Sopiva kuvakoko on yleisesti foorumeilla käytetty 640x480px joten yrittäkää pitää kuvat max. 640px leveinä.
Yli 700px leveä kuva leikkautuu automaattisesti kuvan oikeasta reunasta.
T:Ylläpito

Foorumipohja ei salli foorumin levitä sivuttain, joten sen takia kuvat leikkautuu noin. Mitä nyt äkkiseltään mittailin ni kuvan maksimileveys on n.700 pikseliä. Eli pienentäkää kuvat (yleiseen foorumi)kokoon 640x480px niin kuvat näkyvät oikeen.Antti Hartikainen wrote: PS. kuvat rajautuu jostain syystä aivan perseelleen...
Poistan ton mun alunperin kirjoittaman niin ei ole sitten tuplasti noi ohjeet siellä ekassa postauksessa.osoners wrote:Halusin aloittaa tälläisen topikin koska itseäni kiinnostaa minkälaisilla autoilla muut forumilaiset ajavat. Eli jokaiseen postaukseen kuva omasta autosta. Ei linkkejä vaan kuvia tai thumbnaileja. Jos laittaa kuvia suoraan niin suosittelen pienentämään kuvan leveyttä 700px kokoiseksi jolloin koko kuva näkyy sivulla. Toivottavasti tämä ottaa tuulta alleen.
BBS LM-replicat 20" koossa 245/35 kumeilla.JL wrote:^Mitkäs pyörät tossa mitsussa oikeen on? Komian näkönen!
Lipat tulee kyllä talvella kunnon kiiltoon, mahdollisesti takavanteet eteen ja taakse uuret lipat. Toimis kyllä oikeesti punasilla..osoners wrote:Noi jiiällän vanteet olis kyl tosi kivat punasilla keskiöllä ja tosi kiitävillä lipoilla.
Onko kolvissa 5x112 jako?osoners wrote:Mä myyn sulle jl noi mun lämäri replikat tosi edullisesti ensi kesäksi tohon mustaan pasuunaan. Sit vähän madallusta niin on ihan kiva.