Monkelo wrote: ei tuo 10-15litraa/15tkm voi olla normaalia edes vag insinöörien mielestä.
Vag-insinöörin mielestä normaalin raja menee 0,5l/1000km. Jos kulutus on yli sen niin on epänormaalia(korjaus menee takuuseen jos on takuu voimassa).
Eli kymppitonnilla saa kulua maksimissaan 5 litraa öljyä. Melko paljon. Normaalisti oli vehje mikä hyvänsä niin huoltovälillä litran lisäys on vielä normaalia.
Passatti vuotaa naftaa aika kivasti kuskinpuolelta edestä jos on kalellaa sinne. Onko se tandemi joka vuotaa kun tulvii yli tollasesta säiliöstä mistä on tiiviste jo kerra vaihettu.
VW Passat 3C Variant 1.9TDi-Audi a4 b5 avant quattro
Teippiä. Meni kiillotukset vähän vituiks Mietin mikä väri sopis ton pohjamaalin kanssa, päädyin siihen ettei mikään joten otin tommosen.. Hmm.. Huomaamattoman sävyn.
Noniin, nyt on vanteet alla ja rullaa hyvin, tuli samalla huomattua että aika läheltä liippaa vanne jarrusatulaa (n. 1mm rako välissä). Seuraavaks aletaan hakee alustaa autoon - leijuu taivaissa hyhhyh... (:
Kävin tänään toteamassa ettei nelosella ole mitään asiaa mökille. Noin 10 metriä kesti pokka ajaa mökkitietä, kun oli pakko pakittaa pois ja käydä vaihtamassa autoa. Kuopi kiviä maasta irti kun yritin työntää eteenpäin. Pohjapanssari on vielä takakontissa. Täytyy varmaan yrittää asennella sitä joku päivä paikoilleen.
Kaarimankeli lainaksi? Nouto Veikkolasta. Viestiä yv:llä jos tarvetta.
Hyvät vaput kaikille VCF:n käyttäjille. Itsekkin pääsee töistä reilun tunnin kuluttua, mutta jos sitä silti jättäis simat kaappiin ja ottaisi ne vasta huomenna (:
Tulipahan vahingossa pyöräytettyä avainnippu pyykinpesukoneessa. Auton avain purkuun tietty heti ja puhallellen kuivaksi, hyvin tuo näytti vielä toimivan
^ Emäntä tiputti luurinsa vessanpyttyyn. No virrat pois, heti purkua sen verran kuin pystyi. Uuniin pariks tunniks mietoon lämpöön. Sen jälkeen kumilenkillä ilmalämpöpumpun ripoihin roikkumaan yön yli että lämmin ilmavirta vie kosteuden pois. Tapoja on varmasti yhtä monta kuin tekijääkin, mutta toimii tänä päivänäkin vielä se puhelin
Oma tipahti kans joskus vessan pönttöön. Puhelin levälleen ja pöytätuuletin täysille ja puhaltamaan puhelimeen. Parin päivän päästä oli taas toimiva puhelin.
Mikähän hemmetti hamekansalla on kun sitä luuria pitää sinne pyttyyn puotella... oma emäntä ei niinkään mutta systeri hajottanu pari kolme puhelinta niin
Edit: jaa nii se yks puhelin olikin kun kissa kusas laukkuun misä puhelin oli
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Hauskaa vappua! Itse menen yöksi työhön, joten muut voi simailla. Tuli työkseen aikoinaan noita matkapuhelimia korjailtua ja vapun/juhannuksen jälkeen jostain kumman syystä niitä kastuneita aina ilmaantui huoltoon. Jos kotikonstein fiksaa, niin pitäisi kyllä aika atomeiksi pystyä purkamaan, jotta pelkän piirilevyn voisi vaikkapa uunissa kuivattaa. Ultraäänipesu olisi kuitenkin suotava tehdä sitä ennen. Ei sinne puhelimeen ja piirilevylle saisi kosteutta jäädä hapettumia aiheuttamaan. Jos ei atomeiksi saa, niin se on tuurista kiinni, kuinka "korjauksessa" käy.
Moikka! Löysin tän clubin netistä ja aattelin liittyä. Oma VW Golf variant tulossa Atlantilla .Arvatkaa vaa miten ootan,et pääsen ajaan..Auto valmistunu kolme viikkoo sit...Odotus yhtä tuskaa..
Kirsikka wrote:Moikka! Löysin tän clubin netistä ja aattelin liittyä. Oma VW Golf variant tulossa Atlantilla .Arvatkaa vaa miten ootan,et pääsen ajaan..Auto valmistunu kolme viikkoo sit...Odotus yhtä tuskaa..
Tervetuloa Olisit hetken vielä malttanu odottaa, ni olisit saanut uunituoreen golf VII:n...
Ex: Vw Golf V TSI GT Sport -08
Ex: Vw Golf VI Variant TSI DSG Highline -10
Ex: Vw Golf VII Variant TDI DSG Highline -14
Ex: Vw Golf VII Variant GTD -15
Vw Golf facelift VII Variant GTD -17
+ B7 Vw Passat Variant TSI -11
Hmmm... Alko golffi pitää ihmeellistä ääntä tänään, taino eilen jos kellon mukaan eletään. Kakkosella kun kyyhdyttää kuullostaa aivan siltä et olis joku laakeri menossa tai siltä että olis turbo :s Saas nähä onko mitään vakavampaa /:
Uusi wolkkaristi ilmoittautuu! Tuli hommattua Volkswagen Passat Variant Trendline 2,0 TDI PowerDiesel 103 kW DSG 2007 198tkm mittarissa. Katsotaan nyt miten elämä lähtee tämän kanssa rullaamaan (eka VW elämäni aikana)...
Kuinkakohan moni laatikko mahtaa käydä tuohon IV Golf 1.6 bensan kaa yhteen? Vai kannattasko vaihtaa laakerit itse, onko kellään tietoa paljon mahtaa vaihteistoon hilppeet maksaa?
Climatronicin näyttö vilkuttaa kaikkia merkkejä muutaman sekunnin käynnistyksen jälkeen. Pitäisikö huolestua? Olisikohan tuo joku varoitus jostain..? Pitääpä vielä tarkistaa mitä koodinlukija sanoo.
No nyt menee tää auton vika entistä jännemmäksi/oudommaksi - osa sanoo että vika on vaihteistossa, mitä epäilen itsekkin ja osa väittää että olis kytkimessä...
Elikkä siis kakkosella ajaessa kuuluu rohinaa kun kiihdyttää, kolmosella kuuluu ääntä myös jonkun verran ja lentää hetken kuluttua pois silmästä, nelosellakin kuuluu vielä pientä ääntä. Aivan sama oli vaihe mikä hyvänsä niin kytkin painettuna alas ääni häviää.