1,9 tdi 2002 Tärisee ja tehot hyytyy
1,9 tdi 2002 Tärisee ja tehot hyytyy
Mistä voisi johtua. Muutaman kerran tehnyt nyt viikon sisällä. Pihasta lähtiessä auto kulkee normaalisti, mutta muutaman kilometrin ajon jälkeen syttyy esp-varoitusvalo ja auto alkaa tärisemään, mutta kulkee silti suoraan. Joutuu painamaan lisää kaasua, että vauhdit pysyisi. Tyhjäkäynnillä auto toimii normaalisti. Moottorin lämpötila ei pahemmin noussut pohjilta.
Re: 1,9 tdi 2002 Tärisee ja tehot hyytyy
Ja oliko vikakoodit otettu?
EX Vw Passat 3BG Variant 1.8t (AWT) Trendline -01 2011-2016
Re: 1,9 tdi 2002 Tärisee ja tehot hyytyy
Vikakoodeja ei ole luettu. Onko suosituksia edullisesta vikakoodin lukijasta?
Re: 1,9 tdi 2002 Tärisee ja tehot hyytyy
Hongkongin laite crx-t-40 ei ainakaan vikakoodeja löytänyt. Nyt luistoneston merkkivalo syttyy heti käynnistäessä ja on pienimuotosta tärinää. Kulutus on kasvanut suuresti. Joku siellä ottaa vastaan kun päästää moottorijarrutukselle, niin vauhti hidastuu huomattavasti nopeammin kuin normaalisti.
Re: 1,9 tdi 2002 Tärisee ja tehot hyytyy
pistäkää tarkemmin autojenne tiedot varsinkin kun haette vikaa
onko esim pumppusuutin vai tavallinen ruiskupumppu
todennäköisesti sulla on pumppusuutin iän perusteella, riippuu autosta
kilometrit ? mikä auto ?
äkkiä arvaisin jos on pumppusuutin motti niin tota suutinjohtosarja vikaa
onko esim pumppusuutin vai tavallinen ruiskupumppu
todennäköisesti sulla on pumppusuutin iän perusteella, riippuu autosta
kilometrit ? mikä auto ?
äkkiä arvaisin jos on pumppusuutin motti niin tota suutinjohtosarja vikaa
passat 03 1,9tdi 74kw variant trendline
audi tt 02 1,8t quattro 225hv s-line
ex passat 04 1,9tdi 96kw variant 4motion trendline
ex honda hr-v 02 1,6 v-tec
ex passat 00 1,9tdi 85kw variant comford
ex passat 96 1,9tdi 66kw variant
audi tt 02 1,8t quattro 225hv s-line
ex passat 04 1,9tdi 96kw variant 4motion trendline
ex honda hr-v 02 1,6 v-tec
ex passat 00 1,9tdi 85kw variant comford
ex passat 96 1,9tdi 66kw variant
Re: 1,9 tdi 2002 Tärisee ja tehot hyytyy
Nyt sain jonkinlaisen piuhan kiinni autoon, joka tuotti vika koodeja.
mm: 8265/P1857/006231 - Load Signal: Error Message
18074/P1666 - Valve for Pump - Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction, p1855 ??, 01039 coolant tempeture sensor, mistä löytyy, täytyy varmaan vaihtaa.
2x 01336 - Opened Due to Crash Signal, ei 5-vuoteen ole tapahtunut kolaria, en tiedä aikaisemmasta, mutta eikö sitä nollata marmorilla, vai jääkö sinne aina taustatiedoksi?.
01330 ?? 00476?? ABS fronttiakin varoitteli, mutta hömöyttäni painoin clear nappia ennen kuin olisi pitänyt
Ross techin lite testasin, en ole koskaan ennen vetänyt piuhaa aikaisemmin kiinni, joten anteeksi tietämättömyyteni.
Auto on tosiaan passa 1,9 tdi 3bg ajettu 311 000km, pumppusuutin.
mm: 8265/P1857/006231 - Load Signal: Error Message
18074/P1666 - Valve for Pump - Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction, p1855 ??, 01039 coolant tempeture sensor, mistä löytyy, täytyy varmaan vaihtaa.
2x 01336 - Opened Due to Crash Signal, ei 5-vuoteen ole tapahtunut kolaria, en tiedä aikaisemmasta, mutta eikö sitä nollata marmorilla, vai jääkö sinne aina taustatiedoksi?.
01330 ?? 00476?? ABS fronttiakin varoitteli, mutta hömöyttäni painoin clear nappia ennen kuin olisi pitänyt
Ross techin lite testasin, en ole koskaan ennen vetänyt piuhaa aikaisemmin kiinni, joten anteeksi tietämättömyyteni.
Auto on tosiaan passa 1,9 tdi 3bg ajettu 311 000km, pumppusuutin.