osoners wrote:Tuli eilen huudettua puolvahingossa ebayssä 5x1.5m rulla mattamustaa teippiä 28 punnalla. On oikeen "bubble free" ja kaikkee. Jaahas... mitäköhän sillä oikeen teippailis.
Tuli huudettuu vielä 15m samaa teippiä, joten nyt varmaan on pakko aloittaa Jalosen kanssa harjoittelee sitä teippaamista johonkin. Pitäisköhän sitä ottaa vielä 5m lisää ihan vaan varmuuden vuoksi...
Kaarimankeli lainaksi? Nouto Veikkolasta. Viestiä yv:llä jos tarvetta.
Lähti hyvään kotiin. Kaveri oli vastapäisessä leirissä viime bugruneissa. Joten oltiin jo tavattu aikasemmin. Auton luovutus tosin vasta keskiviikkona.
Laitoin sulle JL muuten yv:tä niistä vanteista.
Mitäs nyt? Eikö kaksi volkkaria riitä? Kovaa ajoa vaan niille. Vitoseen tulossa aika erilainen kesäluukki mitä viime kesänä. Siitä sitten lisää keväällä. Ja nelosellehan ei tehdä mitään, vai miten se meni.
osoners wrote:^Eikös joku täältä juuri sellasen ostanut passattiin? Samii- tai joku?
Niin taisikin olla...?
osoners wrote:Syncro = SOLD
Nonni.. Se niistä ratapäivistä...
Mitäs nyt sit?
Juu mulla on ja oon ollu tyytyväinen kun ei ole mikään kivireki vaikka on matala talvellakin 330mm niin tuntuu kyyti pehmeältä, saa niin alas että menee kaarien sisää takaaltakin jos on tarvis. Ainut mikä tuossa huolettaa on se että säätömutterin lukitus on samanlainen kuin kw:sa eli 3mm kuusiokololla kiristettävä ruuvilla lukitaan ja talvella täytyy paskalla tuo ruuvin kolo?
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
VW Passat 3C Variant 1.9TDi-Audi a4 b5 avant quattro
Ok. Hyvä kuulla. Sehän on sitten harkinnan arvoinen sarja.
Mun mielestä se ruuvi on vähän hätävarjelun liioittelua.. Eli ei huoleta sen puolesta
Tai voihan siihen jonkun suojateipin/tulpan tms vetästä päälle jos haluaa niiden toimivan..?
^18":set noi on. Renkaat 225/35.
Madallusta edessä niin paljon ku pystyy noilla paksuilla vetareilla laittamaan, takana säätörenkaat pohjassa. En nyt suoriltaan muista mittoja kaaresta napaan.
Tai pystyyshän tota keulaa tiputtaa hissuttelu ajoon enemmänki, mut tolla setupilla pystyy ajamaan todella rajusti eikä apparin puoleinen vetari siltikään osu runkoaisaan.
Ok. Kiitos tiedoista. Mietiskelen tässä vaan miltä mun punainen tulee näyttämään 18 tuumasilla. Saa nähä paljon madaltuu sillä mun tilaamalla "tontitus" setillä. Vakiona toi on ainakin korkee kuin synti.
E: kukakohan mahtoi puhua, että olisi mp-messuilla kawan pilttuussa. Ajattelin jos sitä tulis siinä sitten vaikkapa myörähtää ja vaihtaa kuulumisia. Ja kyllä olen laiska joten en jaksa alkaa puhelimella etsimään viestiä
Jake- wrote:E: kukakohan mahtoi puhua, että olisi mp-messuilla kawan pilttuussa. Ajattelin jos sitä tulis siinä sitten vaikkapa myörähtää ja vaihtaa kuulumisia. Ja kyllä olen laiska joten en jaksa alkaa puhelimella etsimään viestiä
Jake- wrote:E: kukakohan mahtoi puhua, että olisi mp-messuilla kawan pilttuussa. Ajattelin jos sitä tulis siinä sitten vaikkapa myörähtää ja vaihtaa kuulumisia. Ja kyllä olen laiska joten en jaksa alkaa puhelimella etsimään viestiä
Jaahans konkarit, olis tarvetta pienelle varmistukselle. Käytin pasuunaa piuhan päässä, (absit ei toimi, anturit uudet.) ja sinne jarrupuolelle tms ei päässyt lainkaan edes sisälle. Niin eikös tuo nyt sitten ole se abs boksi sökönä?
