

Henkilökohtaisesti täytyy sanoa että mitä enemmän mä tota kuvaa katon niin sitä paremmalta se näyttää. Ja autokuume kasvaa...
Teillähän on halpaa ku saippua toi bensa.... Meillä absilla vieläki 1,781€/l 98JL wrote:HahSami Jalonen wrote:JL wrote:Ja ei siihen niin paljon tarvi ku vähän lääniä ja 200e kakkiksia rivi, enemmän sulla menee Passattin bensaan rahaaMut hei tänään oli abc:llä 1.59€/l 98
Eikä oo kauaa kun oli 1.80e korvissa.
^^Joo julkase vaan.
http://slamit.net/product/5725/rieger-p ... g-etuhelma" onclick="window.open(this.href);return false;Sami Jalonen wrote:Mikä tää etulippa on?
Omassa moottorin panssarissa lukee A6 ja vaihteiston panssarissa A4. Heittämällä menivät paikoilleen.ibel wrote:Lähinnä ihmetyttää et minkätakia ei BDH koneelle oo Volkkarii mut A4:seen sekä A6:seen on..?? O_o
Iskä tilas par vuotta sitte omaa A6:seen pohjapanssarin ni siin tuli molemmat panssarit samassa paketissa.. mut joo nii mäkii mietin et mite montaa erilaista niitä sitte on tehty..??AjH wrote:Ei mulla ainakaan ollu kun moottorinsuoja paketissa, vaihteistolle olis erirahalla saanu, omassa paketissaan.
Paljon pitää nelikon lootan erota ulkomuodoltaan etuvetosesta ettei se lämyskä lootan alle sovi. Ainakin mitä sitä paperikuvassa ihmettelin. Lähes suora pellin käikäle parilla reiällä.
Koy Sheriff vai mikä se olikaan merkiltään.
Halvemmaksihan se tulee, kun samassa paketissa pistää.ibel wrote:Iskä tilas par vuotta sitte omaa A6:seen pohjapanssarin ni siin tuli molemmat panssarit samassa paketissa.. mut joo nii mäkii mietin et mite montaa erilaista niitä sitte on tehty..??
Mistä tilasit panssarin??Itsellekin tilattiin passatin koodien mukaan, mutta yllä mainitut osat sieltä tuli ja vieläpä samassa paketissa.
Tossa lainaus netistä. Selittää aika hyvin tän taudin.Pia wrote:^anteeks mikä??
Nyt täytyy sanoa, että joutuu jumittaa noita punasella keskiöllä olevia kiekkoja valkoisessa autossa!osoners wrote:Tyydyin nyt kuitenkin ensin photoshoppaamaan ton idean ennen kauppoja.Tässä tulos.
Vie tässä kehä III pyörityksessä sellasen 10-11 L/100km (man. vaihteisto). Muuten on kyllä mukava peli ajella, eikä tartte heti jalkoihin jäädä. Joskaan ei todella ole mikään rakettikaan. Talvella todella mahtava Torsenin ansiosta ja lämminkin on.JL wrote:Millanenkohan vehje tollanen 2.8 v6 4motion pasuuna mahtaa olla? Soppa varmasti maistuu ehkä vähän enempi mutta muuten..
Mulla oli tollanen ja vielä tiptronicilla varustettuna. Ei ollut kauaa varaa ajella, 12l sadalla oli pienin kulutus mihin tolla pääsin. Laiskaksikin tuota uskaltaisin väittää, kun tuntui että entisellä lastutetulla tdi golfilla olisi tuolle pärjännyt.. Lopuksi tiptröniks alkoi temppuilemaan ja hukkasin auton äkkiä pois. Tuosta on nyt pari vuotta ja kyseinen menopeli näyttää olevan muuten tällä hetkellä myynnissä taasJL wrote:Millanenkohan vehje tollanen 2.8 v6 4motion pasuuna mahtaa olla? Soppa varmasti maistuu ehkä vähän enempi mutta muuten..
osoners wrote:Winukka 8 teki tänään ekaa kertaa reilut. Käynnistin koneen uudelleen ihan vaan huvin vuoksi (yleensä kone koko ajan päällä). Eipä lähtenyt enään käyntiin. Kattelin komentokehotteella että oli jostain syystä poistanut koko asennuksen levyltä. Et kivat sille. No mut nyt on koko paska (ja ohjelmat) uudelleen asennettu ja taas toimii.Otin samantien levykuvan ulkoselle että jos/kun tämä käy uudestaan, niin ei tarvi kuin ajaa image sisään. Terkkui siis vaan Microsoftille taas että (En viitti kiroilla).
Jos olet työntämässä sitä sun varianttias vaihdossa johonkin niin ilmoita mulle paljon siitä hyvitetään niin katotaan pystynkö tarjoamaan saman. OK?JL wrote:Millanenkohan vehje tollanen 2.8 v6 4motion pasuuna mahtaa olla? Soppa varmasti maistuu ehkä vähän enempi mutta muuten..
Saat nauraa.Pia wrote:osoners wrote:Winukka 8 teki tänään ekaa kertaa reilut. Käynnistin koneen uudelleen ihan vaan huvin vuoksi (yleensä kone koko ajan päällä). Eipä lähtenyt enään käyntiin. Kattelin komentokehotteella että oli jostain syystä poistanut koko asennuksen levyltä. Et kivat sille. No mut nyt on koko paska (ja ohjelmat) uudelleen asennettu ja taas toimii.Otin samantien levykuvan ulkoselle että jos/kun tämä käy uudestaan, niin ei tarvi kuin ajaa image sisään. Terkkui siis vaan Microsoftille taas että (En viitti kiroilla).
Ei sais nauraa, sori!
Täysin samaa mieltä. 1.8T on paljon järkevämpi vaihtoehto. Softalla varustettuna jopa ripeämpi kuin V6.HuG0 wrote:Mulla oli tollanen ja vielä tiptronicilla varustettuna. Ei ollut kauaa varaa ajella, 12l sadalla oli pienin kulutus mihin tolla pääsin. Laiskaksikin tuota uskaltaisin väittää, kun tuntui että entisellä lastutetulla tdi golfilla olisi tuolle pärjännyt.. Lopuksi tiptröniks alkoi temppuilemaan ja hukkasin auton äkkiä pois. Tuosta on nyt pari vuotta ja kyseinen menopeli näyttää olevan muuten tällä hetkellä myynnissä taasJL wrote:Millanenkohan vehje tollanen 2.8 v6 4motion pasuuna mahtaa olla? Soppa varmasti maistuu ehkä vähän enempi mutta muuten..