen tuota 4-tie pätkää päivittäin töihin, vois vaan ihan huvikseen kattella, jos sattuu vaikka pistään silmään ajotapa vaikkapa. Kerran teki oikein hyvää kun jollain audikuskilla poltteli ihan perkeleesti, tuntu että het väkisin on pakko työntää ohi, ihan sama mikä paikka, noh, minut ohitti mutta seuraavaksi oli edessä puolustusvoimien moottorimarssi ja 16 ajoneuvoa, mahtu pikkusen vituttaa kun n. 15km n. 70km/h joutu köröttään

ja vitsikirjasta tuli juttu mieleen, vakuutusyhtiölle tulleita selityksiä:
- onnettomuuden välillinen aiheuttaja oli pientä autoa ajanut pieni mies, jolla oli suuri suu.
Vectra GTS -05
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Nyt olisi tarvetta tietokoneosaajalle.
Mulla veti mykäksi tuo Nokian mokkula CS-15 kokonaan, sain dna-myymälästä suoraan tilalle uuden Nokian CS-17 mokkulan. Tässä pöytäkoneessa on windows 7, jonka kanssa se toimii ihan heittämällä. Mutta vanhassa läppärissäni on XP ja jostain syystä se nyt ei osaa asentaa kokonaan tuota mokkulaa.
Edittiä. Asensin service pack 3:sen uusiksi, poistin mokkulaan liittyvät jutut ja uusiks mokkula kiinni ja nyt toimii
Mulla veti mykäksi tuo Nokian mokkula CS-15 kokonaan, sain dna-myymälästä suoraan tilalle uuden Nokian CS-17 mokkulan. Tässä pöytäkoneessa on windows 7, jonka kanssa se toimii ihan heittämällä. Mutta vanhassa läppärissäni on XP ja jostain syystä se nyt ei osaa asentaa kokonaan tuota mokkulaa.
Edittiä. Asensin service pack 3:sen uusiksi, poistin mokkulaan liittyvät jutut ja uusiks mokkula kiinni ja nyt toimii

Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Jos konttorille menee abs-valo palaen saako siitä hylkäyksen ja 1kk korjausaikaa vai meneekö ajokieltoon?
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
-
- Posts: 362
- Joined: 1.12.2009 9:04
- Location: Dead city
- Tero Häkli
- Posts: 1723
- Joined: 23.5.2006 2:24
- Location: Nakkila
- Contact:
^^^ saa ajaa jos viet auton ajoissa näytille, jos päivänkin myöhässä niin tulee ajokielto 

Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sami Jalonen
- Posts: 3084
- Joined: 18.3.2007 19:13
- Location: Hyvinkää
- Contact:
Mut se ei varmaan riitä et näytän pihalla et valo palaa ja saan kk ajoaikaa? Vaan pitäis tehdä koko katsastus samalla?
Haussa lähinnä reissu+muiden kiireiden takia aikaa laittaa auto katsastuskuntoon..
Haussa lähinnä reissu+muiden kiireiden takia aikaa laittaa auto katsastuskuntoon..
Passat Variant TDI -00 ATJ 160kW
Olikohan jollakulla taannoin myynti-puolella ilmo takaoven lukosta? Jostain muistasin että oli ja olis vielä Passatin ollu?
Perskule vaan on poistunu tän uuden käytännön mukaisesti niin ei löytyny enää koko ilmoa. Jos joku muistaa tai kuka olikaan myymässä ja vielä löytyy niin
Vois ton takaoven lukon vaihtaa, se kun aukeaa enää vaan kun vetää ovea samalla ulospäin. Sama vika sisäkahvassa myös, eli molemmat kahvat toimii mutta tieto välittyy heikosti siihen salpaan joka sitä korin vastakappaletta vasten toimii.
Lapsilukkokaan ei vaikuttanut asiaan ja keskuslukitus pelaa normaalisti.
Vaihtoehtoisesti onko asiantuntijoilla vinkkiä korjaamiseen vai lukon vaihto suosiolla?
Perskule vaan on poistunu tän uuden käytännön mukaisesti niin ei löytyny enää koko ilmoa. Jos joku muistaa tai kuka olikaan myymässä ja vielä löytyy niin

