Sana vapaa
Re: Sana vapaa
Uuh mikä päivä, vai miten se oli. Mahtavia q-luisuja vedetty torsenilla, mutta jopa tällä alkaa maavara loppua kesken. Kulutus sentään "kohdillaan" ja mieliala
Luntakin tuli kiitettävästi, joten tuli pariin otteeseen lingottua 110 neliötä.

Tuli tänään honattua että onhan tuossa uudessa kulkineessa jopa sellaisetkin varusteet kuin automaattisesti himmentyvä taustapeili ja sadetunnistin 

No perkele, multa nuo puuttuuJuhizz wrote:.. sellaisetkin varusteet kuin automaattisesti himmentyvä taustapeili ja sadetunnistin

Tilipäivä!
Mukava tili näytti tulevan.
Huomenna käymään mutka Hämeenlinnassa hakemassa koiranpentu kotiin uudeksi asukkaaksi

Huomenna käymään mutka Hämeenlinnassa hakemassa koiranpentu kotiin uudeksi asukkaaksi

Volkswagen Passat 2.8 V6 4Motion
Hieno ajosää senkun jatkuu..
__________________________________________________________-
tilitoimisto taloushallinto tilitoimisto Oulu tilitoimisto Turku tilitoimisto Vantaa

__________________________________________________________-
tilitoimisto taloushallinto tilitoimisto Oulu tilitoimisto Turku tilitoimisto Vantaa
Iha kätsyt varusteet..Juhizz wrote:Tuli tänään honattua että onhan tuossa uudessa kulkineessa jopa sellaisetkin varusteet kuin automaattisesti himmentyvä taustapeili ja sadetunnistin

Tilasin lopultakin Speed-autoteilestä tuon huohotuksen korjaussarjan. Kissa pudotti viinipullon lattialle, valkeasta kisusta tuli punainen. Sitten piti toki ravata pitkin kämppää että se viini varmasti leviää jokapuolelle. Mahtavaa 

Last edited by Kingis_ on 31.1.2013 14:23, edited 2 times in total.
VW Passat 3BG Variant 1.9TDi
Audi A6 avant quattro
Audi A6 avant quattro
Eikös taustapeilissä ole anturi, johon valon osuessa peilit himmenee? Ihan kätevä varuste. Sen sijaan sadetunnistimen hyödyllisyyttä oon ihmetellyt. Jonkin verran tulee ajettua B7 Passatilla jossa kyseinen varuste, mutta tihkusateella ei tunnu löytyvän sopivaa asentoa, joko pyyhkimet pyykii liian harvoin tai sit kokoajan. Oon todennu et pienempi vaiva säätää "manuaalisesti" viiksestä. Plussana vielä sadetunnistin nostaa tuulilasin hintaa 

Juu valoanturi on himmennykselle.
Vaikka hinta nousisikin, niin omavastuun osuus ei silti nouse
Vaikka hinta nousisikin, niin omavastuun osuus ei silti nouse

Täällä asfaltit paistaa, ainakin vähänki enemmän ajetulla tieloskori wrote:Hieno ajosää senkun jatkuu..![]()

Golf IV 1.6 - nuhapumppu
Tarkotin et miten se peili tummuu valon osuessa tunnistimee..
Ja joo, tihkusateessa vatkaavat joko liikaa tai liian vähä, muute toimii..
Ja joo, tihkusateessa vatkaavat joko liikaa tai liian vähä, muute toimii..
Löytyi kytkis tuolle taustapeilille. Pitäisköhän vaihtaa peiliä...
Tälle +1_osku wrote: Sen sijaan sadetunnistimen hyödyllisyyttä oon ihmetellyt. Jonkin verran tulee ajettua B7 Passatilla jossa kyseinen varuste, mutta tihkusateella ei tunnu löytyvän sopivaa asentoa, joko pyyhkimet pyykii liian harvoin tai sit kokoajan. Oon todennu et pienempi vaiva säätää "manuaalisesti" viiksestä. Plussana vielä sadetunnistin nostaa tuulilasin hintaa
RS Ocun sateenmääräarpajaisissa harvoin osuu askelmerkki lankulle. Useimmiten se pyyhkii kuin heikkopäinen tyhjää lasia vaikka herkkyyssäätö olis mikä. Joskus sitten taas klasille saa tulla puoli valtakuntaa ja tunnistin aattelee, että kyllä siitä vielä näkee.
Saas nähhä onko ton B7 passatin tunnistimessa gen2 älykkyyttä.
Faijan Volvossa on tunnistin poiskytkettävissä ihan viiksestä. Eli tihkua voi käyttää myös "normaalisti".
Saisi olla samanlainen systeemi näissäkin.. Näissähän vain säädetään herkkyyttä siitä samasta vivusta kuin tihkua yleensä.
Saisi olla samanlainen systeemi näissäkin.. Näissähän vain säädetään herkkyyttä siitä samasta vivusta kuin tihkua yleensä.
Käykeehä moikkaamas ketkä on menos mopomessuille!! 

