Sisutuksesta..
Sisutuksesta..
Jossain vaiheessa olisi tarkoitus saada passattiin nahkaverhoilu. tietääkö joku mistä voisi löytyä umpikeulasen nahkaverhoiluja.? toinen vaihtoehto on että venyttelen nahat itse, kun jokatapauksessa joudun tekemään oven alaosaan kaiuttimen kotelon uusix.
Kolmosesta sopii heittämällä. Olettaen, että 35i:ssä ja sen faceliftissä (B4) on samat kiskot. Näin pitäisi kuitenkin minun tietojeni mukaan olla, mutta en nyt jaksa todentaa perhealbumista... Mutta kyllä sanoisin, että ne on samat.Demon wrote:kuinkas hyvin sopii eri volkkarien penkit toisiinsa..? paremmat jakkarat pitäs saada, kun noi orkkikset alkaavat kulahtamaan. oon suunnitellu golffin kolmoskopan vr6:sen penkkejä, mutta kuinkas sopii..?
Tuohon omaan kikottimeeni päivitin Kolmosen Recarot eteen ja kaikki on plug&play. Eihän noita kolmosten jakkaroita nyt tietysti joka tallin nurkissa pyöri, mutta kyllä niitä aina välillä näkyy myynnissä olevan. Kyllä sellaisista saa ihan hyvät ja tukevat peruspenkit ja usein ihan sopivaan hintaankin.
Penkkien päivityksen yhteydessä kannattaa sitten samalla vaihtaa penkin jalaksissa olevat muoviset liu`ut. Ne ajan myötä kuluu, etenkin jos penkillä soudetaan eteen ja taakse usein, joka taas aiheuttaa väljyyttä jalaksien ja kiskojen välillä. Osat maksaa volkkarin tiskillä noin 2.9€/kpl ja tarve on kaksi aina penkkiä kohti. Myös etummaisen "tuki"kumin voi vaihtaa, mutta se ei usein ole kovin kulunut (jotain +3€/kpl). Voin kaivella osanumerot tähän, mikäli joku tarvitsee.
[Edit] Eikä niiden tarvitse olla juuri VR6:sta. Niitä samoja sporttipenkkejä on ollut myös GT:ssä ja GTi:ssä (8v/16v). Lisävarusteina myös muissakin varustetasoissa.