

E. Ps. Mäkinen laitoin sulle yv:tä.
Sama vika itselläkin, miettiny että tarsko alle laittaa jotain muuta vai onko siellä oikeesti noin liukastaKilu wrote:Märkä asfaltti jäätynytAika keveysti irtoaa 4mm kitkoilla
Pia wrote:Se lähtee käyntiin vasta ku auton käynnistää. 2min jälkeen puoliteholla ja 4min jälkeen täys hönkä päällä. Lämpötilan pitää olla +5 tai alle. Se käy automaattisesti 15min tai kunnes normaali lämmöt on saavutettu. Talvisin se käy oikeestaan koko ajan. Siis silloin ku sitä huvittaa. Ovat aika vikaasia vehkeitä. Paitsi uudemmissa 3C:ssä on jo pikkusen parempi versio.
Eiku ajattelin Hämeen laaturemontille. Mut luin vähän juttua ja enää en tiedäkkään. Onko kellään kokemusta niiden työnjäljestä yms.?Monkelo wrote:Nuohousta? Tai lumien pudotusta(työ etuna piiitkät kesälomat)
Kait nuo on ilmaisia ollut, kun postikulut päälle tulee. Itse ostin Biltemasta yli pari vuotta sitten nuo rekkarin ledit ja eipä montaa euroa kipale maksanut. Hyvin toimii edelleen.Samii- wrote:Tilasin rekkari ledi polttimot ebaystä ja toivottavasti tulee oikeat kun luki että käyvät 3b.3bg.3c2 passateihin ja ei ollu mitään kokoja näkyvillä.
Tosiaankii, sivuston ulkoasu muuttu täysin ja ihan käsittämättömän sekavaks..mla wrote:Vanha uskollinen näyttäisi aina välillä köhivän kantaongelmia.
Koitan selvitellä mistä johtuu ongelmat kaikkien sivustojen kanssa jotka käyttävät MySQL kantaa tällä palvelimella.
Voi olla edessä siirtyminen toiselle alustalle jos ei köhiminen ala asettumaan. Mutta siitä tiedotan tarkemmin jos se tulee eteen.
Jotenkin lauseessa paistaa kateus tai se että ei ole ikinä moista kapistusta kokeillutkaan.muppis wrote:Siinähän se yleensä. Ei nelikossa muuten normi maantielle ole mitään järkeä.
Niin siis ihan normi talvikeli. Pärjää aivan taatusti kun on oikeasti hyvät renkaat. Noista ärkakkosista voi jo sanoo että parhaat renkaat mitä mulla on ollu. Pito aivan tautinen, niin lumessa, sohjossa kuin liukkaallakin. Nuo kaikki olosuhteet tuli koettua eilisen päivän ajojen aikana kun etelä-pohjanmaalta helsinkiin ajeltiin.kotka wrote: Mutta lunta/liukasta ja etuveto
Kyllä, juuri noin. Olen minäkin ajellut satojatuhansia kilometrejä etu- ja takavedolla, mutta muutama talvi ns. nelikolla on jäänyt lähtemättömästi mieleen.Pasi Häkli wrote:Melkein väittäisin nelivedon olevan lähes vastaava asia kuin ilmastointi. Kun sellanen on kerran autossa ollut, niin ilman ei enää viitsi olla.
Juu vapari ja 125hv mutta kyllä tällä pärjää hyvin. Hyvin kiihtyy kun vähä vedättää ja 8.3 näytti kulutukseksi ajotietokone.JL wrote:^Millanen vehje se on nelikkona? Eikös se ollu vapari 1.8?
Lähinnä siis millanen combo toi 1.8+q?