kulutus passat
kulutus passat
paljos teidän asiantuntioiden mielestä pitäis kuluttaa 2003 1.8T variant automaatti. vie sekalaisessa ajossa 12 litraa satasella, onko pikkusen liikaa?
- VAGinSchwein
Re: kulutus passat
Onha se liikaa. Tai riippuu ajotyylistä. Maltillisella kaasujalalla pitäis viedä noin 9 seka-ajossa, 7,5 matkassa ja 11 kaupungis.
Audi A4 Avant 1,9 TDI -97, AG4, 463000km
(ex. Passat variant B5 1,8T tiptronic -99 , 310000km)
Golf variant IV 1,6 8v man. -00 , 320000km
(ex. Passat variant B5 1,8T tiptronic -99 , 310000km)
Golf variant IV 1,6 8v man. -00 , 320000km
Janoinen auto passatti tuppaa olemaa, oma 2.0 bensakoneellinen vm2003 vie kesärenkailla maantieajossa 80 alueella karvan alle 7 litraa, heti jos nopeusrajotus nousee 100km/h kulutus nousee yli 7litran.
Vähän aikaa sitten ajoin reilu 400km matkan talvirenkailla, maantieajossa 80 ja 100 rajotuksilla menomatkalla kulutus oli 8.2 litraa ja paluumatkalla 7.8 litraa.
Jos kilsoja tulis paljon nii toi juoppo sais kyllä lähteä ja tulis dieseli tilalle.
Kaupungissa en edes uskalla katsoa kulutuksia.
Vähän aikaa sitten ajoin reilu 400km matkan talvirenkailla, maantieajossa 80 ja 100 rajotuksilla menomatkalla kulutus oli 8.2 litraa ja paluumatkalla 7.8 litraa.
Jos kilsoja tulis paljon nii toi juoppo sais kyllä lähteä ja tulis dieseli tilalle.
Kaupungissa en edes uskalla katsoa kulutuksia.

VW Passat Variant 3C 1.9tdi -06
mie oon päässy 6.5litraan sadalle tankkasin bensalla mitä meni tankkiin,ja muutenkin tuo 1.8t on aika bensa pihi verrattuna mitä nyt kun on alla tämä 2.8nelikko =)
VW Passat 3B 2.8 4motion Highline 2000vm
Mulla vei vanha 1.8T farkku A6 n. 10l/100km keskikulutuksella ja oli etuveto. Ilmeisesti oli jotain häikkää...
mikä tohon kulutukseen vois sit vaikuttaa? tulpat ok, ilmanputsari ok, pakokaasupäästöt ok, liian raskas kaasujalka. omasta mielestä ajotyyli on ku veis mummoa kirkkoon. turbo tosin vähä viheltää mut vaikuttaako se kulutukseen?
Rengaspaineet ja itse rengas (leveys, materiaali, paino) sekä vanteen paino. Ylimääräinen paino autossa.
Oliko bensoissa ominaisuutena Imusarjan karstoittuminen?
Lisäksi jos takaluukussa on vepron "laskuvarjo" eli ilmaskuuppi niin se lisää kulutusta maantieajossa noin litralla.
Oliko bensoissa ominaisuutena Imusarjan karstoittuminen?
Lisäksi jos takaluukussa on vepron "laskuvarjo" eli ilmaskuuppi niin se lisää kulutusta maantieajossa noin litralla.
En tiiä onko bensalla miten paljo vaikutusta? Itse ajan 95:lla että tippuisko tuo kulutus yhtään jos lorottais tankkiin 98?
VW Passat Variant 3C 1.9tdi -06