Last edited by ibel on 1.2.2013 11:35, edited 1 time in total.
Lopultakin saa tänne korpeenkin kuituliittymän. 100/10 otin itselle, joskus kesällä tosin vasta vetävät piuhan tänne.
Audi A6 avant quattro
Audi A6 avant quattro
Tarkotus oli mennä messuille, mutta en saanutkaan sitä alelippua ja tuli muita rasteja vlopulle.
Olishan tuo yksi idoleista ollut hauska nähdä livenä
Olishan tuo yksi idoleista ollut hauska nähdä livenä

Ite tulee varmaan huomenna käytyy messuil, jahka jotain seuraa saa. Yksin viittis lähtee
Golf IV 1.6 - nuhapumppu
Ensimmäinen tupakaton päivä voiton puolella jo.
Hengissä ollaan vielä.
Muutama bisukka illalla, niin alkaa varmaan pahaa tekee.

Minä olen tuota sähköröökiä imeksiny niin ei ole tullut poltettua yhtään tavallista tupakkaa, kai se on parempi näin.
Audi A6 avant quattro
Audi A6 avant quattro
^ Miten ois vesipiippu? Itsehän en tupakoi, mutta kuningasta tulee kyllä käytettyä, valitettavasti.
Joskus tuli polteltua päivittäin ja silloin kun lopetin, olin yli puoli vuotta ettei yhtään, missään tilanteessa. Nyt ollut jo vuosia se että polttelen muutamia tupakkeja tai pikkusikkejä vain silloin kun otan alkomahoolia. Ja sitäkin nykyään melko harvoin..
Oon itte polttanut n. 17 vuotta. Olin kerran puol vuotta polttamatta ja juomatta. Mut sit kesän ekat bisset naamariin niin eiköhän se röökikin alkanut heti palamaan. Siitä on n. 3 vuotta. Mut nyt kyl riitti. Huomaan että itekkin haisee niin saatanan pahalle. Kiva mennä aina asiakkaillekkin tuhkakupin hajuisena.
Mut täytyy kyl tunnustaa et vieroitan itseäni myös tolla sähkötupakalla. Tarkoitus tiputtaa nikotiinia pikkuhiljaa. On sen tarve kuitenkin aivan järkyttävä. Viimeksi lopetin seinään ja se oli yhtä helvettiä.
Mut täytyy kyl tunnustaa et vieroitan itseäni myös tolla sähkötupakalla. Tarkoitus tiputtaa nikotiinia pikkuhiljaa. On sen tarve kuitenkin aivan järkyttävä. Viimeksi lopetin seinään ja se oli yhtä helvettiä.
Mitäs polttelit?( et kai kiellettyä)Juhizz wrote:Joskus tuli polteltua päivittäin ...

Last edited by Kilu on 1.2.2013 17:26, edited 1 time in total.
Noniin
Onko millaisia laitteita käytössä? Itellä nyt pari perus egoa akkua, 1 Ego twist ja Smok Woo
Mega dual coileja ja Finnvapen vihreä mallu makuna.
Itsekkin monesti lopettanu kerrasta ja jonkun aikaa se on aina onnistunut, ja hirveetä tuskaahan se on aina ollu tuo lopettaminen. Joskus 13 vuotiaana taisin aloitella tupakoinnin.

Itsekkin monesti lopettanu kerrasta ja jonkun aikaa se on aina onnistunut, ja hirveetä tuskaahan se on aina ollu tuo lopettaminen. Joskus 13 vuotiaana taisin aloitella tupakoinnin.
Last edited by Kingis_ on 1.2.2013 17:27, edited 1 time in total.
Audi A6 avant quattro
Audi A6 avant quattro
Pon.. Eiku vihreetä älämmää 

Ostin ekaksi tollasen 510-T4:sen. Tänään tilasin vielä Riva King 510 DCT piipun. Mulla on kaikenlaisia eri makuja. Kokeilen vielä mikä on hyvä.
En ole tosiaan vielä mikään hifistelijä tällä saralla, joten näillä mennään.