Vois ton takaoven lukon vaihtaa, se kun aukeaa enää vaan kun vetää ovea samalla ulospäin. Sama vika sisäkahvassa myös, eli molemmat kahvat toimii mutta tieto välittyy heikosti siihen salpaan joka sitä korin vastakappaletta vasten toimii.
Lapsilukkokaan ei vaikuttanut asiaan ja keskuslukitus pelaa normaalisti.
Vaihtoehtoisesti onko asiantuntijoilla vinkkiä korjaamiseen vai lukon vaihto suosiolla?
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Sami Mäkinen
- VCF Member
- Posts: 3367
- Joined: 5.6.2006 22:46
- Location: Ulvila-City
^ ei vaan joku halus ostaa yleisesti takaoven lukkoa ostopalstalla, ei vaan selvinny mihin 
ja mulla on täällä noita lukkoja jokunen
myyn mielellään vaikka koko oven... tai koko sarjan 

ja mulla on täällä noita lukkoja jokunen


Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Nixu -nicillä oli ainakin aiemmin, ku kyselin sitä itsekkin mutta en tarvinnutkaan.AjH wrote:Olikohan jollakulla taannoin myynti-puolella ilmo takaoven lukosta? Jostain muistasin että oli ja olis vielä Passatin ollu?
Perskule vaan on poistunu tän uuden käytännön mukaisesti niin ei löytyny enää koko ilmoa. Jos joku muistaa tai kuka olikaan myymässä ja vielä löytyy niin
Vois ton takaoven lukon vaihtaa, se kun aukeaa enää vaan kun vetää ovea samalla ulospäin. Sama vika sisäkahvassa myös, eli molemmat kahvat toimii mutta tieto välittyy heikosti siihen salpaan joka sitä korin vastakappaletta vasten toimii.
Lapsilukkokaan ei vaikuttanut asiaan ja keskuslukitus pelaa normaalisti.
Vaihtoehtoisesti onko asiantuntijoilla vinkkiä korjaamiseen vai lukon vaihto suosiolla?
Kaikki on siisti minkä itte tekee!
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
Pistin privaa, saitko luettua tai edes vastaanotettua?Sami Mäkinen wrote:^ ei vaan joku halus ostaa yleisesti takaoven lukkoa ostopalstalla, ei vaan selvinny mihin
ja mulla on täällä noita lukkoja jokunenmyyn mielellään vaikka koko oven... tai koko sarjan

Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
-
- Posts: 283
- Joined: 30.5.2007 19:42
- Location: Salo
-
- Posts: 195
- Joined: 29.12.2008 21:23
- Location: Tampere
Ei ilmeisesti ole tarvetta sittenkään noista lukoista luopua. Vai onko se nyt niin että pelkkää lukkoa ei ollut tarjolla?AjH wrote:Pistin privaa, saitko luettua tai edes vastaanotettua?Sami Mäkinen wrote:^ ei vaan joku halus ostaa yleisesti takaoven lukkoa ostopalstalla, ei vaan selvinny mihin
ja mulla on täällä noita lukkoja jokunenmyyn mielellään vaikka koko oven... tai koko sarjan

Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
- Arto Vikiö
- Posts: 238
- Joined: 29.8.2010 12:51
- Location: Siikajoki
- Contact:
Hyvin palvellut laturi lakkasi toimimasta 258tkm jälkeen Vaasan työreissulla. Vian lopullinen diagnoosi ja laturin vaihto tapahtui Vaasan Viescar-huollossa. Palvelu oli erinomaista! Viescarilla ei ollut varastossa sopivaa laturia, eikä muuallakaan.. Mutta 200m päässä oli Motonet, mistä hain uuden laturin ja vein vanhan, hintaa laturille kertyi 228euroa. Viescar veloitti reilun tunnin vaihtotyöstä 94euroa. REISSUMIES KIITTÄÄ NOPEASTA JA LOISTAVASTA PALVELUSTA.
A6 3.0BiTdi avant quattro S-Line
A3 1.9 tdi (8V vm-14)
Vw Kupla -72 1300 Weltmeister
Vw Caravelle T3 Syncro -86 1,9TD (AAZ)
A3 1.9 tdi (8V vm-14)
Vw Kupla -72 1300 Weltmeister
Vw Caravelle T3 Syncro -86 1,9TD (AAZ)
- Pasi Häkli
- Posts: 5776
- Joined: 13.7.2006 17:50
- Location: Ulvila
Ei taatusti kiihdy. Wikipedian mukaan 0-100km/h 7,6s. Tässä kohtaa ei mainita onko auto neliveto vai etuveto.osoners wrote:Kiihtyykö vakio 3B Passat 2.8 V6 4-motion muka 0-100km/h 6,9s? Mulla on pieni epäilys tästä... (Kunhan vain itsekseen mietiskelin kun selailin nettiautoa.)
Mutta aika optimistiselta luvulta kuulostaa tuo 7,6 sekkaakin. On se kuitenkin vielä aika "laiska" moottori.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
- Ari-Matti Aho
- Mr. VCF
- Posts: 3092
- Joined: 11.11.2003 0:19
- Location: Kouvola
- Contact:
Sähkömiehet/-naiset ohoi!
Tuli muutettua kuun vaihteessa ihka ensimmäiseen omistusasuntoon eli taas ollaan askeleen lähempänä oravanpyörää. Seuraava askel tuleekin kuun lopussa, kun esikoisen on määrä syntyä.
Sitten itse asiaan eli kun asunto on 80-luvulta, niin täällä ei valaisimia ole mitään mahdollisuutta liittää pistokkeilla, vaan kaikki liitännät on sokerinpaloilla. Meillä kaikki valaisimet ovat tietenkin pistokkeilla. No ostin tuossa pari tämmöistä http://www.sahkobit.fi/verkkokauppa/art ... -2039.html siinä toivossa, että saan päivitettyä valaisinliitännät nykyaikaan. Ja kuinka vaikeaksi tuo osoittautukaan, kun ei näissä tietenkään ole koloa, mihin johto laitetaan ja kiristetään ruuvilla. Sen sijaan jotku ihme liittimet löytyy, joissa ei johtoja saa pysymään kirveelläkään. Tämä lienee turvallisuus syistä tehty maallikolle mahdottomaksi eli ymmärrän kyllä sen, että sähkömies pitäisi kutsua vähänkin spesiaalimpiin sähkötöihin, mutta mielestäni tämän ei pitäisi olla sen kummempaa kuin sokerinpalalla pelleily.
Tässä vielä kuva, jossa näkyvät nuo liitännät.

ja sama ylhäältä päin

Osaisiko joku sanoa, miten noihin liittimiin johdot liitetään? Olen koittanut sekä nostaa että painaa noita tinnejä, mutta johto ei jää kiinni liittimen sisään.
Tuli muutettua kuun vaihteessa ihka ensimmäiseen omistusasuntoon eli taas ollaan askeleen lähempänä oravanpyörää. Seuraava askel tuleekin kuun lopussa, kun esikoisen on määrä syntyä.
Sitten itse asiaan eli kun asunto on 80-luvulta, niin täällä ei valaisimia ole mitään mahdollisuutta liittää pistokkeilla, vaan kaikki liitännät on sokerinpaloilla. Meillä kaikki valaisimet ovat tietenkin pistokkeilla. No ostin tuossa pari tämmöistä http://www.sahkobit.fi/verkkokauppa/art ... -2039.html siinä toivossa, että saan päivitettyä valaisinliitännät nykyaikaan. Ja kuinka vaikeaksi tuo osoittautukaan, kun ei näissä tietenkään ole koloa, mihin johto laitetaan ja kiristetään ruuvilla. Sen sijaan jotku ihme liittimet löytyy, joissa ei johtoja saa pysymään kirveelläkään. Tämä lienee turvallisuus syistä tehty maallikolle mahdottomaksi eli ymmärrän kyllä sen, että sähkömies pitäisi kutsua vähänkin spesiaalimpiin sähkötöihin, mutta mielestäni tämän ei pitäisi olla sen kummempaa kuin sokerinpalalla pelleily.
Tässä vielä kuva, jossa näkyvät nuo liitännät.

ja sama ylhäältä päin

Osaisiko joku sanoa, miten noihin liittimiin johdot liitetään? Olen koittanut sekä nostaa että painaa noita tinnejä, mutta johto ei jää kiinni liittimen sisään.
Passat Variant -04 1.8t
- Tero Häkli
- Posts: 1723
- Joined: 23.5.2006 2:24
- Location: Nakkila
- Contact:
ei noihin mee kun uudemmat johdot, eli ei mitään mahdollisuutta monisäikeistä piuhaa saada kiinni.
Vw LT -99 x 2
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Almera -04
MB 210 -99
http://www.huoltis.fi" onclick="window.open(this.href);return false;