Kaikki tekniikkaan liittyvä
Dalton
Posts: 230 Joined: 11.11.2003 7:51
Location: Toivakka
Post
by Dalton » 23.3.2005 19:34
Eli vinkkejä tarvittais peräkontin verhoilujen purkamiseksi. Verhoiluja pitäis purkaa sen verran että iskunvaimentimiin pääsee käsiksi...
Touareg King Kong, Typ1 -71
jyrki
Posts: 499 Joined: 30.11.2003 20:37
Location: pieksämäki
Post
by jyrki » 23.3.2005 20:56
tarviskos 3b:ssä purkaa verhoilua?? Oliko lokasuojan puolella iskarin kiinnitys??? En nyt kyl muista mut jotenkin jäi sillo sellanen kuva et sen sais irti ilman verhoilun purkamista. ...Saatan olla väärässä.-
Vw Golf Variant VI 1.6 TDI -10
Dalton
Posts: 230 Joined: 11.11.2003 7:51
Location: Toivakka
Post
by Dalton » 23.3.2005 21:04
No en mä kyllä aivan varma tuosta ole, mitenkäs Golfissa?
Touareg King Kong, Typ1 -71
jyrki
Posts: 499 Joined: 30.11.2003 20:37
Location: pieksämäki
Post
by jyrki » 23.3.2005 22:22
golfissa on kaksi pulttia lokarin sisässä ja ne irrottamalla iskarin yläpää on irti!!
Vw Golf Variant VI 1.6 TDI -10
Dalton
Posts: 230 Joined: 11.11.2003 7:51
Location: Toivakka
Post
by Dalton » 24.3.2005 9:28
No perskeles tuohan kuulostaa hyvältä! Täytyypä kurkistaa pyöräkoteloon vähän tarkemmin
Oletin vaan että kiinnitys olisi tuolla verhoilun alla...
Touareg King Kong, Typ1 -71
MH
Posts: 37 Joined: 17.6.2004 12:42
Location: Siilinjärvi
Post
by MH » 24.3.2005 12:35
Tuo pitää varmaan paikkansa, monissa muissakin "konsernin" vehkeissä on samalla tavalla. Omaan A6 vaihdettiin syksyllä iskarit ja takapää oli juuri jyrkin ilmoittamalla tavalla.
Dalton
Posts: 230 Joined: 11.11.2003 7:51
Location: Toivakka
Post
by Dalton » 30.3.2005 22:55
Iskarit sai tosiaan vaihdettua pyöräkotelosta käsin eikä tarvinnut alkaa purkamaan verhoiluja...
Kiitoksia infosta
Touareg King Kong, Typ1 -71