Passat 1.8T automaatti kulutus?

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
hankkija

Passat 1.8T automaatti kulutus?

Post by hankkija »

Terve! Autona siis passatti 1.8T automaatti koneella. Auto on 1998 vuosimallia. Millaisia kulutuksia teillä on saman automallin kanssa? Minulla keskimääräinen kulutus näyttää 10l/100km maantie ajossakin, ja minusta se on aika paljon. Vikakoodin lukija oli sitä mieltä että autossa ei ole mitään vikana (lambda anturit), mutta voiko ne olla rikki vaikka vikakoodin lukija ei niin sano? Välillä nimittäin tuoksuu bensakin hieman auton ympärillä.
AjH

Re: Passat 1.8T automaatti kulutus?

Post by AjH »

Niin tai voisko sitä bensaa vuotaa jostain letkusta tai liitoksesta jos auton ulkopuolella käryää?
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
kendall

Post by kendall »

Mulla menee talvirenkailla ja automaatilla maatiellä n.7-8L/100km :roll: kaupungissa taas riippuu ihan tennarista,emäntä ajaa alle 10L mulla siinä nurkilla 11L nää on auton mittarista katottu....ja autona 1.8t automaatti passat vm-99....kait se on ihan ok :roll:
AjH

Post by AjH »

Mä pääsen manuaalilla noihin lukemiin että ihan jees mun mielestä. Mut toi 10l maantiellä on jo vähän turhan paljon.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT

MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Zeerios

Post by Zeerios »

Itellä menee kaposilla talvirenkailla parhaimmillaa 6l/100 maantiellä 80-90kmh. Ku läskeillä kesärenkailla menee 8l ja motarilla 10l. Nastoilla pääsee motarillaki 120kmh alle 10l/100. renkaiden kulmat vaikuttaa aikapaljo tähänki. itellä on vähän liikaa aurauskulmaa ainakin takana joka vaikuttaa kesärenkailla ajettaessa aikapaljo ja renkaatki kuluu "erikoisesti". :roll:
-00 Passat Variant 1.8T
hankkija

Post by hankkija »

Joo enpä tiedä mistä tuo bensan katku on tullut, ei se ole tuoksunut enää. Ajelin tuossa maantiellä ja kulutus oli jotain 8l/100 luokkaa. Pitääpä katella tuo suodatin miltä se näyttää. Etupääkin rupesi kolisemaan että eiköhän tässä ole tukivarsienvaihto operaatio edessä :)
Post Reply