Eläkee ny ku toine masentuu kohta.. Laitoin iha roikkaan kiinni et kärvennän ne peikot pois..
  Eläkee ny ku toine masentuu kohta.. Laitoin iha roikkaan kiinni et kärvennän ne peikot pois..  
Sitä odotellessa...Pia wrote:Voi reps taas! :'D tätä lisää pikkujouluissa.

Vaikka kesällä huollossa sanoivat ettei mene läpi kun jarrulevyt edessä liian kuluneet
  Vaikka kesällä huollossa sanoivat ettei mene läpi kun jarrulevyt edessä liian kuluneet 
 Tarttee vaan etsiä paikka mistä ostais kunnolliset levyt ja palat...
 Tarttee vaan etsiä paikka mistä ostais kunnolliset levyt ja palat... Värisävykin on 4300k.
 Värisävykin on 4300k.

Tuli öljytkin vaihdettua Castrolin magnatec profesional 5w-40:iin. Moottorin kyljet ja öljypohja kuivat. Kaikki öljyvuodot poistuneet huohotuksen putsauksella ja E85:seen siirtymisellä. Yhtään tiivistettä ei ole vaihdettu.
  Tuli öljytkin vaihdettua Castrolin magnatec profesional 5w-40:iin. Moottorin kyljet ja öljypohja kuivat. Kaikki öljyvuodot poistuneet huohotuksen putsauksella ja E85:seen siirtymisellä. Yhtään tiivistettä ei ole vaihdettu. 

Nyt eberi toimii ja lämmötkin on tasaiset 90 astetta mittarin mukaan. Oli muuten vanhan termostaatin jousi melko löysän tuntuinen sormilla puristettuna, ikää 12v ja ajettu 189tkm.
 Nyt eberi toimii ja lämmötkin on tasaiset 90 astetta mittarin mukaan. Oli muuten vanhan termostaatin jousi melko löysän tuntuinen sormilla puristettuna, ikää 12v ja ajettu 189tkm.
 Ja  voi arvata että ne pyytelee lappuja mitä mulla ei oo, esim työsopimusta mulla ei oo kun ei oo ikinä tehty, oon yli 8 vuotta ollu töissä tossa firmassa. Noh kai ne asiat selkeytyy, luulis ny paksun nipun tilinauhojakin todistavan tarpeeks..
  Ja  voi arvata että ne pyytelee lappuja mitä mulla ei oo, esim työsopimusta mulla ei oo kun ei oo ikinä tehty, oon yli 8 vuotta ollu töissä tossa firmassa. Noh kai ne asiat selkeytyy, luulis ny paksun nipun tilinauhojakin todistavan tarpeeks..  Noh, täytyy joku ehtoo ensviikolla käyrä jossain fackin TE-toimistossa kyselemässä turhia ja liittoon soitella ja kysellä myös tyhmiä.
  Noh, täytyy joku ehtoo ensviikolla käyrä jossain fackin TE-toimistossa kyselemässä turhia ja liittoon soitella ja kysellä myös tyhmiä. 
 Jarruvalo palanut hanttari puolelta eiku kaupasta hakee uus. Eikä sitten nuukana tullu ostettua ku yks
 Jarruvalo palanut hanttari puolelta eiku kaupasta hakee uus. Eikä sitten nuukana tullu ostettua ku yks  No ku pääsin kotio alettii lamppun vaihtoon ja sitten syttykin lisäjarruvaloon molemmat reunat palamaan jatkuvasti virran ollessa päällä ja esp-valo kojetauluun! ---> molemmat jarrupolttimot oli pimeenä! Eikun taas kauppaan hakemaan se toinenkin poltin
 No ku pääsin kotio alettii lamppun vaihtoon ja sitten syttykin lisäjarruvaloon molemmat reunat palamaan jatkuvasti virran ollessa päällä ja esp-valo kojetauluun! ---> molemmat jarrupolttimot oli pimeenä! Eikun taas kauppaan hakemaan se toinenkin poltin  Ouje ne paikoilleen ja kaikki alko pelaan!
 Ouje ne paikoilleen ja kaikki alko pelaan!  )
) )
) 
Joskus 6 tai 7v sit sanottiin yhelle kaverille joka sattumoisin on nainen, et tuo pitää olla. Siinä sit kehotettiin kysymään sen isäpuolelta siitä enemmänSami Mäkinen wrote:Tuo vaan meni joskus nais opettajalle läpitte ku piti selittää kui olin myöhäs koulusta
 Seuraavana päivänä tuli leukapystyssä kysymään tiedetäänkö me mikä on pakoputken paukkulaakeri. Hyvä yritys muuten mutta sattumoisin tiedettiin ettei semmosta ole olemassakaan
 Seuraavana päivänä tuli leukapystyssä kysymään tiedetäänkö me mikä on pakoputken paukkulaakeri. Hyvä yritys muuten mutta sattumoisin tiedettiin ettei semmosta ole olemassakaan 

osoners wrote:Tollasta kävin tänään kokeilemassa.
Kuin ajais nahkasohvalla jossa on yli 500 heposta.

Paljonko otit huippuja?osoners wrote:Kuin ajais nahkasohvalla jossa on yli 500 heposta.