Ei kauheen hyvä, toi on liian paksuu toi hiilikuitu :/ mut onpaha koitettu, uutta ohuempaa teippiä/kalvoa vaan ettimään ni voi tehä muutki kahvat jollaki oli täällä kivaa harmaasävystä teippiä kuvioinnilla, mistähän se oli hankittu..?
Vaihettu soittimen autonpuoleinen liitin uuteen, pätki kaiuttimia..-> nyt toimii 5/8 kaiutinta, kuhan saan apparin kaiuttimet viel kii ni 7/8 Kyllä musta elektroniikkaihminen tulee
Meillä tuossa emännän autossa pätki kuskin ja apparin diskantit, vaihdoin alpinen mankan ja se pätkiminen lakkas melkeen siihen, enää kuskin diskantti pätkäsee välillä mutta kun pistää lisää volaa ni herää. taka-kaikattimet ei oo ollenkaan käytössä koska niitä ei tarvii
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
muppis wrote:Polttoaineluukun avaukseen tehty vaijeripantetti. Moottori väsähtänyt, niin ei jaksa enää avata luukkua.
Kai se tarttee uusi/ehjä tilata.
Marmorilla maksaa uusi n.33€. Jos suunnittelet ebaystä tilaamista.
Jos mahdollista lainata avausnappia joltakin niin kokeile sitäkin. Meillä oli pelkkä avausnappi rikki. Marmorilla n.15€.
Toinen millä voit asian todeta niin mittaa moottorille tuleva jännite kun liitin moottorissa kiinni ja nappia painetaan. Pitäisi olla 12V, jos tippuu alle 4v niin vika napissa eikä moottorissa.
Kaikki on siisti minkä itte tekee!
Passat Variant 4motion + dsg, -11
Golf V hb -03
Honda CBR600F -91
muppis wrote:Polttoaineluukun avaukseen tehty vaijeripantetti. Moottori väsähtänyt, niin ei jaksa enää avata luukkua.
Kai se tarttee uusi/ehjä tilata.
Marmorilla maksaa uusi n.33€. Jos suunnittelet ebaystä tilaamista.
Jos mahdollista lainata avausnappia joltakin niin kokeile sitäkin. Meillä oli pelkkä avausnappi rikki. Marmorilla n.15€.
Toinen millä voit asian todeta niin mittaa moottorille tuleva jännite kun liitin moottorissa kiinni ja nappia painetaan. Pitäisi olla 12V, jos tippuu alle 4v niin vika napissa eikä moottorissa.
Juu, kyllä se tuli mittailtua läpi. Moottorin liittimeen tulee 12V, kun vetää napista ja irrallaan koko keksintö liikkuu nätisti sekä yksinään moottori toimii hienosti, mutta paketti kasassa niin ei inahdakkaan ja tapin painaminen sisään on moninverroin raskaampaa kuin johdon ollessa irti. Heittänyt tässä kintasta, että käykö marmorilta uuden vai tilaanko tosiaan eBayn kautta jostain käytetyn. Varaosahaun kautta vaikutti, että suomalaiset purkaamot ei juuri taida irrotella näitä osia purkuautoista.
Maata sohvalla, välillä sängyssä. Plääää. Oon vasta 1,5vko löffänny tän uudistuneen solisluuni kanssa ja alkaa jo pää hajota. Olis muutakin tekemistä. Väärä topic ehkä tähän.
Oikeastaan ollut koko viikon projekti. Peräkärryn kunnostus nimittäin. Tänään saatiin vihdoin pohjalevy ja kuormasidontalenkit paikalleen. Kuvassa vielä ilman mainittuja asioita.
Ainoastaan aisa, runko ja renkaat jäi vanhasta jäljelle.
Meijjen projekti nokkasilppurin kanssa ei oikee taho onnistua... Jostain kumman syystä ei lähe käyntii vaikka pumppu kävi aivoinee huollossa, ajotus pistettii kohille oikeilla työkaluilla, ilmaa ei pitäis enää hirveesti putkissa olla kun ruikkii pitkälle suuttimien juuresta... Paikallinen Länsi-Autolla töissä olevalta tyypiltäkii alkaa keinot olla vähissä..
2 lokaria, 2 vannetta, koneen 7 pytty pois pelistä, toisen kannen sisällä raplattaa joku, kuskinpuolen takanapa kiero (shimmattiin suoraan ), ohjaustehostin sano kaput (volkkarista lainattu), ja paljon muuta pientä
Mitsubishi Outlander PHEV -17
VW Golf mk1 -76
VW 411 Variant Van -70
VW Golf MK2 1.9TD(i) -84
Ja läjä kaikkea muuta neljällä pyörällä...
