Vento vaihtoi omistajaa niin oli pakko ostaa uus käyttis.

Elikkä tuli noin reilu viikko sitten ostettua Golf, joka on päällisin puolin suhteellisen hyvässä kunnossa.
Autolla ajettu 190tkm ja on vuosimallia 1997. Kahdella naisella ollut mua ennen, sisusta lähestulkoon uuden veroinen.
Volkkari tuli siis täysin vakiokuntoisena mulle.

Kaaret oli hiukan huonossa kunnossa kun niitä on joskus paikkailtu ja maalipinta oli ihan karhea kaarien kohdalta, mutta kävin kaikki kaaret myllyllä läpi. Ihan ok niistä tuli.
Ennen

Jälkeen

Sitten lähti pesurit puskurista.

Vedin ton puskurin ylälistan ihan vaan struktuurilla mustaksi, paremman näkönenkin imo niin.

Kuskin puolen etulokari oli aivan mattapintainen, kun vähän aurinko vissiin poltellut.

Sekin käytiin myllyllä läpi. Kai siitä hiukan parempi tuli.

Kuvaa sisustasta.

Nyttemmin penkit vaihtuneet VR6 golffin recarot. Niistä ei ole kuvaa vielä.
Sit tuli postista Ta tekniksin coilit, kierteet tietty pohjaan ilman mitään suurempia mietiskelyjä. Alaspäin sitä on vielä saatava.

Ja kävin tutulta hakemassa toisen venton purkuautoksi, siitä on otettu jo ohjaustehostimen pumppu golffiin. Pitäis hiukan jotain keulanvaihto touhuja joskus järjestää kun sais aikaseksi joskus edes jotain.

Itse golffi näytti niin orvolta joten kävin kipasemassa väliaikaseksi kaverilta vähän leveempää peltiä pyörimään alle.

Onhan ne liian pienet mutta paremmat kuin vakio vanteet.

Ohan tässä vielä paljon tekemistä ennen kun on siinä kunnossa jossa haluaisin.
-Alaspäin
-Ventokeula
-Vanteet
-Kokopunaset takavalot
-Jenkkiparkit
-Takapuskurin yläosa mustaksi
yms yms.
Toivottavasti ei häiritte nämä muutamat kuvat.
Topsu kiittää ja kuittaa.