Tekniikka puolella uusittavien listalla tällähetkellä tosiaan on seuraavaa:
-Kytkin
-Vauhtis
-Turbo
-Suuttimet/kärjet
-Laakerit
-Nokka-akseli
-Nostajat
-Jarrut
-Pyöränlaakerit
-Tukivarsi sarja
-Pakoputkisto
-Ahtoputkisto
-Välijäähdytin
-Männänrenkaat/männät
-Öljypumppu
Elikkä tosiaan niinku näkyy niin osalista on kohtuu pitkä, ja varsinaista vikaa monessakaan osassa ei le, mutta kun ei vaan anna luonto periks jättää mitään vanhaa, kun nyt kerran rojektinalla auto on.
Viimekeväänä auto purkaessani diagnoosii oli jo silloin selvä, että turbo on mennyttä kalua, siinä sitten viisaana ajattelin huoltaa koko konetta samalla vähän ja vaihtaa kaikki tiivisteet. Kaikki alkoi hyvin, kunnes pientä ja suurta vikaa alkoi ilmetä siellä täällä

Ahtoputket olivat hönkineet vähän jokaisesta saumasta, vaikka olin uusinut sokat ja tiivisteet vasta, kannesta löytyi halkeama joka näkyi kolmosen pakoventtiilin seetin välistä hieman. Kaksoismassa ei kolissut, ennenkun lattialle otti

sekä tandempumppu alkoi olla vaihtokunnossa. Dollarinkuvat pyöri silmissä muutamanviikon ja pahimman vitutuksen laantuessa ja uuden käyttökulkineen ostettuani oli selvää mitä autolle tehdään, mutta ne dollarit ei vaan ole sinne pussiin ropissut sellaista tahtia, että tässä usemman auton ja pienen pajan rakennuksen ohessa olisi ollut varaa vielä enemmälti autoon rueta investoimaan.
Moottori nyt kuitenkin on jo purettuna kaikista apulaitteista ja autosta irti, pelkät männät ja kampura paikallaan. Tarkoitus olisi huomenna soitella koneistamoille asian suhteen jos vaihtaisivat alakerran laakerit, hoonaus ja männänrenkaat. Sitten pääsisikin jo lyömään uuden ö-pumpun paikalleen ja alakertaa kiinnipäin.