Onko joku pistänyt ostoskasseille koukkuja takalukkuun?
Ideoita?
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/A ... kpl-39206/
vai
http://www.slamit.net/product/4940/vag-kassikoukku-pari
Kassikoukut Varianttiin?
Kassikoukut Varianttiin?
EX Vw Passat 3BG Variant 1.8t (AWT) Trendline -01 2011-2016
- Pasi Häkli
Re: Kassikoukut Varianttiin?
Mulla oli passatissa jotkut ei-alkuperäiset kassikoukut takaluukussa, ja touranissa nyt ei ollut niin olihan ne pakko siihen ostaa. Eli nyt on nuo samat mitä slamit myy. Niissä pysyy tavarat hyvin, ovat tarpeeksi isot jne.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
Mites pasin ex passatissa oli toteutettu nuo koukut? Jotkut saman tyyliset kuin nuo bilteman vai verhoiluun porattavat? Muistatko mistä ostit?
Ja jos jollain on vinkkejä, otetaan niitä vastaan
Kai nuo slammitin "ankkurit" saisi esim. takapenkkin takaosaan, mutta ei mielellään reittäisi verhoiluja ellei ole oikeasti toimiva.
Ja jos jollain on vinkkejä, otetaan niitä vastaan

Kai nuo slammitin "ankkurit" saisi esim. takapenkkin takaosaan, mutta ei mielellään reittäisi verhoiluja ellei ole oikeasti toimiva.
Noita Slamitin koukkuja vastaavia olen itse käyttänyt useammassa autossa. Välillä niitä on saanut Kiinasta kolme tuohon hintaan mitä Slamit haluaa niistä yhdestä.
Ovat kestäviä ja ne saa kunnolla kiinni useampaan paikkaan. Tosin joissain tilanteissa pitää ruuvit vaihtaa järeempiin ja reikiä tottakai joutuu tekemään.
Ovat kestäviä ja ne saa kunnolla kiinni useampaan paikkaan. Tosin joissain tilanteissa pitää ruuvit vaihtaa järeempiin ja reikiä tottakai joutuu tekemään.
VW Sharan -12 4Motion 2.0l TDI BlueMotion Highline
Ei niissä reikien teossa mitään pahaa ole jos vain saisi ne johonkin järkevään kohtaan.
muistaako mla mistä löysi koukut? Ebay?
muistaako mla mistä löysi koukut? Ebay?
eBaystä noita tilasin aikoinaan.
Tuossa yksi esimerkki mikä tuli nopealla haulla vastaan.
Muitakin varmaan löytyy. Vähän ovat nostaneet hintaa viime tilauksesta - enää ei saa ihan kolmea Suomen hinnoilla
Tuossa yksi esimerkki mikä tuli nopealla haulla vastaan.
Muitakin varmaan löytyy. Vähän ovat nostaneet hintaa viime tilauksesta - enää ei saa ihan kolmea Suomen hinnoilla

VW Sharan -12 4Motion 2.0l TDI BlueMotion Highline
^ Kiitos!
Vielä jäi mietityttämään millaiset pasilla oli muinoin?
Saman tyyliset? Mihin koukut oli laitettu passatissa?
Vielä jäi mietityttämään millaiset pasilla oli muinoin?
Saman tyyliset? Mihin koukut oli laitettu passatissa?
- Pasi Häkli
Ite maksoin noista koukuista kympin kappale merkkiliikkeen tiskiltä(saan alennukset). Siis noista samoista mitä slamit myy. Ja nyt ovat ruuvattuna touranin takasivuverhoiluun. Hyvät koukut, ovat isot joten mahtuu useampikin kauppakassi.
Passatissa mulla oli ihan vaan jotkut pienet kromatut koukut lukitusklipsulla, mitkä oli ruuvattu takasivuverhoiluun kiinni. Itse en välttämättä ihan just sellasia olis laittanut, olivat aika pienet kauppakasseille. Kuvaa niistä ei valitettavasti ole. Ne olivat siis jo autossa kun sen ostin.
Passatissa mulla oli ihan vaan jotkut pienet kromatut koukut lukitusklipsulla, mitkä oli ruuvattu takasivuverhoiluun kiinni. Itse en välttämättä ihan just sellasia olis laittanut, olivat aika pienet kauppakasseille. Kuvaa niistä ei valitettavasti ole. Ne olivat siis jo autossa kun sen ostin.
Uncle Hank Fan Club
VW Touran 2.0TDI 2007
VW Touran 2.0TDI 2007
Kiitos kaikille vastauksista. Eiköhän näillä koukuilla mitä ebay tarjoaa saada kassit pysymään paikoillaan.
Eilen etsin hyvää paikkaa koukuille ja todennäköisesti laitan ne "rullaverhon" alle verhoiluun kiinni.
Eilen etsin hyvää paikkaa koukuille ja todennäköisesti laitan ne "rullaverhon" alle verhoiluun kiinni.