Mistähän mahtaa johtua rattia käännettäessä kuuluva narina/vinkuminen? Kuulostaa kuin se tulisi ratista/ohjausakselin lähistöltä... Kuului jo syksyllä autoa ostettaessa, mutta talvella ääni hävisi. Nyt kelien lämmettyä on alkanut kuulua uudelleen. Silikonisprayta oon koittanut työntää ratin välistä joka paikkaan mutta ei auta asiaan. Mitä nyt netistä oon koittanut lueskella asiasta niin on epäilty että ääni tulee tukivarsista tai ohjausvaihteesta. Tuskin mitään vaarallista mutta vähän ärsyttävää
Itsellä narisee ratti myös, johtuu mulla ainakin kun itse asensin vakkarin, niin viiksi piti vaihtaa ja nämä ratti pylvään suoja muovit menevät vähän niin ja näin paikoilleen niin niitä pitäisi vähän asetella paremmin kohilleen, itsellä narina lakkaa kun työntää näitä ratti pylvään muoveja kohti kojelautaa, mutta ovat inasen jännityksellä jolloin ratti hieroo näitä muoveja tietyssä asennossa....
Jep tuulilasin, mutta hintaa en osaa sanoa, kaskossa on lasiturva jonka omavastuu 150€. Mutta täytyypä hakiessa kysyä. Joensuun Laakkosella siis on vaihdossa.
Minä maksoin tuulilasin vaihdosta 220e töineen kaikkineen itä-helsingissä Rengaslasi nimisessä firmassa.
Ei paha hinta, ei paljon vakuutukset kannata tällä hinnalla ainakaan itselle.
Ja oli muuten ihan listahinta. Ja Pilkingtonin ikkuna on, sävyraidalla luonnollisesti.
Eipä ole selvinnyt... Mitä lämpimämpi keli niin sitä "herkemmin" tuo ääni kuuluu, pakkasilla ei kuulunut mitään. Täytyy taas ottaa asiakseen tutkia tuota