variant 1.8 cl v 1994 hylätty päästöjen takia

Kaikki tekniikkaan liittyvä
Post Reply
thegentleman1960
Posts: 3
Joined: 13.7.2005 22:09

variant 1.8 cl v 1994 hylätty päästöjen takia

Post by thegentleman1960 »

Ei menny variantti katsastuksesta läpi,liikaa päästöjä co pitoisuus yli 2000 kierroksella 0.76 kun sallittu 0,30, hc pitoisuus joutokäynnillä 180 kun sallittu 100.virranjakajan putsasin valkosesta karstasta ,ehkä vähän parempi tyhjä käynti mutta silti röpöttää.meneekö lamda anturi usein vai mistä kannattais aloittaa.Aikaa elokuuhun muuten puuhun
User avatar
DJisotela
Posts: 430
Joined: 27.2.2004 17:40
Location: pieksämäki

Post by DJisotela »

olisiko se vakiovika eli imusarjan ja ruiskuhäsmäkän välinen kumilaippa murtunut..?
thegentleman1960
Posts: 3
Joined: 13.7.2005 22:09

jarru tehostimen letkussa reikä

Post by thegentleman1960 »

Jo löytyi jotain selkeää,jarrutehostimen letkussa reikä,teipasin vulgis teipillä ja jo rupes käymään nätimmin ja kieroksetkin tippu 100r pienemmäksi ja jarru teho paremmpi.tossa kuva letkusta koti.mbnet.fi/~lanttu/tehostimenletku.jpg[/url]
User avatar
Tero Paalanen
Team Leader
Posts: 2578
Joined: 18.1.2005 23:45
Location: Kauhava

Post by Tero Paalanen »

Niiiiiiin tyypillinen paikka :roll:
Uncle Hank Fan Club

G4 TDI
User avatar
HarriV
Posts: 339
Joined: 18.3.2005 16:54
Location: Kuopio

Post by HarriV »

Tulin tuossa viime viikonloppuna kesälaitumelta Siilinjärveltä etelään päin kun tuntui että auto räjähtää käsiin. Vauhtia oli 120 km/h ja heti ohitustilanteen jälkeen etupakoputki meni katkipoikki.

Image

Piti vaihtaa sitten koko etupäänputki, mutta onneksi ei tullut kovin kalliiksi. Koko hoito 140€.
Post Reply