Huijari! Varokaa tätä tyyppiä

Kaikki yleinen jutustelu
Post Reply
RaceTeam

Huijari! Varokaa tätä tyyppiä

Post by RaceTeam »

Tämä teksti on lainattu ffb foorumilta missä aloitin jutun tästä huijarista

Kirjoittelee tällä foorumilla: Betray nimimerkillä

"Nonii nyt olen mielestäni tarpeeksi kauan odotellut.

Ostin Oettinger nimimerkillä kirjoittelevalta kaverilta audin/ volkkarin coolerikitin, bypassin ja kartiofiltterin. Tuotteita ei ole näkynyt eikä kuulunut

Tuotteet maksettu 1.9 hänen tililleen.

Tilinumero: 572302-20131267

Puhelinnumero:041-7830825

Saajaksi käski laittaa Apolloff

Nimekseen laittoi vain Jesse

Olen laittanut viestiä muutaman kerran ja vastaukseksi olen saanut että ollut kiirettä töissä ja jotain muuttohommia. 29.9 olen lähettänyt taas viestiä. Ei minkäänlaista vastausta. Puheluihin ei kertaakaan ole vastattu.

Joku viisaampi vois kertoa mikä tyyppi kyseessä.

Huomenna 30.9 menen tekemään rikosilmoituksen.

Jos jollain on jotain kerrottavaa voi myös soittaa mulle puh:040-5736196

Yhteystiedoista tiedossa huomattava palkkio. Ne tiedot ei mene poliisille..."

Tästä kaverista on nyt tehty rikosilmoitus. On huijannut muitakin.
AjH

Post by AjH »

Monella foorumilla, mm DNSF:llä Betray nimellä. Sielläkin vähän jo hälinää näistä sen myyntijutuista ja joku oli selvitellyt yhteyksiä tän Jessen ja naisen välillä, joka myös touhussa jotenkin on mukana.
Jesse on ilmeisesti aiemminkin tehnyt kauppoja jotka on päättyneet ei toivotusti.

Rikosilmoitusta sisään vaan, turha sitä on odotella. Ja jos asia sitten ratkeaa suotuisasti ilman virkavallan apuja niin sen ilmoituksen voi kait peruakkin.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
jabetus

huijari

Post by jabetus »

tilinumerosta näkyy mikä pankki, kaupunki :!: kertoi pankkivirkailija
tuo nimimerkki sanamuoto viitaa venä :twisted: fuuntaa niin kuin sirpi ja moska
Last edited by jabetus on 16.10.2010 12:43, edited 1 time in total.
niksu99

Post by niksu99 »

Tuolla FFP:n puolellahan selvisi jo kaverin osoitekkin, nyt tosin poistettu. Näyttäis että O on aikeissa palauttaa kyhnyt vai pelaako aikaa??

FFP
- make -

VW Passat variant 2.0 96kW 2003
VW TYP-1 1300 1969
Sami Mäkinen
VCF Member

Post by Sami Mäkinen »

mutta jo ihan tuon nimimerkin perusteella ite en lähtis osteleen, eikös tuo suomeksi oo "pettää"
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Pia
VCF Member

Post by Pia »

Huijari

Viimein ees yks saatu kii. Mahtaiskohan tää olla se "Sinisalon" poika...
Uncle Hank Fan Club

VinkuWaunu -06 1.9 TDI Trendline BKC Mikä viheltäen tulee, se vinkuen menee.
ToniVW

Post by ToniVW »

Tässä hyvä esimerkki, ei ikinä mitn ennakkomaksuja tileille, varsinkaan jos ei tunne hlö:tä.
Näitä huijareita riittää niin kauan kun meitä sinisilmäisiäkin.
Liekkis

Post by Liekkis »

Kyllähän näitä riittää joka lähtöön mutta lähinnä harmittaa se kun vie luoton muihin rehellisiin kauppiaisiin (joita nyt suurimmaksi osaksi toivottavasti kaikki ollaan). Suurimman osan tavaroista olen ostanut periaattella "rahat tilille-paketti postiin" ja hyvin on tähän asti toiminut.

Yhdellä kerralla tavara saapui perille mutta kunto ei vastannut luvattua myyntipuhetta :evil: Rikosilmoitusta vaan menemään niin homma etenee.
1.8T Passat variant -99
Pasi Häkli

Post by Pasi Häkli »

Mä oon kans jonkun verran tota nettikauppaa harrastanut ja aina on hyvin toiminut, tietty luottamus täytyy olla molemminpuolista.. Harmi kun tollaset kusettajat tahraa kaupankäyntiä netissä.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
laurik

Re: Huijari! Varokaa tätä tyyppiä

Post by laurik »

HUIJARI JOTA KANNATTAA VAROA!

Kenneth Ekström 041-7767776 FI3716523500262046 Laitila

Kaveri onnistui huijaamaan minulta 50e Volkkarin osista. Osia ei ole kuulunut, eikä Matkahuollon lähetystunnusta. Kuvio menee näin: laitat ostoilmoituksen, kaveri tarjoaa tekstarilla osia ja pyytää tekemään tarjouksen. Heti menee tarjous läpi. (Tässä kohdassa olisi jo heti pitänyt epäillä...) Maksat hätäpäissäsi ja sitten alkaa epäilyttää, kunnes selviää, että puheluihin ei vastaa, vaan laittaa vaan viestiä, että ei pysty vastaamaan, on töissä... Olisikin töissä vai työkseenkö se näitä huijauksia tehtailee... :veryangry

Koskaan ennen en oo mennyt halpaan, mutta nyt oli kiire saada osat ja jouduin petoksen uhriksi. No, tämä kaveri on nyt merkitty mies. OLKAA VAROVAISIA!
Lauri K
jaska75

Post by jaska75 »

Pakko heittää tännekkin, niin korpee tollaset kaverit..

:warning 041- 7848598 HUIJARI

Vastasi ostetaan palstan ilmotukseen ja olin todella lähellä mennä halpaan. Onneksi tuli joku etiäinen, olisko ollu se vanha "jos on liian hyvä ollakseen totta, se ei ole" tunne takaraivossa.. Löytyipä, yllätys yllätys, myös ffp :n ja ocf :n foorumilta jo tunnettuna kaverina.

Pitäkää varanne..
-03 Passat 1.9 TDI 96kW A
Kansan autoilua jo vuodesta 2012.
sisko_01

Post by sisko_01 »

Kannattaa aina olla varovainen jos ostaa jotakin joltain jota ei tunne. Yleensä menen itse ihan paikanpäälle noutamaan tavaroita, niin että näen mitä saaan ja sen jälkeen vasta maksan. Yleensä käteisellä, niin ompahan molemmilla turvallinen olo.
Post Reply