Edit: Ja mitä eroa noilla yksiköillä on jos oma boksini on 8E0 614 111 B ja esim. käytettynä myynnissä oleva on 8E0 614 111 AB?
On muuten kohtuu ärsyttävää kun myy jotain roinaa ja tulee paljon kyselyitä joihin sitten suurella vaivalla vastaa, jonka jälkeen kyselijä huomaa ettei enää kiinnostakkaan mutta ei viitsi enää vastata mitään. Laitoin siis tuon mk3 varianttini myyntiin kun ei jaksa sille tehdä mitään, hintana 200€ niin ilmeisesti nämä kyselijät olettaa että uudenveroinen auto tarjolla tuohon hintaan.
Saiskohan jostain ostettua motivaatiota?
VW Passat 3BG Variant 1.9TDi
Audi A6 avant quattro
Ajatellaan että 200€ saa loistavan auton vuosiksi eteenpäin ja petytään kun siinä onkin jotain laittoa..
Tai yleensäkin se että laitat tuotteelle mielestäsi hyvinkin kohtuullisen hinnan ja tuosta vielä yritetään tinkiä reilusti olettaen että kauppa syntyy. Sitten kun et myykään haukutaan pystyyn ja kehutaan että sieltä ja sieltä saa halvemmalla. (Osta sitten sieltä! ..Siis jos ylipäätään olit edes ostamassa mitään..)
Olisit laittanut hinnaksi 2200€ ja tinkinyt sen 200 euroon. Ostaja voi olla tyytyväinen kun sai tuntuvan alennuksen. Juuri autokaupat tehneenä täytyy sanoa et auton myyminen on ihan perseestä. Kaiken maan kyselijöitä riittää.
Itsellä tulee haalittua kaikenlaista "varaosaa" ja toisten mielestä romua Tuo hintakäsite on aika suhteellinen. Tulee kyseltyä hintoja, vaikka toiset ovat mielestäni kohtuuttoman korkeita. Joku hyväksyy tarjouksen ja joku toinen haluaa melkein uuden vastaavan hinnan. Fiksuahan olisi myyjän kyetä perustelemaan hintapyyntö ja ostajan tinkauksen syy. Toki jos ilmoitetaan hinnan olevan tiukka ja tarjouksia ei oteta vastaan, niin mitäpä sitä turhaan aikaansa kuluttamaan kyselemällä. Ainakin autoa myydessä on yksityisen hyvä muistaa, että harvoin maksetaan autoliikkeiden pyytämiä hintoja. Tuo virhevastuun kautta tuleva korvausvelvollisuus, kun ei päde yksityisiin myyjiin.
Vituttaa kuin pientä oravaa jonka käpy on jäässä. Tänään töistä lähtiessä puhkes rengas, pari kuukautta vanha rengas ja keskellä n.3cm viilto. Voin sanoa ettei naurata!
Zeussii wrote:Vituttaa kuin pientä oravaa jonka käpy on jäässä. Tänään töistä lähtiessä puhkes rengas, pari kuukautta vanha rengas ja keskellä n.3cm viilto. Voin sanoa ettei naurata!
Noksun Hakka-turvalla/Hakka-tiepalvelulla sais hinauksen ja uuden renkaan ilmaiseksi (tai no, rekisteröitymällä verkossa) moisessa tilanteessa. Taas yksi hyvä syy kannattaa kotimaista.
Kingis_ wrote:On muuten kohtuu ärsyttävää kun myy jotain roinaa ja tulee paljon kyselyitä joihin sitten suurella vaivalla vastaa, jonka jälkeen kyselijä huomaa ettei enää kiinnostakkaan mutta ei viitsi enää vastata mitään. Laitoin siis tuon mk3 varianttini myyntiin kun ei jaksa sille tehdä mitään, hintana 200€ niin ilmeisesti nämä kyselijät olettaa että uudenveroinen auto tarjolla tuohon hintaan.
Saiskohan jostain ostettua motivaatiota?
Juu saman huomannu ku oon kaupitellu maskia ja kontin palaa... Kysellään kovasti, mut maksua ei kuulu...
Ex: Vw Golf V TSI GT Sport -08
Ex: Vw Golf VI Variant TSI DSG Highline -10
Ex: Vw Golf VII Variant TDI DSG Highline -14
Ex: Vw Golf VII Variant GTD -15
Vw Golf facelift VII Variant GTD -17
+ B7 Vw Passat Variant TSI -11