Golf 3 variant 1995 1.8cl asentotunnistimen liitin ongelma

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
zeberdee
Posts: 4
Joined: 4.1.2012 17:53

Golf 3 variant 1995 1.8cl asentotunnistimen liitin ongelma

Post by zeberdee »

Mulla olis sellainen ongelma että auto rupes pari viikkoa sitten kiertämään vain maksimissaan 4500rpm ja hyytyili koko ajan. Nyt ei sitten starttaa ollenkaan, viaksi ilmeni (ilmeisesti) kaasuläpän asentotunnistimessa poikki olleet 3 johtoa.
Liitin on 4 napainen jossa jokainen johto on numeroitu 1-4. 4 paikkaan tulee musta/keltainen johto, ja lopuista ei sitten olekkaan tietoa mihin järjestykseen kuuluvat.
Johtojen värit musta/keltainen, violetti, ruskea ja valko/ruskea.

Mihinköhän järjestykseen piuhat kuuluvat? Liitin sijaitsee konehuoneessa kaasuvaijerin vieressä ruiskun kyljessä kiinni.
Jos kuvaa tai neuvoja sais niin olis hieno homma.
Koneen mallikoodi on ADZ.
zeberdee
Posts: 4
Joined: 4.1.2012 17:53

Post by zeberdee »

Nyt saatiin auto käymään. Käy alakierroksilla kuin unelma, mutta ei kierrä kuin maksimissaan 4000rpm.
Mikä perhana tuota autoa vaivaa?
Avut olis hyviä, tai paalaan kohta tuon auton ihan vaan huvikseni...
PEELO
Posts: 44
Joined: 21.3.2011 17:08
Location: Pohjois-Savo, Maaninka

Post by PEELO »

Samantapaisia ongelmia myös minulla aikanaan... löytyneen hakuun nimimerkillä boliisi ja peelo keskustelua aiheesta.
Omasta tinattiin ko liittimiä kiinni, mutta viat hävisi kokonan vasta kun vaihdoin moottoriin sähköjohdot (helppo homma, koko nippu lähtee muutaman liittimen irrottamalla yhtenä pakettina). Autona oli Golf mk3 vm 1996 cl.
zeberdee
Posts: 4
Joined: 4.1.2012 17:53

Post by zeberdee »

Perkeleen romu! mennee järki. Lambdan vaihoin ja ei mitään eroa entiseen verrattuna. Se johtosarjakin maksaa satoja euroja.
Post Reply