Jostain syystä livenä ei ihan noin tummalta näytä, mutta kokeillaan ottaa parempaa kuvaa jos jossain vaiheessa auto kiiltäisi ja jotain kiinnostaa..

Ei oleeemankinen wrote:Hyvältä näyttää! Onko nuo etulasit lailliset tummentaa?
Ai ei ole? Olenko minä siis tehnyt jotain laitonta ja tieliikenteessä kiellettyä autolleni. En siis uskalla poistua tuolta ajoharjoittelu/tehdasalueelta yleiseen tieliikenteeseen, vaan olla aina näyttelyissä..Ceisari wrote:Ei oleeemankinen wrote:Hyvältä näyttää! Onko nuo etulasit lailliset tummentaa?
.. Ja taas.. Mukavia nuo parkkihallit. Eli eipä tarvitse Kuopiossa enää yrittää Iso Ceen (Carlson Kuopio, P1) parkkihalliin. Ajoluiska yläpäässä olikin prkleen jyrkkä, joten hiukan matalampi auto jäi pohjan varaan kiinni..kotka wrote:Pohjapanssari irti/kiinniharjoitus taas vaihteeksi. Tässä ajeluiden yhteydessä se on vain aina silloin tällöin ryykkinyt johonkin..
Panssarin takapään kiinnitykset (eli vaihdelatikossa olevat pultinreiät) ovat murtuneet osumien yhteydessä ja itse panssari on muuttanut muotoaan.
kotka wrote:joten hiukan matalampi auto jäi pohjan varaan kiinni
Sempä takia en olekkaan mitään kiirettä asian kanssa pitänyt, mutta nyt rupeaa pikkuhiljaa ärsyttämään tuo piippaus ja valo mittaristossa.. Ei vaan nollaannu tuolla iPad+DashCommand -ohjelmalla, vaikka ohjelma auton muuten tunnistaakin ja hiton paljon tietoja näyttääkin..Pia wrote:Juuri sen johdon irroituksen takia se valo on syttynyt. Vikakoodit nollaukseen vaan.
Kuvissa autosi ei näyta matalalta, enkä livenä ole nähnyt.. Mutta jos tuo etuhelma on samalla tasolla panssarin kanssa, niin ei oikein toimiPia wrote:Kyllähän ne vähä alemmas tulee ku ne mustat perus helmat. Mut silti mulla jää tossa pohjapanssari hyvin samalle tasolle ku r-line etuhelma.
No en tietääkseni oo sitä missään matalaksi väittänytkään ja nytkin kysyit vaan et tuleeko alemmas vakiohelmoista.kotka wrote:Kuvissa autosi ei näyta matalalta, enkä livenä ole nähnyt.. Mutta jos tuo etuhelma on samalla tasolla panssarin kanssa, niin ei oikein toimiPia wrote:Kyllähän ne vähä alemmas tulee ku ne mustat perus helmat. Mut silti mulla jää tossa pohjapanssari hyvin samalle tasolle ku r-line etuhelma.![]()
Kolme-neljä niitä olisi tänä kesänä sitten paukkunut, jos miettii panssarin oikomisia, saati paukkumisia..
Katuautolla olisi tarjolla komposiittipanssareita, kovasti houkuttaa kun tuo teräksinen ei oikein ole enää mallillaan ja siinä on pieni repeämäkin.
Lähinnä tarkoitin että en oikein kuvista hahmota että miten alas se menee kun muutenkaan ei ole hirveän matala. Täytyykin pyöriä sillä silmällä tuolla kylän pinnassa, kun joskus liikkuu noita R-linen sarjoilla olevia kotteroita.Pia wrote:No en tietääkseni oo sitä missään matalaksi väittänytkään ja nytkin kysyit vaan et tuleeko alemmas vakiohelmoista.kotka wrote:Kuvissa autosi ei näyta matalalta, enkä livenä ole nähnyt.. Mutta jos tuo etuhelma on samalla tasolla panssarin kanssa, niin ei oikein toimiPia wrote:Kyllähän ne vähä alemmas tulee ku ne mustat perus helmat. Mut silti mulla jää tossa pohjapanssari hyvin samalle tasolle ku r-line etuhelma.![]()
Kolme-neljä niitä olisi tänä kesänä sitten paukkunut, jos miettii panssarin oikomisia, saati paukkumisia..
Katuautolla olisi tarjolla komposiittipanssareita, kovasti houkuttaa kun tuo teräksinen ei oikein ole enää mallillaan ja siinä on pieni repeämäkin.![]()
Ihmettelen kyllä et jos nyt jo teräksinen panssari antaa periks ni miten toi komposiitti sitte kestäis?
Noin käy joskus, viimeks viime viikolla tuli yks tommonen tapaus. Siinä tosin reikä oli sulanut ahtaammaksi.kotka wrote:tai sitten poltin on ollut joskus huulillaan ja sulattanut reiän poltinta isommaksi.
Ihan ehdoton ykkönen tuo lance ja BH Auto-Foam näissä keleissä. Pikanen huuhtelu tuolla ja eikun kovaa ajoa. Riittää ihan hyvin näillä paskakeleillä välipesuina.kotka wrote:Pesua (tässäkin välissä on pakko kehua PT Foam lancea..)