Muutaman kerran viime syksyn aikana on moottori sammunut lämpimänä kun pysähtyy vaikkapa liikennevaloihin. Nyt jouluna tyhjäkäynti katosi kokonaan. Tyhjäkäynti ei ole ollut epätasaista, se vain katosi kokonaan. Mahtaakohan esim. lämpötila-anturin hajoaminen tehdä tällaisen totaalisen tyhjäkäynnin puuttumisen?
Ilmaläppäkotelon kerran vaihdoin 1998 1.4 Poloon, oireet olivat täysin erilaisia. Tyhjäkäynti vaelteli polossa rajusti 500-2500 ja myös ajossa nykimistä.
VW Golf IV 2000 1.4 tyhjäkäynti katosi
Ainakin yhden 1,6 litran moottorin vastaava vika poistui lämpötila-anturin vaihdolla. Se jätti kyllä tien päälle ihan ajossakin jo lopulta.vi8mmasi wrote:Muutaman kerran viime syksyn aikana on moottori sammunut lämpimänä kun pysähtyy vaikkapa liikennevaloihin. Nyt jouluna tyhjäkäynti katosi kokonaan. Tyhjäkäynti ei ole ollut epätasaista, se vain katosi kokonaan. Mahtaakohan esim. lämpötila-anturin hajoaminen tehdä tällaisen totaalisen tyhjäkäynnin puuttumisen?
Ilmaläppäkotelon kerran vaihdoin 1998 1.4 Poloon, oireet olivat täysin erilaisia. Tyhjäkäynti vaelteli polossa rajusti 500-2500 ja myös ajossa nykimistä.
(vw passat 3c 2,0 tdi dsg,highline, Maxboom ProStock 400W Sm1)
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty
(vw g3, Maxboom semiUnl 1500W Sm1) <- myyty