Juu, aika miedot savut saa noilla 510 ja akut aika pieniä niissä. Aika välineurheilua tämä sähkösavuttelukin on, pirun kalliita ne hienommat laitteet niin ei kärsi ostaa. Lavatube pitää vielä hankkia joskus mutta sen hifimpää ei varmaan kehtaa. Ite olen ostellu erillaisia menthol makuja ja tuo finnvapen on ollu tähän asti paras. On mulla noita muitakin mutta ei ole nuo imelät nesteet ole oikein iskeny.osoners wrote:Ostin ekaksi tollasen 510-T4:sen. Tänään tilasin vielä Riva King 510 DCT piipun. Mulla on kaikenlaisia eri makuja. Kokeilen vielä mikä on hyvä.En ole tosiaan vielä mikään hifistelijä tällä saralla, joten näillä mennään.
Itse olen enimmäkseen nyt käyttänyt tuota Ego-c twistiä+mega dual coilia niin alkaa olla jo aika iso sähkömiekka

Kerrohan piipusta kokemuksia kun tulee perille.
Audi A6 avant quattro
Audi A6 avant quattro
Täytyis varmaan ittekkin tuohon sähkötupakkaan yrittää innostua. Toki jos työmaa sponssaa nuo ihme tupakan lopettamis pillerit niin vois niitäkin koittaa. Pieni epäilys kuitenkin niihin. Tai sitten vois ihan ilman mitään apuja yrittää tota lopettamista. Tuntuu se ajatuskin jo niin vaikealta.
Minä kokeilim Champixia about 3 vuotta takaperin, aika pitkä se mahdollisten haittavaikutusten lista siinä lääkkeessa. Itelle tuli monia oireita siitä pilleristä joten se yritys kaatui siihen.JL wrote:Täytyis varmaan ittekkin tuohon sähkötupakkaan yrittää innostua. Toki jos työmaa sponssaa nuo ihme tupakan lopettamis pillerit niin vois niitäkin koittaa. Pieni epäilys kuitenkin niihin. Tai sitten vois ihan ilman mitään apuja yrittää tota lopettamista. Tuntuu se ajatuskin jo niin vaikealta.
Audi A6 avant quattro
Audi A6 avant quattro
Joo. Noi 510 t4 akut on kyl aika pyllystä. Piipussa pitäis olla järeempi akku. Mentholista en pidä joten en kokeilekkaan sitä. Jotain sikarin makuista oon nyt imenyt. Se on ihan jees.
Kuopiosta ajeltu Leville mökkiviikonloppua viettämään. Eli kauas on pitkä matka. Levillä rinteitä suljettuna ja huipulla sumua ettei eteen nähnyt laskea. Tulipa tuossa matkalla ajellessa kumminkin mieli tehä nelivetoa ja varsinki parempia talvirenkaita. Raskas kärry perässä, lunta vaakatasoon, niin eipä siinä häävi ole ajaa. Poro meinas alle kävellä ennen kittilää ja silloin jarrun päällä seisomisesta ei mitään hyötyä kun huonot renkaat ja massaa. Auto vaan liuku poron ohi oikein nätisti. Huomenna takaisin, kärry jää Ouluun. Vaikka täällä onkin tiellä liikaa lunta ja urilla, kyllä etuveto vielä on jaksanut mennä eteenpäin, ja madalluksia ei tule kun joutuu paljon ajeleen "kinttupolkuja". 

Passat 8b -15 1.4 TSI
Ex: Passat 3C Variant -10 CAYC
Ex: Golf V Variant -08 BKD
Ex: Passat 3BG Variant -02 AVB
Ex: Vectra 2.0 GL -96
Ex: Passat 3C Variant -10 CAYC
Ex: Golf V Variant -08 BKD
Ex: Passat 3BG Variant -02 AVB
Ex: Vectra 2.0 GL -96
Mä lpetin Champixilla, eikä tullu muita oireita kun että pillerin ottamisen jälkeen oli 5min todella huono olo.
Tupakki jäi ihan itekseen pois kun ei tehny yksinkertasesti enää mieli. Eikä kyllä kaduta yhtään.
Tupakki jäi ihan itekseen pois kun ei tehny yksinkertasesti enää mieli. Eikä kyllä kaduta yhtään.
Passat 2.0TDI BMT 2013
Ex.Passat Variant 4motion 2005
Ex.Passat Variant 4motion 2005
Uudesta piipusta otettu ekat henkoset ja onhan toi nyt ihan eri tasolla kun noi edelliset. Ei tarvi imeä ku hullu että tulis hyvät höyryt. Nesteet näköjään haihtuu aika nopeesti, joten täytyy varmaan rupee päivittää litkuja asap. Tilasin vielä tehokkaamman akun ja kunnon laturin niille. Eiköhän tolla taas pärjätä vähän aikaa. Röökiä ei ole tehnyt mieli polttaa oikeestaan ollenkaan ku oon imenyt noita. Se on iso bonus!Kingis_ wrote:Juu, aika miedot savut saa noilla 510 ja akut aika pieniä niissä. Aika välineurheilua tämä sähkösavuttelukin on, pirun kalliita ne hienommat laitteet niin ei kärsi ostaa. Lavatube pitää vielä hankkia joskus mutta sen hifimpää ei varmaan kehtaa. Ite olen ostellu erillaisia menthol makuja ja tuo finnvapen on ollu tähän asti paras. On mulla noita muitakin mutta ei ole nuo imelät nesteet ole oikein iskeny.osoners wrote:Ostin ekaksi tollasen 510-T4:sen. Tänään tilasin vielä Riva King 510 DCT piipun. Mulla on kaikenlaisia eri makuja. Kokeilen vielä mikä on hyvä.En ole tosiaan vielä mikään hifistelijä tällä saralla, joten näillä mennään.
Itse olen enimmäkseen nyt käyttänyt tuota Ego-c twistiä+mega dual coilia niin alkaa olla jo aika iso sähkömiekka
Kerrohan piipusta kokemuksia kun tulee perille.
Walking död, 3 tuotantokausi jatkuu sunnuntaina.. 

EX Vw Passat 3BG Variant 1.8t (AWT) Trendline -01 2011-2016
^UUU JEAH. Sitä ollaan odotettukin.
Kyllä kansa tietää...
http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/ ... 131889/304" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/ ... 131889/304" onclick="window.open(this.href);return false;

Jatkuu ilmeisesti jaksolla numero 8 ? Eiköse seiskajaksoon loppunuMonkelo wrote:Walking död, 3 tuotantokausi jatkuu sunnuntaina..
- Sami Mäkinen
- VCF Member
^ juurikin näin 

Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Appiukko kertoi juuri tilanneensa auton..
Passat 1.4 TSI DSG (7-vaiht) "parkkitutkilla, navilla ja vaikka millä.."
Noin 10vko toimitusaika kuulemma.
Passat 1.4 TSI DSG (7-vaiht) "parkkitutkilla, navilla ja vaikka millä.."

Noin 10vko toimitusaika kuulemma.
Nyt oon ollut melkein viikon polttamatta tupakkaa ja suu on ihan täynnä aftoja (rakkuloita). Ei pysty oikeen syömäänkään mitään ku sattuu niin pirusti niihin. Tollanen haittavaikutus tuli kyl aika yllätyksenä. On kuulema aika yleistä. Onko muilla tällästä esiintynyt kun lopettanut tupakoinnin? Pitäis mennä ohi parin viikon aikana.
Mistähän johtuu, et ku laittaa ovet lukkoon nii vilkut ei välähdä?
Aukastaessa kyllä välkkyy.