Vasen etujarru laahaa ja kuumenee. Vinkuu kun kääntää tiukasti oikealle ja välillä jarruttaessakin. Tulin kotiin googlettelemaan ja lukemaan korjausmanuaalia, vaimo lähti postiin. Soitti äsken paikalliselta nyrkkipajalta, että auto nyt siellä. Luottamus omiin korjauksiin vissiin kateissa? Kuulemma herkistellä pitäis vaan, auto jää huomiseen asti sinne. Ei siis oma projekti ainakaan vielä, toivottavasti ei huomisenkaan jälkeen
Mulla olis sama prokkis huomenna vitosen kanssa. Samalla pitäis kesäpallotkin muutoskatsastaa. Eiköhän ne sieltä aina jotain korjattavaa löydä. Punaiset takavalotkin joutu tänään vaihtaa orginelleihin, ettei sedät ota herneitä punaisesta pakkivalosta (ja vilkuista).
Kaarimankeli lainaksi? Nouto Veikkolasta. Viestiä yv:llä jos tarvetta.
No ei nyt ihan päivän, mutta 30 min projekti. Kuskinpenkki elvytetty (Imurointi-Nypynpoisto-Kostea mikrokuitu), ja talvikiekkoja soviteltu. Olin varma, että spareita huutaa, mutta sen verran noissa Conteissa on vannesuojaa, että omaan silmään passaa ihan nätisti. Alashan sitä pitää ottaa kummiski.
Mistäs tuohon skodillakin keskireikään löytäis VW-logot? Ulkomitta on 57mm. Ebaystä vain isompia tai jotain silkkaritarroja, tahtois ooeeämmmää tai edes valmiita kuppeja.
Ennen
Jälkeen
Suberb II 17" & 225/50 ContiWinterWikingContactContiWikingnentalContact tjsp.
osoners wrote:Mulla olis sama prokkis huomenna vitosen kanssa. Samalla pitäis kesäpallotkin muutoskatsastaa. Eiköhän ne sieltä aina jotain korjattavaa löydä. Punaiset takavalotkin joutu tänään vaihtaa orginelleihin, ettei sedät ota herneitä punaisesta pakkivalosta (ja vilkuista).
No ei ne löytänytkään. Joten läpi meni. Ensi viikolla sit 120tkm huolto.
Kaarimankeli lainaksi? Nouto Veikkolasta. Viestiä yv:llä jos tarvetta.
Just viime viikolla kattelin yhden Lagunan konetta, kun oli jokaisessa neljässä männässä neljän venttiilin jälki per mäntä.
Vissiin apulaitehihna menny jakohihnan väliin ja lopputulos aika arvattavissa, kun maantieajossa tapahtuu.
Tämän päivän ihmettelyn aiheena oli jumalaton mekkala alustasta, aina kun etupäästä tuli tietynlainen jousto. Kaverin montulle ihmettelemään -> vasemman alatukivarren sisäpään ja apurungon välistä löytyi talvirenkaan nasta. Oli kivasti kalvanut itseään siellä ja piti uskomattoman kovaa ääntä aina kun tukivarsi kääntyi. Kerrankin halpa vika
Alkaa käydä selän päälle kaivaminen. Ollaan tehty taloon ja talliin salaojia ja näiden välille vesijohto/kaapeliojaa. Ja on siis kaivuriki ollu, mutta pitää olla hienosäätöä.
Saku ei tuu kestään Ite laitoin millisellä alumiininpalasella egr tukkoon ja se paloi/syöpyi jotenkin puhki jossakin vaiheessa.. Edellisessä autossa siis. AVF-moottorisessa passatissa. Eikä se ollut edes pakosarjan puoleisessa päädyssä.
tätä minäkin vähän uumoilin, mutta piti tuo nyt testata, kun aikaa ei koko tulppausprojektiin mennyt kuin 15 min. Mulla ei ollut muuta peltiä käsillä kuin nuo tuontipellit. Heti kun käsiini saan, teen uuden pellin 0.5mm happosesta tai tavallisesta pellistä.
Jake- wrote:Eilisen päivän projektina tuli extemporee haettua uusi töllötin aina helsingin jätkäsaaresta asti ja asennettua se (: kyllä nyt kelpaa kattoo (: