Pientä muutosta omaan romuunkin tuli tehtyä. Plastidippiä suihkittu maskiin ja keulan listoihin. Oli niin täynnä kiveniskuja että oikeen hirvitti. Uuden lipankin sain vihdoin asennettua.
(Klikkaamalla vähän isommat kuvat.)
Kaarimankeli lainaksi? Nouto Veikkolasta. Viestiä yv:llä jos tarvetta.
Ihan mielenkiintoinen keula tuli Osolle..
Minä vain haluaisin jostain ihan oikeasti tietää miten tuon saa pois, jos sen haluaa.
Tekisi mieli omakin keula (lähinnä autosta) vetää tummaksi tuon avulla.
Tuli tehtyy se moka, että luin vasta sitten kyseistä autosta enemmän kun seiso jo tallissa. Eipä tuossa ole ainakaa mitään oireita esiintyny, joista niin paljon puhuttu foorumeilla. Viel hyvillä mielin mennään, eka VAG auto. Toivottavasti ei tarvii pettyy niin pahasti, että pitää siirtyy takas Toyotaan.
kotka wrote:Ihan mielenkiintoinen keula tuli Osolle..
Minä vain haluaisin jostain ihan oikeasti tietää miten tuon saa pois, jos sen haluaa.
plastidippi lähtee ihan repimällä irti..
Mennyt ihan ohi tämä kommentti. Siis joo. Lähtee ihan repimällä irti, eikä jätä mitään jälkiä. (Kerran repinyt irti nelosen pilareista.)
^^ Juu laitellaan kunhan järkeviä kuvakulmia löytyy eli sattuu kameran kans kompuroimaan Niin,takalasissa on pullonkorkki kun ei ensihädässä muuta löytyny.. Kertoo kuskista aika paljon kun kohta 3 vuotta noin menty
plastidippi lähtee ihan repimällä irti..
Mennyt ihan ohi tämä kommentti. Siis joo. Lähtee ihan repimällä irti, eikä jätä mitään jälkiä. (Kerran repinyt irti nelosen pilareista.)
Hyvä tietää, koska mistään en oikeasti ole saanut kommenttia tai nähnyt videopätkää miten se "oikeasti" lähtee irti. Ettei ole samanlainen kuin joku teippi, että kynnenkokoisina palasina hampaat irvessä saa tuntitolkulla repiä. Kun voisi tuohon omaankin kotteroon tuota suihkia, mutta olisi kiva tarvittaessa palauttaa kromit takaisin.
Juhizz wrote:Mitkä putkisto tuossa muuten on? W8? Vai onko vaan muokattu vastaaviksi?
Ihan normi putkisto mikä näissä diisseli nelikoissa yleensä.. Eli putken aukkojen täytteenä vaa koristepäät,nolot sinällään. Tuohon puoleen kuitenki tarkotus paneutua talven aikana.
Hetken se vielä ottaa että ajoon saapi... Mutta, lomat alkoivat, joten 3 viikkoa aikaa deadlinen umpeutumiseen. Eli maalattuna ja katsastettuna mielellään vielä 16" vanteille, jos nahkat saan jostain revittyä niille
osoners wrote:Pientä muutosta omaan romuunkin tuli tehtyä. Plastidippiä suihkittu maskiin ja keulan listoihin. Oli niin täynnä kiveniskuja että oikeen hirvitti. Uuden lipankin sain vihdoin asennettua.
Väsäsitkö itse nuo umpion sisukset mustiksi? Omassa on alkujaan jo tummataustainen sisus, mutta hieman häiritsee krominen umpion pohja. En vaan tiedä onko mitään järkevää tapaa mennä aukomaan tuota umpiota? Ja saako sitä enää tiiviiksi.
osoners wrote:Pientä muutosta omaan romuunkin tuli tehtyä. Plastidippiä suihkittu maskiin ja keulan listoihin. Oli niin täynnä kiveniskuja että oikeen hirvitti. Uuden lipankin sain vihdoin asennettua.
Väsäsitkö itse nuo umpion sisukset mustiksi? Omassa on alkujaan jo tummataustainen sisus, mutta hieman häiritsee krominen umpion pohja. En vaan tiedä onko mitään järkevää tapaa mennä aukomaan tuota umpiota? Ja saako sitä enää tiiviiksi.
Meinasin aluksi maalata itte, mutta ostinkin in.pron valmiiksi maalatut ebaystä. Koska viimeksi kun maalasin kolmosen umpiot itse. Ne päästi kosteutta sisään vaikka liimasin ne moneen kertaan uudestaan.
Mutta jos päätät aukoa ne niin laitat joko uuniin ne tai sitten puhallat kuumailmapyssyllä niihin saumoihin.
jaiz87 wrote:Oma katiska. Huomenna uudet gummit alle ja spaceria ja vähä pudotusta. Etusivut&tuulilasi kalvotuksee ja xenonit keulille.
Tästä katiskasta on luovuttu. Ihmeenkauan sillä jaksoi ajella (2kk). Nyt taas pirteempi laitos alla. Hyvät inter action mesh 2 vanteet jäi ylimääräseks (kuvassa). 225/40/18. Jos kiinnostusta niin saa tarjota
Pia:
Aika kivan näköinen "kottero". Muutama huomio; sinulla näyttäisi olevan etupäässä ahtaampaa sisälokareiden ja kanttien osalta kuin minulla, minulla on eri mallinen ja enemmän tilaa. Etupään jousesi ovat erilaiset kuin minulla, vaikka Jommit tais olla kummallakin. Et ole miettinyt päiväajovaloja?
Tehosta on turha edes mainita, koska olen siitä vain kateellinen