Kirjoitan nyt uuden ketjun koska en löytänyt pienellä etsinnällä sopivaa (Anteeksi)...
Ostin kaksi viikoa sitten VW Golfin 2005 1.6 , 140000kmJa nyt auto on nejättä kertaa menossa huoltoon. Tänään vaihdettiin autosta EGR-Venttiili ja 60 km ajon jälkeen vikakoodia puski jälleen. No huomenna auto menee taas pajalle...
Autoon on vaihdettu kaasuläppäkotelo, egr-venttiili ja ennen venttiilin vaihtoa jokin siihen liittyvä suodatin tms.
Eräs "Spesialisti" meinasi että vikana tällä kertaa ( toivottavasti myös viimeistä ) olisi EGR-Venttiilin jokin putki joka olisi rikki,irti tai likainen...
Kaipailisin mahdollisia samankaltaisia kokemuksia...
Help Help
Re: Help Help
Mikä oli vikakoodi?
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Re: Help Help
Tämän päiväistä vika koodia en vielä ole saanut selville, koska pääsen huoltamolle vasta huomenna 15.00 jälkeen...
osoners wrote:Mikä oli vikakoodi?
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
I <3 Haters
Re: Help Help
Nyt alkaa jo ..tuttaa...
EGR:ää herjasi toistamiseen vaikka eilen vaihdettiin osa uuteen. No nyt on eri pajalla (autokaupan laskuun) jossa toivottavasti volkkari harrastaja saa sen kuntoon.
Meinasi egr:n putkea, tai että on asennettu väärin / tiivisteet on väärinpäin tai joku ...anturi ? Olisko ollu jokin kolmikirjaiminen..
EGR:ää herjasi toistamiseen vaikka eilen vaihdettiin osa uuteen. No nyt on eri pajalla (autokaupan laskuun) jossa toivottavasti volkkari harrastaja saa sen kuntoon.
Meinasi egr:n putkea, tai että on asennettu väärin / tiivisteet on väärinpäin tai joku ...anturi ? Olisko ollu jokin kolmikirjaiminen..
I <3 Haters
Re: Help Help
Nyt ei viitsi enää kun nauraa...
Alkaa ahdistaa, kyse kuitenki 10000. Autokauppa tosin tähän mennessä maksanut kaikki huollot ja osat ja ilmoitti maksavansa edelleen. " Me tehdään sulle ehjä auto " oli meininki.
Autoon vaihdettu: Kaasuläppäkotelo, EGR-Venttiili, MAP-Anturi.
Edelleen vikavalo palaa. Korjaamolta kerrottiin jotakin tähän suuntaan: imuilman paine pitäisi olla 400 milli baria mutta on jostakin syystä yli 800... Äijä meinasi että ei muuta kuin kansi auki ja venttiilihommiin.
Kaverilla oli ihan samanlaiset oireet audissa ja lopulta löytyi reikä imusarjasta..
Alkaa ahdistaa, kyse kuitenki 10000. Autokauppa tosin tähän mennessä maksanut kaikki huollot ja osat ja ilmoitti maksavansa edelleen. " Me tehdään sulle ehjä auto " oli meininki.
Autoon vaihdettu: Kaasuläppäkotelo, EGR-Venttiili, MAP-Anturi.
Edelleen vikavalo palaa. Korjaamolta kerrottiin jotakin tähän suuntaan: imuilman paine pitäisi olla 400 milli baria mutta on jostakin syystä yli 800... Äijä meinasi että ei muuta kuin kansi auki ja venttiilihommiin.
Kaverilla oli ihan samanlaiset oireet audissa ja lopulta löytyi reikä imusarjasta..
I <3 Haters
Re: Help Help
Noniin... Nyt alkaa Gölöffi oleen kunnossa.. Oli VW Center Airportilla huollossa.. Huollossa vaihdettiin jopa moottorin ohjanyksikkö mutta vikaa ei löytynyt.. Testauslista oli melkosen pitkä. Mutta lopulta vaihdettiin jo kertalleen vaihdettu kaasulläppä -> ei vaikutusta. Vaihdettiin jo kertaalleen vaihdettu EGR-Venttiili -> vikakoodi nollaantui ja auto toiminut moitteettomasti 600 - 800km. Aikaisemmin huoltojen jälkeen ei päässyt kuin alle 100km.
Autoliikkeelle isoo kiitosta ystävällisestä palvelusta, koska maksoivat huoltoja 1500€ - 2000€ Ja tarjosivat aina laina-auton käyttööni omista myyntiautoistaan.
Autoliikkeelle isoo kiitosta ystävällisestä palvelusta, koska maksoivat huoltoja 1500€ - 2000€ Ja tarjosivat aina laina-auton käyttööni omista myyntiautoistaan.
I <3 Haters
Re: Help Help
Ajattelin lyyä pv.valot keulille - niin onko kannattavempaa lyyä valokatkasimen nolla asentoon ja poikkasta valoautomatiikka? Vai pitääkö mun ostaa pv.valojen oma sarja sis. releen ja pari metrii piuhaa?
Golf IV 1.6 - nuhapumppu