On. On ja on. Kuulostaa liiankin tutulta. Mulla oli kuukausi röökinpolton lopettamisesta puoli poskea yhden valtavan aftan peitossa. Kävin oikein lääkärilläkin ja olin pari päivää saikulla. Jotain geeliä sain, mikä turrutti afta-alueen. Vaivasivat jotain puolitoista kuukautta. Ja todellakin VAIVASIVAT. Voimia.osoners wrote:Nyt oon ollut melkein viikon polttamatta tupakkaa ja suu on ihan täynnä aftoja (rakkuloita). Ei pysty oikeen syömäänkään mitään ku sattuu niin pirusti niihin. Tollanen haittavaikutus tuli kyl aika yllätyksenä. On kuulema aika yleistä. Onko muilla tällästä esiintynyt kun lopettanut tupakoinnin? Pitäis mennä ohi parin viikon aikana.
Subaru Legacy STW 2.5CVT
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
3C Passat Variant 1.9tdi Comfortline(ex)
Golf Plus 1.6FSI Sportline(ex)
3BG Passat Variant 2.0 85kW(ex)
Itselle tuli tuo ominaisuus, kun keula oli huoltoasennossa. Taitaa keskuslukko luulla, että konepelti, takaluukku tai ovi ei ole kiinni.SnaG wrote:Mistähän johtuu, et ku laittaa ovet lukkoon nii vilkut ei välähdä?Aukastaessa kyllä välkkyy.
Ai saatana! Täytyy varmaan käydä apteekista hakee jotain mömmöä noihin jos pahenee. Aika tuskaa jo nyt. Suolavedellä oon niitä purskutellut. Se turruttaa ne hetkeksi. Ei voi oikeen mitään mausteista varsinkaan syödä kun kirvelee niin pirusti. Ketsuppikin oli kuin tulilientä.Leroy wrote:On. On ja on. Kuulostaa liiankin tutulta. Mulla oli kuukausi röökinpolton lopettamisesta puoli poskea yhden valtavan aftan peitossa. Kävin oikein lääkärilläkin ja olin pari päivää saikulla. Jotain geeliä sain, mikä turrutti afta-alueen. Vaivasivat jotain puolitoista kuukautta. Ja todellakin VAIVASIVAT. Voimia.osoners wrote:Nyt oon ollut melkein viikon polttamatta tupakkaa ja suu on ihan täynnä aftoja (rakkuloita). Ei pysty oikeen syömäänkään mitään ku sattuu niin pirusti niihin. Tollanen haittavaikutus tuli kyl aika yllätyksenä. On kuulema aika yleistä. Onko muilla tällästä esiintynyt kun lopettanut tupakoinnin? Pitäis mennä ohi parin viikon aikana.

Ei ole onneksi itselle tullut noita.osoners wrote:Nyt oon ollut melkein viikon polttamatta tupakkaa ja suu on ihan täynnä aftoja (rakkuloita). Ei pysty oikeen syömäänkään mitään ku sattuu niin pirusti niihin. Tollanen haittavaikutus tuli kyl aika yllätyksenä. On kuulema aika yleistä. Onko muilla tällästä esiintynyt kun lopettanut tupakoinnin? Pitäis mennä ohi parin viikon aikana.
Audi A6 avant quattro
Audi A6 avant quattro
Tällä saa aftan kivuttomaksi. Tuota sohasee siihen aftaan ni siihen tulee sellanen kalvo joka suojaa kaikelta. Lakkaa sattumasta! Samalla kannattaa laittaa hammastahna syyniin, jos siitä löytyy natriumlauryylisulfaattia ni siinä kans yks aftojen aiheuttaja. Elmexin sentive ja Colgate Sensitive Pro-relief ei sisällä tuota ainetta.osoners wrote:Ai saatana! Täytyy varmaan käydä apteekista hakee jotain mömmöä noihin jos pahenee. Aika tuskaa jo nyt. Suolavedellä oon niitä purskutellut. Se turruttaa ne hetkeksi. Ei voi oikeen mitään mausteista varsinkaan syödä kun kirvelee niin pirusti. Ketsuppikin oli kuin tulilientä.Leroy wrote:On. On ja on. Kuulostaa liiankin tutulta. Mulla oli kuukausi röökinpolton lopettamisesta puoli poskea yhden valtavan aftan peitossa. Kävin oikein lääkärilläkin ja olin pari päivää saikulla. Jotain geeliä sain, mikä turrutti afta-alueen. Vaivasivat jotain puolitoista kuukautta. Ja todellakin VAIVASIVAT. Voimia.osoners wrote:Nyt oon ollut melkein viikon polttamatta tupakkaa ja suu on ihan täynnä aftoja (rakkuloita). Ei pysty oikeen syömäänkään mitään ku sattuu niin pirusti niihin. Tollanen haittavaikutus tuli kyl aika yllätyksenä. On kuulema aika yleistä. Onko muilla tällästä esiintynyt kun lopettanut tupakoinnin? Pitäis mennä ohi parin viikon aikana.Toivottavasti ei mee noin pahaksi mitä sulla oli.

Passatin (tehdasasenteinen) webasto on varmaan joku espanjalainen ilmestys.
Parin kuukauden hiljaiselon jälkeen, se heräs henkiin tuossa plussa keleillä. Nyt kun taas on pikku pakkasta ni visusti hilijaa möllöttää sielä. Noo emmä ressaa, mulla on defa.