Passatin kytkin ?!
-
Passatin kytkin ?!
06.2004 Passat ja ottaa todellakin aivoon tuo kytkimen pitkä liike ja irroittaminen ylhäältä. Kytkintä ei tarvitse painaa kun puoleen väliin vaihteita vaihtaessa, miksi ihmeessä polkimen liikerata on tehty niin pitkäksi. Onko mitään keinoa saada se järkevämmäksi, kaikissa passateissa näyttää olevan sama juttu. Muija keittelee kahvit useasti juuri tuon kytkimen takia 

-Jussi-
Re: Passatin kytkin ?!
Se vaan on sellainen. Kyllä siihen tottuu ajan kanssa. Itse jopa pidän sen jouhevuudesta. Nykyään jos joutuu ajamaan autolla jossa kytkin ottaa jo lattiasta nostettaessa niin alkaa heti ärsyttämään..
Olen täysin samaa mieltä, se on todella ärsyttävää jos vetopiste on suunilleen sentin verran lattiasta. Esim Kia Sorentossa on näin, sitä ajaessa keittää kiinniJuhizz wrote:Se vaan on sellainen. Kyllä siihen tottuu ajan kanssa. Itse jopa pidän sen jouhevuudesta. Nykyään jos joutuu ajamaan autolla jossa kytkin ottaa jo lattiasta nostettaessa niin alkaa heti ärsyttämään..

-
Mulla on ihmeen jäykkä toi kytkin ja ottaa tosi ylhäällä, tuo jo pientä vaikeutta ajoon.
Sitten oon huomannu oudon nytkäyksen sen jälkeen kun kaasu on käynyt nollissa ja veto menee taas päälle, tajuskohan ketään mitä tarkoitin?
Sitten oon huomannu oudon nytkäyksen sen jälkeen kun kaasu on käynyt nollissa ja veto menee taas päälle, tajuskohan ketään mitä tarkoitin?

Passat -04 Limousine 96kw Trendline