Täälä on mittarissa 618tkm, itellä ollut kohta 3v ja 80tkm. Kyllähän toi liikkuu, kun remonteeraa. Tämmänen näppituntuma itellä on, että kytkin menee 400-500tkm välillä, turbo 50-500tkm ja nokat jossain +400tkm. Noi remontit autooni on jo tehty. Tuosta eteenpäin en tiedä, mitä hajoaa. En tiedä, kuinka paljon manuaaliloota kestää...
Nokista ja oikeista öljyistä on ollut täälä jonkinverran puhetta. Itse kiinnittäisin huomiota siihen, että on ajettu oikeilla öljyillä, jos siis kyse vm. 2004-2006 2.5Tdi. Mitä oon kuullut, kaikissa nokkaviallisissa on käytetty jossain vaiheessa väärää öljyä. En tiedä, onko merkitystä, mutta itse uskon. Tosin ei alkaa olemaan jo suht. normaalia, jos nokat menee yli puolimiljoonaa ajetusta, vaikka olisi käytetty oikeaa öljyä.
Yllätyksiä ei tule, jos varautuu tonnien remonttiin joka vuosi. Tämä on ihan kannattavaa, jos hankintahinta on riittävän alhainen. Tosin näyttää T5:sen hinnat laskeneet aika tavalla ja valikoima kasvanut, joten ite kyllä kallistuisin tällä hetkellä alle 200tkm ajettuun (tai ehkäpä toiseen merkkiin

). Kolme vuotta sitten tarjonta oli hieman suppeampi ja vähänajetut bussit maksoi tuplasti omaan ostokseeni verrattuna. Tosin onhan noissa vähemmän ajetuissakin ollut murheita, vetoakseli, ilmastointikompura, turbo...