
Skeptisin mielin menin kyllä koeajolle vaimon kanssa kun totuttu Volvon tasaiseen menoon ja junamaiseen kulkuun. Ajateltiin että tuskin tämä nyt samanlainen on. Yllätykseen kummatkin tykättiin Passatin tasaisesta kulusta ja kummatkin tykästyivät DSG+diiselin hienoon toimintaan. Joten olihan se sitten vaihdettava ja otettava Passatti ajoon

Eikä olla yhtään kaduttu päätöstä. Auto on ollut perheessä vasta 11 päivää ja mittariin jo tullut 2500km

Saksasta tuotu malli (joskus 10-11 taitteessa), täydellisellä huoltokirjalla. mitään merkintää ei ole kaksoismassavauhtipyörän vaihdosta kirjasessa joten odottelen tässä että koska mahtaa kosahtaa (ajettu nyt 197500km).
DSG laatikosta on myös monet varoitelleet että hajoaa ja mitä menit semmoisen ostamaan, kaikkihan ne joskus hajoaa on oma mielipide. Sitten viedään huoltoon/ ostetaan uusi jos menee rikki

Alkuperäinen soitin oli RNS-300 jossa navi. Ajoihan tämä asiansa radiota kuunnellessa mutta sitten serkkupoika ehdotti että lunastaisin häneltä ylijääneen soittimen jossa 8" kosketusnäyttö ynm. mahdolliset herkut niin tottakai se piti heti vaihtaa tuohon

Eli summarummum:
* Moottori: 2.0 TDi 103kW BMP
* Vuosimalli: 11/06 eli 07 malli
* Väri: sininen aka "Blå"
* Varustetaso: Trendline (manuaali-ilmastointi, sadetunnistin, vakkari, etc.)
* Renkaat: kesä, 17" Skoda vanteet jossa Michelinit; talvi, 16" BM Racing
* Soitin: 8" kosketusnäytöllä joka yhteydessä CAN-väylään, navi, BT, TV, etc.
Tulossa:
* HD vaha kesän aikana
* Optimointi jolloin tehot nousee siihen 174Hp/395Nm
* Peruutuskameran asennus (kunhan löytyy bolt-on)
* Ja sitten kun kukkaro antaa myöten tulee 17" vaihtumaan 18"

Niin ja kuvat:


