Hui, mitä kaikkea tyypillistä voikaan tulla..
Markku Duus :"Venttiilikoppien tiivisteiden lisäksi nokkien stefat ja ne "päätykupit" sekä nokkien välisten kiristimien juuressa on paikat mistä sylkee ajan mittaan öljyä pihalle. Edellä mainittujen uusimisen / tiivistelyn jälkeen omassa kulkineessa loppui öljynkäryt. Noille korjauksille taitaakin sitten hintaa tulla ihan mukavasti jos teettää merkkiliikkeessä. "
Onko nämä hankalia itse korjattavia tai siis pitkäkestoisia? Isäni osaa korjata autoja, mutta en kuitenkaan hälle haluaisi viedä remppaan jos todella kenkkumainen juttu. Joutuu purkaa kaiken, jotta pääsee käsiksi korjattavaan osaan..
Entä tämä "ABS ohjainboxi noissakin on tyyppivika"
Onko kyseessä siis kulutusta kestävä osa vai ihan kulutusosa, joka pitää useissakin autoissa noilla kilsoilla vaihtaa?
Entä onko tämä kenkkumainen itse vaihtaa kotosalla, jossa mahdollista saada auto ylös?
Lisää vain tietoa..
Sitten sellainen asia, että ikinä en ole nelivedolla ajanut.
Onko jotain mitä pitäisi osata ottaa huomioon?
Esim. Volvon viskokytkin nelivetosta kuulin, että riskinä on, jos se lähtee puskemaan edestä niin viiveellä reagoiva takaosa voi heittää auton ympäri..
Eihän tyhmiä kysymyksiä ole olemassa
