Heips, onko kukaan laittanut motonetin myymiä sport-alustaisen iskareita? Mitä eroa on normiin ja kenen valmistajan tekeleitä?
Kiitos, Make
3bg alusta
Re: 3bg alusta
Terve, kävin eilen tilaamassa nuo Motonetin sport alustan iskarit. Etuset mitkä löytyi hyllystä on Sasch sport touring ja kone ilmoitti vain TRW:n valmistamat... No katsotaan millaiset ovat....
Re: 3bg alusta
Jos noi on siis tehtaan sport-alustalle tarkoitetut iskarit, niinkuin voisin ymmärtää ylläolevan, niin luultavasti vähän jämäkämmät ja tarkoitettu käytettäväksi sen ~15mm vakiota matalamman tehtaan sport-jousituksen kanssa. Toimii kyllä hienosti vaikkapa Eibachin -30mm setin kanssa myös, ja luultavasti vakiokorkeudella liitävän jousituksen kanssa myös.
Omat kokemukset on Bilsteinin sport-alustaiseen tarkoitetuista iskareista, vakio-sport-jousilla ja Eibachin jousisetillä.
Omat kokemukset on Bilsteinin sport-alustaiseen tarkoitetuista iskareista, vakio-sport-jousilla ja Eibachin jousisetillä.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Re: 3bg alusta
Juu siis autossa on Eibach:n jouset mutta nuo vakio iskarit tuntuu vaan hieman löysiltä.. No onhan tuolla ajettu rapiat 200tkm. Sitten taas en mitään kivirekeä halua joten sen takia tilasin nuo iskarit. Ajattelin vaan kysyä ennen tilaamista jos jollain olisi ollut kokemuksia täällä noista alkuperäisen sport-alustaisen iskareista. No kerron enemmän kunhan joskus iskarit saapuu...
Kävin kysymässä Volkkarilta sport-alustaiseen jousia niin tarjosivat noita Eibach:in jousia. Hintaa oli tietysti reilut 100% Saksan hintaan verrattuna, sieltä kotiin kuljetettuna 170 ekua.
Make
Kävin kysymässä Volkkarilta sport-alustaiseen jousia niin tarjosivat noita Eibach:in jousia. Hintaa oli tietysti reilut 100% Saksan hintaan verrattuna, sieltä kotiin kuljetettuna 170 ekua.
Make
Re: 3bg alusta
Juuh, raportoi vaan kun saat alle että onko mimmoset. Varmasti on ainakin paremmat jos noi alkuperäset ja 200tkm ajetut jo on.
Tuskinpa tulee kivirekeä, ainakin toi oman Passatin Eibach+Bilstein B4sport paketti on oikein käyttömukava. Itseasiassa jopa vähän enemmän vaimennusta voisi olla iskareissa, eli B6 tai B8 Bilsteinin valikoimasta saattaisi olla pätevä.
Tuskinpa tulee kivirekeä, ainakin toi oman Passatin Eibach+Bilstein B4sport paketti on oikein käyttömukava. Itseasiassa jopa vähän enemmän vaimennusta voisi olla iskareissa, eli B6 tai B8 Bilsteinin valikoimasta saattaisi olla pätevä.
Seat Freetrack 4 TDI - Mazda 2 - Fiat Bravo HGT
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
MIG- ja TIG-hitsausta (musta/RST) harrastuksena. Esimerkiksi pako- ja ahtoputket jne.
Re: 3bg alusta
Nyt on noin viikko ajettu. Sen ainakin huomasi että ajettavuus parani. Iskarit itsestään olivat täysin yhtä pitkät kuin alkuperäiset ja jäykkyydestä ei tietysti voi sanoa mitään koska autossahan oli noin 11 vuotta vanhat iskarit alla.... On tietty parempi kuin alkuperäinen mutta onko jäykempi???
Make
Make