Hyvin todennäköisesti on.Sami Jalonen wrote:Onko 150tkm ajetut iskarit katkaistuilla jousilla parempi kun Jomi?
Mieti, mulla on nyt 150tkm ajettu KW:n alusta ja rälläkällä katkaistut jouset. Varmasti parempi ku JOM:i

Hyvin todennäköisesti on.Sami Jalonen wrote:Onko 150tkm ajetut iskarit katkaistuilla jousilla parempi kun Jomi?
Toinen kerros hemmeriteä vedetty.. Nyt alkoi helpoin osa, odottelu.Monkelo wrote:Huomen aamulla voisi käydä tuon irrotettavankoukun putsaamassa, vetäistä uudet maalit pintaan ja vaihtaa se pistoke uuteen. Aika hyvin kuitenkin säilynyt maalipinta alkuperäisessä kovilissa..
EIH!osoners wrote:Täytyy tilata kimpassa sit vaikka jouluksi Pialle tollaset liivit pasuunaan, jos kerta tykkäät niistä niin hirviästi.
Jep. Piti muutenkin ottaa se heti aluksi pois että sain ajettua auton korokkeelle jotta sain tunkin auton alle. Olkoon nyt poissa sen aikaa että saan auton takas alas.Juhizz wrote:Pelaat varman päälle ja otit jopa puskurin lipan irti?
Laita kuva tonne uuteen topikkiin.Basu wrote:Ostin toisen kakkiksen...
Onnittelut, nyt meillä molemmilla on kaksi kakkosta... tai no mulla tavallaan kolomeBasu wrote:Ostin toisen kakkiksen...
No joo, mun pervo pointti meni ohiSami Mäkinen wrote:Onnittelut, nyt meillä molemmilla on kaksi kakkosta... tai no mulla tavallaan kolomeBasu wrote:Ostin toisen kakkiksen...
Basu wrote:Ostin toisen kakkiksen...
Se hopeinen millä tultiin kaverin kanssa vastaan silloin lauantaina, on tosiaan kaverin. Itsellä on tosiaan punainen ja nyt sit tumman sininen... Eiköhän sitä Porvoossa tule ainakin pyörähdettyä.Samii- wrote:Oli siisti se jetta jolla tulit vastaa koivukylässä, meinaatko tulla porvooseen viikonloppuna?
Sami Jalonen wrote:No joo, mun pervo pointti meni ohiSami Mäkinen wrote:Onnittelut, nyt meillä molemmilla on kaksi kakkosta... tai no mulla tavallaan kolomeBasu wrote:Ostin toisen kakkiksen...
Siitä sit vaan tehtailemaan muksujaZeerios wrote:no huhhu... mäki haluun noin pitkiä lomia. Itellä vika viikko menos
ei siihen mitään lomia tarvita....pari minuuttia ja oma osuus on hoidettu...Pasi Häkli wrote:Siitä sit vaan tehtailemaan muksujaZeerios wrote:no huhhu... mäki haluun noin pitkiä lomia. Itellä vika viikko menos
Täh! meneeks sulla siihen noin kauanPetri M wrote:ei siihen mitään lomia tarvita....pari minuuttia ja oma osuus on hoidettu...Pasi Häkli wrote:Siitä sit vaan tehtailemaan muksujaZeerios wrote:no huhhu... mäki haluun noin pitkiä lomia. Itellä vika viikko menos
Reps!!Sami Mäkinen wrote:
Täh! meneeks sulla siihen noin kauan![]()
Ensin hierot kromipinnan karhunkielellä mattapintaiseksi, muuten ei taatusti pysy. Nimimerkillä paskalaatuisen kromimaskin muutaman kerran maalasin.Samii- wrote:Kertokaas miten kannattaa maalaa cromin päälle? Pitäs merkit maalaa mustiksi ja maskin ritilät. Dip maali oli loppu kun kyselin.
Pasi Häkli wrote:Ensin hierot kromipinnan karhunkielellä mattapintaiseksi, muuten ei taatusti pysy. Nimimerkillä paskalaatuisen kromimaskin muutaman kerran maalasin.Samii- wrote:Kertokaas miten kannattaa maalaa cromin päälle? Pitäs merkit maalaa mustiksi ja maskin ritilät. Dip maali oli loppu kun kyselin.
Ei munkaan mielestä.Juhizz wrote:Ei kromia saa maalata