Kapistus on joo liikenteessä. Poppipuolta en varmaan laittele erkkasarjaa enempää. Jos jostain saisi edullisesti laadukkaan 6.5" erkkasarjan eteen ja ehkä joku pikkubasso jonnekin. Ikkunat kalvotan varmaan itse (opetteluhommiks menee), kun haluan senkin taidon oppia

. Sisusta on mielestäni aika priima, mutta tehdään harkittuja ja hillittyjä ratkaisuja

. Vielä olisi kuitenkin pientä hienosäätöä vaille ennen talven lumia.
Taakse lisäsin camberia prikka-kikalla, eli alimman etummaisen pyörännavan kiinnityspultin alle laitoin n. 2mm paksun prikan ja kiinnitin navan paikoilleen. Nyt mahtuu pyörimään joustoissakin aika hyvin. Muovikaaret liimasin samalla paremmin, kun ekalla kerralla unohdin karhentaa kaarien sisäpinnat. Nyt karhensin P40.
Muokkasin myös takaiskarien yläjousilautaset 62mm suorille jousille sopiviksi.
Resepti:
- lyhensin tuosta kohti, mistä jousilautanen alkoi levenemään (n.5-6cm alapäästä pois)
- 8mm paksuun teräslevyyn 60mm reikä
- reikään hitsattiin noin 6cm pätkä 60mm putkea.
- hiontaa ja siistimistä
- lopuksi happomaalit pintaan ja massaa päälle
Lautasen jälkeisen kauluksen idea on olla yhtä pitkä kuin entinenkin, jotta iskari pysyy kokoajan putken sisällä, eikä muljahda sieltä ulos. Jousilautanen itessään on nyt n.5.5cm ylempänä, joten saman mittaisella jousella kuin TA-Tecnixin alkuperäisellä (n.200mm), tulee olemaan säätövaraa ainakin tarpeeksi alaspäin

Nyt tuolla nykyisellä korkeudella noin. 1.5cm kierteitä jäljellä. Jäykkyydestä en vielä tiedä, mutta mielessä pyörinyt 10kg jousi?
Näille pitäisi kans viimeistään talven aikana rakennella teline konttiin
Ovat Bundeswehrin ylijäämää ja leimattuna NATO-tuotenumerolla sekä tekstillä "BUND". Telineestä ajattelin jotain
tämän tyylistä, jotta jäisi takakontin verhon alle sopivasti.