Elikkäs sanokaapas nyt viisaat foorumilaiset järkeviä ehdotuksia vika kohteiksi tuohon minun käyttikseen, kun siinä on kaikkea mahollista ja mahotonta pientä vikaa moottoripuolella. Elikkäs kun ostin auton, niin tuntui suht mukavasti vetävän tuo auto (N.6kk sitten), sen jälkeen tuntui laiskistuvan pikkuhiljaa koko ajan tuo vehje. Nyt sitten laitoin joku kuukaus sitten ahtomittarin tuohon vehkeeseen, ja yllätykseksi huomasin, että ahtoja löytyy sellaiset mukavat 1,4-1,6bar (joka tosin on aika lähellä tehtaan lupaamaa), mutta vetoja ei ole. (vetää kuin 200diisel mese, että sellasta kuminauhan venyttamistä) Nyt sitten tuli laitettua evry tuohon vehkeeseen, ja vedot tuli takaisin

, tai ainakin se "räjähtävä" alavääntö, mutta vieläkin tuntuu, että puutuu välillä ja sitten taas kiihtyy. No nyt sitten yks päivä töistä lähin, niin olin ihan, että mitä vi**ua ahdot meni tappiin 2bar, parin pikku kiihytyksen verran ja sitten palas normaaliksi. Nyt tekee siis aina "kylmänä"n. 10-40s ajan sitä että ahtaa ihan sikana, ja palaa sitten normaaliksi. Auto meni ennen evryn asennusta hyvin leimalta läpi, ei vikakoodeja, eikä vag-comilla ajotilanne testissä löytynyt mitään vikaa mistään, vääntö oli silloin vag-comin mukaan 338nm. Sitten evryn asennuksen jälkeen, tehtiin samat, ei vikaa ja vääntö 342nm 154hv, evryssä 148ohm vastus. Turbon kara liikkuu normaalisti, ja alipaine vuotoja on tutkittu, ahtoputket ok, ei syö öljyä, yms. Ainut mikä löytyi, niin on, että tandempumpun kyljessä oleva alipaine letkun liitos heiluu. liekkö sitten mahollista, että siitä vuotaa? Ja huomio kiinnittyi, myös tuohon evryn tuomaan väännön lisäykseen 4nm
